#Yeniden

301 30 14
                                    


İşte herşey burda başlamıştı. Buradamı bitecek onu da bilmiyorum. Yukarı çıkıp kapıyı çaldım. Kapıyı açan kuzenim di.

" Rukia! Bu ne güzel süpriz . Hangi rüzgar attı seni buraya?"

" Senide görmek güzel ishhin . Anneanne rüzgarı attı. Neyse anneannem nerde? "

"Kadın hasta odada yemek yiyor"

Ben ise hiçbirşey demeden kafa salladım. Daha sonra geldiğimi anlaması için anneannemin yanına gittim. Beni görünce kadının yüzüne bir gülümseme geldi. Hızlı adımlarla annneannemin yanına gittim.

Anneannem;
"Uuuu kuzum gelmiş!"dedi. Bende anneanneme sarıldım. Bana" Gel kuzum otur" dedi. Sonrasında bana tekrar sarıldı. Hafiften buruk bir ses ile bana;
"Yavrum niye buraya gelmiyorsun. Ben seni o kadar çok özledim ki. Annene de söyledim sana söylemedi mi?"dedi. Bende;
"Ben onları annem gelmemi istediği için söylüyor zannettim. Bilmiyordum. Özür dilerim anneanne" dedim. O da
" Tamam kuzum sorun yok. Eee sen nasılsın? Daha kötü şeyleri kafana takmıyorsun dimi" dedi. Ben de " Anneanneciğim ne kadar kötü şey olsada ben artık yeniden başlıcam"dedim. Kafa sallayarak; " Tabiki kuzum böyle şeyleri kafana takma"dedi. Daha sonra anneannemin yanından ayrıldım.

Oturma Odasına gittim. Bu sırada isshin da oradaydı. Bende dışarı çıkması için sesli bir şekilde;
"Bende üzerimi değiştireyim"dedim. İshhin da duymuş olacak ki;
"Aynen değiştir kuzen " dedi. Ve orada oturmaya devam etti. Bende" Kuzen"dedim. Bana baktı ve"Ne oldu?"dedi. Ben bişey söylemedim. Sonra tekrar" ishhin "dedim. "Ne oldu Rukia?Ne diyosun? "dedi. Bende" Ay ishhin dışarı çık yani anlamıyor musun?"dedim. O da"Deli kız söylesene "dedi. Daha sonra da dışarı çıktı. Bende üzerimi değiştirdim.

Sonra kapıyı biri tıkladı."Rukia üzerini değiştirdinmi? Müsait misin?"
dedi. Bu bir kız sesiydi. Ben de " Evet evet müsaitim" dedim. İçeri giren Orihime di. Yanında Toshiro ve Karin de vardı. Bir an gözüm onu aradı. Orihime bana bakıp" yok "dedi. Karin atladı; "Ne yok? ". Ben hiç birşey demedim. Kızlar ve Toshiro ile biraz konuştuk. Normal havadan sudan. Daha sonra da Orihime ler yanımızdan ayrıldı. Ama akşama sözleştik. Dışarı çıkıp , oyunlar oynayacaktık. Yemek falan yiyip,müzik dinleyip vaktimi geçirmeye çalıştım.

Sonun da akşam oldu ,Orihime nin de gelmesiyle birlikte dışarı çıktık. Bu sefer İchigo de oradaydı. Biraz da olsa sevindim. Beni görünce;
"Neyse ben artık kaçar"dedi. Karin atlayarak;
"ichigo yapma ama ! Daha yeni geldin" dedi. İchigo de;
"Hayır hayır olmaz. Hani beni görünce birilerinin canı yanıyormuş ya o yüzden olmaz."dedi. Bana nispet yaptığının farkındaydım.
Ben ise böyle söylediğimi unutmuş gibi;
"Kimin canını yakıyormussun?"dedim. Şaşırmış gözlerle "Bide soruyomusun?" dedi. Bende "Eveet" dedim. Hiçbir şey söylemedi ve gitmedi de. Oyun falan oynamaya başladık. İlk olarak istop oynadık. Daha sonra sıkıldık saklanbaç oynadık. Bu oyun güzeldi. Yumma sırası Karin deydi. Saymaya başladı.

