Navždy

349 19 3
                                    

 Ahoj všichni tak co už jste viděli finále?Mě osobně to trošku zklamalo. Předem říkám,že nás budou čekat tak asi 4 části do konce příběhu. Bavte se. S pozdravem Sůša82 (Samozřejmě,komenty hlasování atd...)

O jeden den později 

Clark:

Stále mi v hlavě zůstávala myšlenka na to co se stalo před dvěma dny.Já a Lexa.Koupání.Neskutečný a to jak naše těla byla tak neuvěřitelně blízko.Páni.   

Tato myšlenka mě však hned opustila a začala jsem se bát.Lexa se rozhodla uspořádat nějakěj obřad.Nevím o co přesně jde nikdo mi to nechte říct a to je na tom to nejhorší.  Opravdu mě to nahánělo strach .Upřímně jsem ani nevěděla proč Lexa tak horlivě touží po tom obřadu.Nechala jsem myšlenky myšlenkama a šla jsem se do kuchyně ,protože jsem měla hlad.

Lexa:

Nevím proč,ale na tu noc v jezeře nemůžu zapomenout.Bylo to opravdu nádherné.Když jsme se vraceli do Polis odloučeně byl to nesnesitelný pocit.A já si v tý době uvědomila,že chci s Clark trávit víc času,žádné skrývání citů,žádné  omezování,jenom my.   Ke Clark jsem cítila něco opravdu výjímečnýho,tak silné emoce jsem necítila ani ke Costie.Bylo to jasné bezhlavě jsem se zamilovala.Clark byla a je moje spřízněná duše.    Proto jsem se rozhodla uspořádat obřad,bude to zítra.Abych byla přesná bude se jednat o svatební obřad j,en nevím jak to mám Clark říct a vůbec jak se na to budou tvářit ostatní klany na to že si beru někoho ze Skaikru.Strážím jsem nařídila aby Clark nic neříkali,chtěla jsem jí to říct sama. Snad mě neodmítne.Pomalu se blížila noc a já jsem se rozhodla,že pro dnešek bylo audiencí a starostí víc než dost.Navíc jsem stejně moc nevnímala občany Polisu,v myšlenkách jsem spíš byla u Clark v pokoji a viděla se jak jí nasazuji prstýnek. 

Když jsem všechny audience měla za sebou něčí ruka mě chytla za rameno. Rychle jsem  s sebou škubla "Hedo mohu s tebou na chvilku mluvit?" řekla hlas. V tom jsem se otočila a uviděla jsem Tituse.Jemně jsem kývla na souhlas "Ano oč se jedná?". "Jsi tady aby jsi mi rozmluvil ten obřad,pokud ano  tak předem říkám,že se ti to nepovede jsem plně rozhodnutá"řekla jsem.Na to Titus jen mírně zvedl obočí "Myslím,že moc dobře víš,jaký na to mám názor,neschvaluji to a ostatní klany to taky zrovna nepřivítají,ale o tom s tebou nechci mluvit jedná se o daleko závažnější věc,doneslo se mi,že Skaikru zaútočilo na jednu vesnici poblíž Polis a vypálili jí "  Tak to jsem fakt nečekala hleděla jsem na Tituse s pusou dokořán,ale pak jsem se vzchopila "No pokud tomu tak je tak Skaikru určitě měli důvod jinak by to znamenalo válku".      "Hedo prosím,proč za vším hledáš důvody,ale máš pravdu Skaikru prý hledalo Wanhedu a myslí si,že jí držíš jako vězně"   Tak to mi vyrazilo dech. "Co s tím hodláš dělat?" ptal se Titus. "Budeme to řešit ráno mám na starosti jiné věci"odpověděla jsem. "Tvůj lid je na prvním místě,to snad víš"řekl Titus. "Ano vím,ale pokud je pravdu to co mi říkáš Clark tohle může docela nenásilně vyřešit,věř mi,že všechno co dělám,dělám pro můj lid"dopověděla jsem a odešla jsem z místnosti. Bylo to těžké měla jsem pocit,že jsem Clark chtěla zneužít,že ten obřad jakoby pro mě nic neznamenal,ale znamenal a hodně. 

Clark:

Vrátila jsem se do svého pokoje až v noci a v ruce jsem držela asi rohlíky s kozím sýrem.Mňam pomyslela jsem si a pořádně jsem se zakousla do rohlíku. V tom mi na dveře někdo zaklepal "Dále"řekla jsem s plnou pusou. Byla to Lexa. Stála tam oblečená v lehkým černým, krajkovým tričku a ve vínových legínách. Vlasy měla stažené do elegantního copu,který měla na levé straně. Opravdu nádherná.Takhle jsem Lexu nikdy neviděla a ani jsem nemyslela,že může být ještě krásnější. V tom jsem se přinutila rychle spolknout rohlík a říct"Pojď dál".  "Stalo se něco, vypadáš jinak?" rychle jsem dodala. Na to se Lexa jen mírně usmála a já si uvědomila,že oproti ní vypadám jak trhan. Měla jsem na sobě šedivé tričko s miniaturníma dirkama,černé džíny,které zažili lepší časy,kožené světle hnědé kozačky a na hlavě jsem měla klasické dredy.    "No,myslím,že by bylo lepší kdyby jsi šla ke mě do pokoje"prohodila Lexa a hned jak to dořekla odcházela.Tak jsem šla za ní ,když jsem přišla do pokoje všude byli svíčky působilo to opravdu útulně. Asi to bude rande,když na mě Lexa chce udělat takovej dojem řekla jsem si. V tom se Lexa ke mě otočila a řekla"Clark chtěla bych ti něco říct"řekla s tak nervozním hlasem,který bych u ní nečekala. "Ano"řekla jsem starostlivě. Na to si Lexa přede mě klekla a chytla mě za ruku"Clark kom Skaikru,jsi opravdu vyjimečná a já..... Já tě miluju" Teda,nečekala jsem,že tohle uslyším od Lexy.Než jsem však stihla něco říct pokračovala"Jsi moje spřízněná duše a slibuju,že tu pro tebe vždycky budu a jednu věc vím určitě chci strávit zbytek života s tebou"  "Lexo?? Co to říkáš?? řekla jsem.   "Clark vezmeš si mě?"řekla Lexa a postavila se.Na to jsem jí objala a do ucha zašeptala "Navždy má lásko" 

The 100 Na RozcestíKde žijí příběhy. Začni objevovat