Ponçiklerim 1K olmuşuz. Çok sevindim ^^ . Umarım yeni bölümü beğenirsiniz. Vote ve yorum yapmayı unutmayın sakın.. Ve bu bölümü @Ame-Chan a ithaf etmek istiyorum... sizleri çok seviyorum biricik okur-chanlarımm 💟💟
Arkamı döndüğümde orihime nin kırılan cam parçaları nı topladığını gördüm. Fakat orihime ağlıyordu. Tam yanına yaklaşacaktım ki bana" Gelme!" dedi. Ben ise şaşırarak ona " Ama neden?"dedim. Hiç bişey söylemeden cam kırıklarını toplamaya devam etti. Daha sonra dışarı çıktı. Ben şaşkın gözlerle olduğum yerde kaldım.
İchigo ya dönüp sordum"Neden böyle yapıyor?" , İchigo kafasını eydi;" Ben , bilmiyorum. Ama bu sıralar orihime de değişiklik var . Sanki, sanki...." sözünü bitirmedi. Bu beni açıkcası sinir etti. Sordum;" Ee devam et , sanki...?" . Fakat o inatla cevap vermedi. Bu benim canımı sıkmıştı. Duvarda bulunan resme bakmak için , oraya yöneldim. Bir anda çerçevenin yanına bir el dayanadı. Arkamı döndüğümde, ichigo ; kafasını bana eymiş ve p*ç smile atıyordu. Gözlerimi dikip ona baktım. O an kalbim çok fazla hızlı atmaya başladı. Gülmeye devam edip;"Neden bu kadar heycanlandın?" dedi. Bende kızararak" Hayır, heycanlanmıyorum" dedim.
Suratını suratıma, daha da yakınlaştırarak;" Bana heycanlısın gibi geldi" dedi. Ben ise hiç birşey diyememiştim. Çünkü ben iptal, kilit olmuştum. Gözlerimim içine baktı ve bana " çok..." dedi. Ne dediğini anlamamıştım. Çünkü sert bir şekilde kapı açılmıştı. Gelen ise Toshiro ve Karin di. Toshiro nun siniri yüzünden belli oluyordu. Karin desen öfkeden çıldırmıştı. Toshiro bağırarak söze girdi:
"Aptal herif. Sen o kızı nasıl üzersin haa? O kız senin için herşeyi yapsın sen.... sen ona.... piç herif...."
Biz olduğumuz yerde kalakalmıştık. Bu sefer Karin söze girdi:
"Hepsi rukianın suçu. O yokken hayatımız çok güzeldi. O kızı nasıl üzersin rukia ?!! O kız senin için neler yapsın.... sen hala inatla...."
Anlamıyorum, ne demek istiyorlar anlamıyordum. O kız kim di? Orihime den mi bahsediyorlardı? Hiç birşey söylemeden içeri dalmışlardı. İchigo söze girdi:
"Kardeşim ne diyorsun sen? O kız kim? Ne oluyor bana bir düzgünce anlatın. Ne oluyor, ne bitiyor?"
Toshiro hırsını alamamış ve bağırmaya devam ediyordu :
" Bana kardeşim deme!! Böyle biri benim kardeşim olamaz!! Bırak o kıza karşılık vermeyi, sen onun yüzüne bile bakmadın lann!!! Sen git seni daha 2 gün önce görüp seven kıza karşılık ver, ama seni 6 senedir seven kızı görmezden gel. Bu yaptığın adamlığa sığarmı?? "
Ne yani, Orihime İchigo yu mu seviyordu? Toshiro nun bu sözleri ile resmen şoka girmiştim. Nasıl olurda bilemezdim? Kelimeler boğazıma dizilmişti. Birşey söyliyemiyordum. Çünkü haklılardı. Ben kimdim ki? Daha iki gün önce gelmiş biri. Ben bunları düşünürken. Toshiro hızla gelip ichigo ya bir yumruk geçirdi. İchigo sarsılıp, kafasını tablonun kenarına çarptı. Kafası kanıyordu (!). Gözlerim bir an büyüdü. İchigo nun kanayan kafasına baktım . ichigo sinirini topladı ve bağırarak, Toshiro ya bir yumruk geçirdi."Ne diyorsun lan sen? (!) Kardeşim lan o benim.. (!) " , o kadar kötü hissediyordum ki;konuşucak halim kalmamıştı . O kadar çok ağlıyordum ki gözlerim lilaya benzer bir tona bürün müştü. Toshiro ya baktığımda , Karin yanına gitmiş ve kanayan yeri tutuyordu. İchigo desen , Siniri eşliğinde soluk alıp veriyor du. Ben ise bir elimle serum u tutarken diğer elimle tişörtümün kenarını sıkıyordum. Hissizdim o an, sadece bakamkla yetiniyordum. Karin in bana bağırmaları, ichigo nun bana şaşkın gözler eşliğinde bakması, toshironun bana adeta nefret kusmasını hissetmiyordum . Gözlerim yerde karışmış olan ;İchigo ve Toshironun kanına bakıyordu. Vucudumda ki tek hareket , gözlerim den adeta nehir gibi akan yaşlardı. Net ve kesindi ya; bir kızın 6 senelik aşkını, 2 günlük aşk ile parçalamıştım......Orihime den devamm(^,^)
