#Kötü gün

279 31 22
                                    

Kitabımın bu kadar sevildiğini bilmiyordum^^ baktım sınır geçilmiş bende y.b atqyım dedim


Rukia dan devam&&&&&&&&&&&&&&

Bu çocuk ne yapıyordu böyle. Bir anda yine fazla ilgi gösteriyordu. Aslında bu beni mutlu etsede , bu mutluluğa fazla alışmamam gerektiğini biliyordum. Hiiii! Salak çocuk elini duvara vuruyor. Elleri parçalandı. O elini duvarda
parçaladıkça benimde yüreğim parçalanıyordu. Ona bağırdım "İchigo dur! Elin...".O da bana" Sana birşey söylüyorum ve yapmıyosun ve bu beni deli ediyor. Ya anla artık salak kız..."dedi. Ne anlamamı isitiyordu. Ve ekledi" İşte sen bu kadar bencilsin sana söylediğimi bile anlamıyosun çünkü onu anlicak kadar bir kapasiten bile yok!" dedi. Bunları söyledikçe benim içim yanıyordu. " Demek benim hakkımda bunları düşünüyorsun haa . Tamam İchigo ben bencilim , benim seni anlayacak kadar kapasitem bile yok haa tamam İchigo tamam.." dedim. Bunları söylerken gözlerimden yaşlar süzülüyordu . Ağlayrak iki evin arasından kaçtım. Arkamdan bağırıyorlardı. "Dur!" diye. Ichigo bağırdı " Rukia dur orada köpek var!!" diye. Bir an ağlamam kesildi. Arkamı döndüm ve" Köpek mi?" dedim( Tabi bunları söylerken ben onların yanlarından ayrılmıştım). Ve bir an hırlama sesi duydum. İçimden" Tanrım ne olursun köpek olmasın. Ne olursun. .." diye geçirdim. Önümü döndüğümde karşımda bana bakan kızgın ve hırlayan bir rodvaydır duruyordu. O korkuyla bir çığlık attım. Ve o alanda köpekten kaçmaya çalıştım.

İchiho dan devam ##################

"Hayır hayır bu Rukia nın sesi. Umarım köpek birşey yapmamıştır" diye iç geçirdim. Hızla rukianın gitti yöne doğru koşmaya başladım. Oraya gittiğimde doğa etrafta koşuşturuyordu. "İchigo yardım et" diyerek koştu ve kıvrak bir haraketle belimden tutup arkama geçti. Bu sefer köpek bana doğru kızgın kızgın yürümeye başladı. Ani bir cesaretle köpeğin yüzüne tekme attım. Köpek biraz afalladı. Sonra daha da kızgın bir şekilde saldırmaya çalıştı. Tekrar tekme atmak istedim ama köpek bacağımdan ısırdı. Derin bir ısırık olduğu için, bacağımdan, normalden daha fazla kan akmaya başladı. Olduğum yere düştüm. Kendimi geri geri çekip duvara yaslandım. Bu sırada rukia nın aslım krizi tutmuştu. Biran çantasını eline alıp köpeğe vurmaya başladı. Her vurduğunda ağzından birer kelime çıkıyordu.
"Sen..."
"...Benim..."
"...Sevdiğim..."
"...Çocuğa..."
"...Dokunamazsın..."
Artık itiraf etmişti. Kesinlikle beni sevdiğine emindim. Bu beni mutlu etsede, Rukia hiç iyi görünmüyordu. Aslım krizi çok fena tutmuş olacak ki bir iki nefes alma denemesinden sonra yere yığıldı. Köpek korkmuş olacak ki yanımıza yaklaşamıyordu bile. Hemen Rukia nın yanına gittim ( Tabi sürüklenerek) . Ayağa kalkmaya çalıştım. Eğilerek onun ince ve narin belinden tuttum. Ayağım acıdığı için çok zorlandım. Belinden ve bacaklarından tutarak onu kucağıma aldım. Nefes alıp almadığını öğrenmek için onu kendime çektim.
Nefes alıyordu ama çok az. Biraz rahatladım. Sonra tekrar nefes alıp almadığını kontrol etmek için onu kendime çektim. Bu sefer nefesini hiç hisstetmedim. Açıkcası kötü bişey olmasından korktum. Aklıma suni tenefüs geldi ama ben bunu yapamazdım. Çünkü eğer bunu yaparsam aynı zamanda onun o narin dudaklarına dokunmuş olacaktım.
Kendine geldiğinde bunu ona nasıl açıklardım ki? Erkek de olsam utanır yüzüne bakamazdım. İçimden bir ses" ichigo kendine gel . Şu anda bu önemli değil. Rukia çok kötü durumda"dedi. Sonra da " Ya şimdi , ya da hiç" dedim. Ve derin bir nefes alıp Rukia ya vermek üzere eğildim . Fakat dudaklarına yaklaştığım halde yapamadım. Çünkü çok utanıyordum. Cesaretimi topladım ve dudaklarına yapıştım. Bünyesi benimkinden küçük olduğundan öksürmeye başladı. Artık nefes aldığından emindim. Ama benim başım dönüyordu. Gözlerim kararmaya başladı. Karşıdan Toshiro ve Orihime geldiğini gördüm. Ama net değillerdi. Beni görmüş olacaklar ki bana doğru koşmaya başladılar. Sürüklenirken ağzımdan bir kaç kelime çıktı." Ona yardım edin" dedikten sonra bende bayıldım....


Sınıt8vote+7 yorum

Bleach ( Karışık İlişki)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin