Ahoj všichni jelikož tato kapitola je poslední a nejdelší doufám,že si jí náležitě užijete.Dále bych chtěla říct,že kniha Odlišní byla zrušena.Protože neměla budoucnost.Vydala jsem však vězeňské drama Za mřížemi aneb zpověď Niky Amatettové,ale předem upozorňuju že je to pro silnější povahy. Jinak zanechte komenty a ostatní věci. Vaše Sůša Jo a málem bych zapomněla. Uvítali by jste další díl the 100?? Byl by o dceři Lexy a Clark.Pokud ano tak dejte hvězdičku Bavte se!!
Lexa:
S Titusem jsme došli do malé místnosti,kde bylo různé bojové vybavení od mečů,sekyr,nožů až po brnění.Sedla jsem si na lavici a začala se obouvat,když v tom jsem se rozklepala a nebylo to zimou.Když si toho Titus všiml posadil se vedle mě,jemně se dotkl mého ramena a řekl "Je ti dobře?" Nechtěla jsem mu lhát,měla jsem strach z dnešního souboje s Roanem,šlo tam prakticky o všechno o moje postavení,o osud Skaikrů a o budoucnost grounderů,ale tato chvíle mohla být i mojí poslední tak proč se nesvěřit."Já..jáá mám strach" vysypala jsem rychle ze sebe a doufala jsem,že mě Titus ušetří kázání.Než ale stihl něco říct do místnosti vtrhl strážný. "Omlouvám,že jsem se neohlásil,ale toto je neodkladné"řekl strážní. Rychle jsem si obula boty,postavila jsem se a nasadila svojí tvrdou a nemilosrdnou tvář "O co jde" řekla jsem tvrdě. "Jde o královnu Niu,odvolává souboj a chce vás vidět"řekl rychle nejspíš se v mé přítomnosti necítil zrovna nejlíp.Stála jsem tam jak opařená a nemohla jsem uvěřit svým uším nejdříve se rozhodne,že mě přede všemi poníží a nyní to prostě jen tak vzdá,bylo to podezřelé.Jen jsem kývla hlavou na znamení souhlasu a strážný rychle odešel.Titus ke mě rychle přišel a začal mluvit "Nia tě jenom žádá nemusíš jít za ní,pamatuj kdo je ve velení,jestli tam půjdeš je velká šance,že tě vláká do pasti."Bohužel jsem mu musela dát za pravdu. Setkání s královnou Azgedy bylo velkým rizikem,ale Nia neřekla jak si naše setkání představuje a proto to bude po mém."Máš pravdu,je to nebezpečné,ale Nia přijde za mnou,pošli stráž ke královně ať jí vzkážou,že jí čekám na cvičišti" chystala jsem se vyrazit na místo setkání,ale Titus mi vstoupil do cesty a začal odporovat "Proč děláš tohle všechno,vzpoura je u konce Nia se vzdala,měla by ses věnovat záležitostem se Skaikrů,jenom plýtváš časem." Na to jsem zvýšila hlas abych ho uzemnila "Nebojím se nějaký seschlý rašple a času mám víc než dost,navíc ty tam budeš trénovat Nightbloods takže budu pod tvým dohledem a teď uhni." na to jen Titus sklonil hlavu a šel mi z cesty.
Když jsem dorazila na cvičiště královna tam ještě nebyla a tak jsem začala přemýšlet jaký je její plán.Prostě mi nešlo do hlavy,že by se tak hrdý a zároveň tvrdohlavý národ jako je Azgeda snížil k porážce.Když Nia přišla všimla jsem si,že za ní kráčí mladá zjízvená dívka s havraními vlasy a v ruce drží dalekohled. "Zvláštní nikdy bych neřekla,že se ráda kocháš krajinou ve které se nenachází ani kapka krve" rýpla jsem si. Na to si jen Nia otráveně odplivla "No tady je krve víc než dost,ale kvůli krajině tu fakt nejsem". Jo s tou krví měla pravdu na cvičišti jí bylo hodně. "No dobře když to říkáš,ale vysvětli mi proč nebojuju s Roanem a místo toho se tady s tebou vybavuju" už jsem vážně ztrácela nervy,nebavilo mě hrát si na kočku a na myš."Vymyslela jsem lepší řešení našeho sporu" řekla Nia a na tváři se jí objevil krutý úšklebek. "Vážně?" řekla jsem ospale.Byla jsem celkem unavená,ale tu chvilku jak mě Nia pobaví jsem si nemohla nechat ujít. Sledovala jsem Niu,která dívce poručila ať jí podá dalekohled,který mi pak vložila do ruky."Můžeš se přesvědčit,podívej se do 16 patra"řekla spokojeně. Udělala jsem co řekla a když jsem se podívala do 16 patra,oněměla jsem hrůzou, viděla jsem tam Clark a za ní Roana jak jí drží u krku nůž.
ČTEŠ
The 100 Na Rozcestí
FanfictionPoté co Clark opustila Camp Jaha. Utrpí v lese těžkou nehodu a všechno se pro ní změní. Ona se změní Příběh je vyprávěn z pohledu Clark,Lexy a dalších