Tak lidičky tady to máte,jedna delší část. Jinak zanechávejte komentáře,votes klidně si mě dejte do seznamu čtení a ostatní věci.Jinak tato část je jen z pohledu Lexy. Doufám,že se kapitolka bude líbit.Bavte se!! Vaše Sůša82
O jeden den později:
Lexa:
Minulý večer nemohl dopadnout lépe.Ale teď na mě dopadali všechny starosti na které jsem včera zapomněla.Lehce jsem se posadila na své posteli a oblékla se.Zavolala jsem stráže ať vyšlou jezdce do Arkádie.Chtěla jsem ze Skaikrů učinit 13 klan.Pro mír to bylo nezbytné. Čekala jsem 2 dny než přišli lidi,ze Skaikrů. Stála jsem v trůnním sále a čekala. Po krátké chvíli se otevřeli dveře a dovnitř vstoupil Kane spolu s kancléřkou Griffin.Po mé levici stál Titus,když všichni byli uvnitř kývl hlavou na stráže.Hned potom se za námi zavřeli dveře.Titusovi jsem se o svých plánech nesvěřovala,pravda byla,že od smrti Costii,Mount Weather a Clark se naše názory lišili.
"Vítejte v Polis"začala jsem rozhovor
"Děkujeme" odpověděli oba
"Dnes je den,kdy nastolíme trvalý mír,rozhodla jsem se Skaikrů zapojit do své koalice" než jsem to dořekla Titus na mě zíral s otevřenou pusou a já jsem věděla,že je vzteky bez sebe.
"Mohu vědět důvod vašeho rozhodnutí a kde je vůbec Clark"náhle spustila kancléřka.
"Důvody jsou zcela prosté Skaikrů nám otevírá nové možnosti,můžeme se od vás tolik naučit a vy o nás také,pokud jde o Clark je zde čestným hostem jistě jí brzy potkáte"zdálo se,že tato odpověď oba členy Skaikrů potěšila.
"A co ostatní klany? Je mi jasné,že náš vstup do koalice nebudou vítat"řekl Marcus
"S touto záležitostí si nedělejte starosti počítejte,že během dvou dnů bude Skaikrů vnímáno jako 13 klan,mezitím jste mými hosty."
"Dobře"
"To je vše smíte odejít"řekla jsem a sledovala jak se ty dvě osoby hrnou váhavým krokem ven.Hned jsem je následovala nechtěla jsem poslouchat Titusovo kázání,jednou si to budu muset vyslechnout,ale ne teď.Tři hodiny jsem se procházela po ulicích Polisu nakonec jsem se rozhodla navštívit cvičiště Nightbloods.To místo mě doslova odvádělo od všech starostí,jen škoda,že Titus vedl výcvik. Rozhodla jsem se zacvičit si s Adenem.Byl to můj nejslibnější učedník a na to jsem byla hrdá.Během výcviku na mě Titus zvolal"Jsou tu". Na to jsem kývla a ukončila výcvik s Adenem.A kdo tu byl?. Nechala jsem předvolat všech 12 klanů abych je informovala o vstupu Skaikrů do koalice.Šli jsem s Titusem kousek dál od cvičiště byl tu krásný výhled na Polis.
"Chápu,proč chceš Skaikrů na své straně naše zbraně se jim nemohou rovnat a v ostatním věcech jsou také lepší než my,ale proč do toho pleteš Clark,sňatek nic nevyřeší naopak to jsem tvoje lidi vyprovokuje,pamatuj na má slova láska je slabost být velitelem znamená být sám" řekl Titus a odhodlaně si stál za svým. "Tohle už nikdy nechci slyšet,láska není slabost ale síla,síla která nás žene kupředu"řekla jsem se zvýšeným hlasem. "Proč si děláš starosti o ten sňatek a neříkej mi,že to je z politických důvodů,naše pozornost by měla být zaměřena na Azgedu.Nia proti tobě osnuje spiknutí nebude trvat dlouho a vypukne vzpoura,Polis se bude ocitat v plamenech a v chaosu a Skaikrů se ocitne uprostřed toho všeho bez podpory,bez ničeho"dodal Titus polohlasem. "To se nestane" řekla jsem a začala jsem propadat beznaději pomalu jsem si začínala uvědomovat,že na Titusových slovech je možná kousek pravdy. "Jak si můžeš být tak jistá,my oba jsme byli svědky toho jak Nia dokáže být nemilosrdná"pokračoval Titus a jeho slova mě začínala pomalu mučit. "Kopeš si svůj vlastní hrob Lexo a já nechci vidět jak tě někdo hodí do té jámy,jsem ale stále zvědav jak chceš donutit klany k souhlasu všichni pohrdají Skaikrů" pokračoval a mě z toho akorát bolela hlava ,proto jsem se odhodlala rozhovor ukončit. "Titusi známe se hodně dlouho na to abys věděl,že tento problém vyřeším,Nia není naší prioritou hlavní je ochránit Skaikrů a toho docílím jedině tím,že se spojí grounderská a nebeská kultura a to nejen oficiálně a teď když mě omluvíš musím se setkat se všemi klany." řekla jsem ani jsem nečekala na odpověď a odešla jsem.Po cestě do trůnní místnosti jsem přemýšlela jak klany přesvědčím,ale nic mě nenapadlo.Nemohu dát žádné záruky ,pouze sliby a co si budeme povídat pro některé velvyslance byli sliby jen plané řeči,které nic neznamenali.