Hemşirenin ; " çıkın" demesi ile Toshiro , Karin ve ben hastane kantinine doğru yol aldık. Kurumuş olan boğazımı yumuşatmak amaçlı , içecek için kantin dolabına yöneldim. Portakal suyu arıyordum ki gözüme bir şey çarptı. Bu bir naneli sodaydı(sjajjs kendim uydurdum). Rukia buna bayırlırdı. Kesinlikle seviniceğin emindim. Elime bir tane kapıp, hızlıca ilerlemeye başladım. Arkamdan toshiro bağırıyordu;" orihime nereye gidiyorsun? Diye. Ben de cevapladım;" biraz işim var hemen dönerim^^" . Hafamı onlara dönmüştüm ki birine çarptım. Uzun şaçları ve uzun bir boyu vardı. Kafamı kaldırıp bakınca suratı çok tanıdık geliyordu. Fakat kim olduğunu bilmiyordum. Bana gözlerini dikip;" iyimisiniz?" Diye sordu. İyimser olması hoşuma gitmişti. Gülerek cevapladım" saolun Teşekkürler ben iyiyim" . Daha sonra yanından ayrılıp , rukia ve ichigo nun kaldığı odaya ilerledim. Kapıyı yavaşça açtım. O sırada rukia ve ichigo birşey konuşuyordu. İstemeden kulak misafiri olmuştum. İchigo bir şey sormuştu;" peki ya sen?" Rukia cevapladı; " aslında tam öpüşme sayılmaz ama ..." . Ne yani öpüşüp öpüşmediklerini mi kpnuşuyorlardı? Sesizce dinlemeye devam ettim. Rukia nın cevabı ile ichigo sinirlenmişti, elini yatağa vurup ;" biliyordum " dedi. Rukia şaşırmışa benziyordu ," Ne " sorusu geldi aniden. İchigo konuşmaya devam etti;" Daha önceden biriyle öpüştüğünü biliyordum. Zaten senin gibi bir kız boş durur mu? Sevgilisi ile fırsat bulur öpüşür (!)" Rukia şaşırmışa benziyordu. Sesli bir şekilde cevapladı;" Ne neden bahsediyorsun sen? O kişi sevgilim falan değildi (!)" . Bir an şaşırdım rukia sevgilisi olmayan biri ile öpüşmüştü. İchigo hafif sakin bir sesle cevapladı; " ne yani kankanla mı öpüştün?" . Rukia nın şaşkınlığı artmış bir şekilde cevapaldı;" Ne? O kişi sendin aptal (!)" . Olduğum yere çivilenmiştim. 6 sene boyunca sevdiğim çocuk, en yakın arkadaşımla öpüşmüştü. Elimdeki cam şişe yere düşmüştü. Hemen eğildim ve ağlayarak, cam kırıklarını toplamaya başladım. Elimin kesilmelerini aldırmıyordum bile. Rukia bana yaklaşmaya çalıştı. Ona ;" Gelme" diye çıkıştım. Bana şaşırarak cevap verdi;" Ama neden? " . Ben cevap vermedim. Kırıkları topladıktan sonra çöpe atıp hızla odadan çıktım. Kanayan elim hastane koridorlarında iz yapıyordu ki tekrar birine çarptım . Bu aynı çocuktu. Bana baktı ve gözleri büyüdü. Elime baktı ağzında bir kaç kelime çıktı;" Sen... elinn.." . Sulu gözlerim ile suratına baktım ve onu ardımda bırakıp, koşmaya başladım. Arkamdan bağırdı" Dur lütfen (!)" Ben ise koşmaya devam ettim. Sadece çapışmış birilerine göre , beni tanır gibi konuşuyordu. Ben koştum ama peşimden geliyordu. Arkamda bırakmak umudu ile koşmaya devam ettim....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bleach ( Karışık İlişki)
FanficEvet sayın bleacherler; Belach animesindeki herkesin normal bir hayatı olsa ne olurdu? Peki ya ichigo Rukia ya değilde, Rukia İchigo ya aşık olsa ne olurdu? Bu kitap da saçma shiplerimi görüceksiniz. Arada bazı değişikkiker yaparak bu kitabı kurgula...