Karin den devam ☆☆☆☆☆☆☆
Kalbimi yerinden söküp atasım gelmişti. O... o benim arkadaşımdı. Belki de annemden sonra gözlerimi sulandıran tek olay bu idi. Küçüklükten beri böyleydi. Birlikte kazandığımız maçlar, dc oynarken bize yaptırdıkları, hele o mektup... herşey dün gibi aklımda. Ama şimdi canım yanıyordu. Bıraksam kendimi, rüzgar da uçacak mışım gibi hissediyordum. Şu an bile ona ihtiyacım var dı.... yanımda olmalıydı... ona öyle sıkı sarılıp " seni seviyorum " demeyi o kadar çok isterdim ki.... ama olmaz ben kendime sevgiyi haram etmiştim. Fakat bunu bile bile onu sevmek... çıkmazdaydım.. ilk defa bu kadar duygulu hissediyordum kendimi..
Ben kendimi , duygu patlaması yaşamasını izlerken birden kapı çaldı. Hafifden sulan mış olan gözlerimi silip kapıya yöneldim. "Kim o?" bile demeden kapıyı açtım. Gelen toshiro idi.
İşte Toshiro karşımda duruyordu.
Ona bakıp tebessüm ettim. Yanıma yaklaştı. Ve bana"Karin iyimisin? Çok endişelendim" dedi. Ben ise ona baktım. Bana" Hiç birşey söylemiyecekmisin?" dedi. Ben sonunda konuşmaya karar verdim. Ve ona şunu söyledim;"Ne söylememi istersin?". O ise bana" Sen konuş ben seni saatlerce dinlerim"dedi. Yüzüme bir gülümseme geldi. Arada böyle flörtleşiyorduk. Bana baktı ve bana; " Bak uzun zaman önce sana bişey söylemeliydim. Neden bekledim, onu da bilmiyorum ama ben... ben..." dedi. Ama bir türlü sözün sonunu getiremiyordu. Bende ona sadece tek bir kelime söyledim. O da " Bende " kelimesi oldu. Gözlerinin içi gülüyordu. Hiç bişey söylemedi. Yanına gidip ona sarıldım. O da karşılık verdi. Ve bana" Neden bu kadar bekledik ki?"dedi. Bense " Hislerimizden korktuk. Diğerimizin karşılık vermeyeceğini düşündük. Neyse. Bunları boşver de, sen ,sen ne kadardır böyle hissediyorsun? " dedim. Bana" uzun zamandır" dedi. Ve ekledi " Peki ya sen?". Bende " uzun zamandır " dedim. Ve ona tekrar sarıldım. Kafamı göğsüne yasladım. Ve ona şunu söyledim;" Kalp atışlarını duyabiliyorum" . Tebessüm ettiğini hissedebiliyordum. " İyi dinle kalbimin sesini .Karin, Karin diye atıyor" dedi. O an kalbimi söküp kalbine saklayasım geldi. Doğrularak yanağına bir buse kondurdum. Daha sonra kafamı tekrar göğüsüne yasladım. Bana" Karin bişey sorabilirmiyim?"dedi. Bende onu dinlemeye başladım. Kafamı kaldırıp gözlerinin içine baktım. Bana"Karin , herşeyim olurmusun?" dedi.
Bende ona" Ne yani herşeyin değilmiyim?" dedim. Bana "Hayır hayır, yani benimle çıkarmısın?" dedi. Benim yüzüme kocaman bir gülümseme geldi. Sesli bir şekilde" Ahh tanrım evet evet evet!" dedim. Dizlerimin üzerine çıkıp, boynuna atladım. O an yere düştü. Ellerimi yere yaslamıştım. Onu ellerimin arasına aldım. Bana uzun süre baktı. Sorna yanağına bir buse kondurdum. Sorna diğerine. Bana" Hadi çocukların yanına gidelim" dedi. Üzerinden kalkıp elimi uzattım. Elimi tuttu. Ve beni kendine çekti. Biraz daha oturup, yola koyulduk.Rukia dan devam&&&&&*&&*(^,^)
Aslında Karin ve Toshiro arasını bozmak iztememiştik. İchigo nun yanına gitik. Kulaklık la müzik dinliyor du. Ona " Duygusal ergen" dedim. Bana kızgım bir şekilde " Seni duyabiliyorum " dedi. O sıra da Orihime nin telefonu çaldı. Çalan müzik " Life is like a bot" idi. Ben heycenlı bir şekilde "Aaa bu benim en sevdiğim şarkı" dedim. İchigo bana dönüp" Bana diyene bak" dedi. Bende ona dil çıkarttım. Ve ekledi" Bende o şarkı var istersen dinleyelim?" . Bende kafamı onu onaylarcasına salladım. Şarkıyı açıyordu ki Orihime geldi. Bize " Çocuklar benim eve gitmem lazım. Bir yere gidecekmişiz. Daha sonra görüşürüz " dedi ve gitti. Artık sadece o ve ben vardık. Onunla yanlız kalmak istemiyordum. Çünkü hislerimin alevlenmesinden korkuyordum. Kafamı kaldırıp baktım. Yandan bana bakıyordu. Sonra ileriden Karin ve toshiroyu gelirkn gördüm. O kadar sevinmiştim ki . Fakat yanımıza geldiklerinde resmen mal oldum." Biz gidyoruz" dedi karin. İchigo fırlamış gözler ile baktı. Katin devam etti" Jiç birşey söyleme ichigo, biz gidiyoruz "dedi ve gitti ler. Kahretsin sadece o ve ben vardık......
Yazar notu:bir yarışmaya katıldım ve resmim budur:
Bölüm kısa olduğu için hepinizden özür dilerim.. GOMEN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bleach ( Karışık İlişki)
FanficEvet sayın bleacherler; Belach animesindeki herkesin normal bir hayatı olsa ne olurdu? Peki ya ichigo Rukia ya değilde, Rukia İchigo ya aşık olsa ne olurdu? Bu kitap da saçma shiplerimi görüceksiniz. Arada bazı değişikkiker yaparak bu kitabı kurgula...