Pomalu jsem otevřela dveře a se vší parádou jsem kráčela ke trůnu,ale jak jsem udělala pár kroků uslyšela jsem hlasitý hlas který říkal"Get up before kom Heda" (vstaňte před vaší velitelkou).Poté mi došlo,že říkal Titus,který už hrdě stál na pravé straně trůnu. Všichni velvyslanci se postavili a já jsem šla ke trůnu. Když jsem tam došla otočila jsem se ke všem čelem a lehce jsem kývla hlavou.Hned poté se velvyslanci posadili. Hned jsem promluvila "Vy všichni jste zde,za jediným účelem,musíme projednat vstup Skaikrů do koalice" když jsem to dořekla po celé místnosti se začínal ozývat šepot a začali se objevovat nejisté pohledy ve tvářích velvyslanců a nenávistný pohled ledové královny,která se rozhodla na schůzi dostavit osobně. Když v tom se Nia postavila a ke všem nahlas promluvila "Tak to tady vidíte velvyslanci,Heda klade Skaikrů před svůj lid,už jednou ukázala slabost a to tehdy u Mount Weather měla ty lidi vyvraždit a to do jedno.A dnes mám ukazuje další slabost.Tento velitel není silný,ale slabý a dnes se to jenom potvrdilo" řekla Nia. Na to se ke mě Titus naklonil a zašeptal mi do ucha "Tyto slova jsou jenom urážkou pro tvoje postavení Hedy a budou jí stát život nech jí ihned popravit jinak vypukne vzpoura" na to jsem mu odpověděla"Ne chci vědět co udělá" dodala jsem a věnovala jsem plnou pozornost ledové královně. "Volám pro vyslovení nedůvěry,na svém trůně nehodláme trpět slabé vůdce"dořekla Nia a čekala na reakce velvyslanců. Do toho se ale vložil Titus "Tak to stačí nikdo se takto nebude vyjadřovat před Hedou,stráž!! Odveďte královnu ke stromu"
"Ne tak rychle"řekl jeden z velvyslanců "No Heda no more"(pryč s velitelkou). Postupně jsem sledovala jak tato slova vyšla z úst skoro všem velvyslancům až na jednoho byl to jižní klan jméno jsem si nevybavila,ale tento velvyslanec se nepostavil a neřekl ty slova. Na to Titus promluvil k Nie "Hlasování není jednohlasné,Heda bude stále mít kontrolu na Polis i nad lidem." Už jsem toho měla dost Nia pro mě představovala problém a proto mi musela jít z cesty. Zvedla jsem se z trůnu a promluvila "Pokud si Nio myslíš,že nejsem hodna funkce Hedy vyzvi mě ať to máme za sebou" Nia neváhala a zlověstně řekla "Dobře tedy,vyzívám tě" "Pak je teda rozhodnuto za úsvitu bojovník proti bojovníkovy v jednom zápase na smrt,ledová královna má právo si vybrat svého šampiona" řekl Titus. "Můj syn Roan princ z Azgedy"řekla královna a krutě se u toho smála. "Hedo,kdo bude bojovat za tebe?" zeptal se mě Titus. Na to jsem pomalu šla k Nie a chladně jsem prohlásila "Já jsem Heda nikdo za mě nebojuje" na to mi Nia darovala mnohem horší úsměv než předtím. A Tituse málem chytnul infarkt. Hned po tomhle rozhodnutí se velvyslanci odebrali do svých pokojů a já jsem přemýšlela jaké následky by nastali kdybych umřela.Bylo pozdě večer,když v tom se rozletěli dveře dokořán. Byla to Clark měla na sobě oblečení ze včerejška a černou pásku přes oko. Jak my chyběla její vůně.
Rozeběhla se ke mě a objala mě "Je to pravda?" řekla.Vykulila jsem oči,ale moc dobře jsem věděla co myslí.Když viděla můj pohled dodala"Ten souboj". Na to jsem jen kývla hlavou nebylo k tomu co dodat. "Já ti to nedovolím"řekla zatímco jsme byli stále v objetí. Vymanila jsem se z jejího objetí a začala jsem tupě zírat do stěny,nechtěla jsem čelit jejímu pohledu a polohlasem jsem řekla "Tohle nemůžeš zastavit,pokud má tohle být můj konec,tak se s tím musíš smířit to je naše cesta, tohle znamená být grounder,děláme věci,které nechceme,které jsou nebezpečné,ale děláme je protože musíme" Než stihla Clark něco říct do místnosti vstoupil Titus,který zařizoval celý souboj a jenom oznámil "Heda,je čas". Lehce jsem zvedla ruku a pořád jsem se soustředila na Clark. "Půjdeš tam?" řekla jsem smutně. Na to Clark jen zavrtěla hlavou a řekla"Nechci vidět tvojí smrt." Na to jsem jenom odpověděla "Doufám,že se snad ještě někdy setkáme"
Nakonec bych chtěla říct,že tato část je trošku slabší,ale už mi dochází inspirace a taky bych chtěla upozornit,že konec je za rohem. Děkuji,za předčtení
ČTEŠ
The 100 Na Rozcestí
FanfictionPoté co Clark opustila Camp Jaha. Utrpí v lese těžkou nehodu a všechno se pro ní změní. Ona se změní Příběh je vyprávěn z pohledu Clark,Lexy a dalších