Biz de saklanacak yer aramaya başladık. Ben buraları fazla bilmediğimden biraz basite kaçan bir evin arkasına gittim. Geri geri gidiyordumki bir şeye çarptım. Arkamı döndüm ki ichigo di. Ona baktım ama hiç birşey söylemedim. Keskin bir bakış attı ve konuşmaya başladı. " Velet burda ne işin var?"ben ise hiçbirşey söylemedim. Çünkü elindeki broşür dikkatimi çekti. Bu broşürlü bir şapkam vardı. "Şiiitt velet beni dinlemiyormusun?" dedi. Bende gülerek " Yok hayır diliyorum. Sadece elindeki broşür
dikkatimi çekti de..."dedim. Bişey demedi. İkimiz de sesizce saklanmaya devam ettik...

Biraz zaman geçti ama hala bizi bulamadılar. Biz de en sonun da çıktık. Orihime" Hiç çıkmasaydınız" dedi. Bense hiç bir şey söylemedim. Daha sonra Toshiro ; "Hey gençlik dc oynayalımmı?" dedi. Bizimkiler de kabul etti. Biz de oynamaya başladık. Şişeyi çevirmeye başladık. Karin Toshiro ya geldi. Karin doğruluk dedi. Toshiro nun sorusu şuydu:
" Burdakilerden kızlardan ve erkeklerden en sevdiklerin kimler?"
Karin cevap olarak;"Ben ayrım yapmıyorum. Buradaki herkezin bende ayrı bir yeri var" Toshiro da dinledi ve yüzüne kocaman bir gülümseme geldi. Daha sonra oyuna devamm ettik. Bu sefer ben Hide ye geldim. Bende doğruluk dedim. Hide bana kimi sevdiğimi sordu ( Sanki başka soru yokmuş gibi hep aynı soruyu soruyor). Bende İchigoya bir bakış attım ve "Toshiro" dedim. İchigo sinirli sinirli baktı. Toshiro şaşırmıştı. Karim sesli bir şekilde "NE?" dedi. Tabi biz onu duymuyorduk. İchigo;"Bana inat olsun diye söylüyorsun dimi!" dedi. Bende; "Yooo niye sanat inat olsun ki?" dedim. O da;" Bakın ne dicem bir itirafda bulunmak istiyorum bende Orihime ye aşığım!" dedi. Orihime kıp kırmızı olmuştu. Ben ise sinirlenmiştim. Biz bunları söylerken Karinin gözleri dolmuştu. Hızlı harketlerle ayağa kalktı, ve sesli bir şekilde konuşmaya başladı.

" İnanmıyorum RUKİA! Gerçekten böyle mi hissediyorsun? Sen.... ona mı aşıksın? Hiç beklemezdim!.. Ben ise senin... senin... " Gözlerimi yerinden fırlıcak mışcasına, gözlerine diktim. İçimden söylemesin diye dua ediyordum. Yutkunarak söze girdim" Karin bak... sen.. yanlış anla-" sözümü bitirecek iken sözümü kesti. Sulu gözler ile bana baktı ve" Hayır Rukia.. yanlış anladığım falan yok... ben anlıcamı anladım..." dedi ve koşarak uzaklaşmaya başladı. Toshiro ayağa kalktı ve bağırdı; " KARİNN!!... GİTMEE". Onun bu sözleri Karini bir anlık bile olsa durdurmuştu. Arkasını döndü ve" Üzgünüm Toshiro... Ama gitmeliyim.." Tekrar koştu. Bir süre sonra zaten gitmişti. İchigo ayağa kalktı. Konuşmaya başladı" Bana bak beyaz kafa ; eğer onu üzersen seni öldürürüm! Şimdi yanına git. Onun sana ihtiyacı var!" Öfke saçan gözlerini Toshiro ya dikmişti. Kafasını git anlamında hafifçe yana attı. Toshiro da hızlı adımlar ile koşmaya başladı...

Bleach ( Karışık İlişki)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin