Țigara numărul unu

1.6K 121 11
                                    

        Băiatul stă rezemat de perete alături de prietenii săi ținând în mână un hanorac albastru.Ceea ce îl face diferit de aceștia e că el e singurul care nu fumează.

         Sătulă să o aștept pe Tina – care s-a dus după țigări de mai bine de zece minute – mă ridic de pe cimentul tare în căutarea ei, dar nu înainte de a mai arunca o privire spre băiat.De data asta îmi prinde privirea.Eu mi-o întorc.

      Cu căștile în urechi pornesc în căutarea Tinei.Nici nu bag de seamă că piciorul meu lovește un pachet – un pachet de țigări mai exact –.Mai dau odată cu piciorul în el.Zgomot. E ceva în el.

         Încerc să îl ating, dar ceea ce simt nu e o cutie ci o mână rece.Ridic privirea dând de doi ochi aurii și de o glugă albastră.

          Văzând că nu reacționez, își retrage mâna cu tot cu pachet și îl verifică.

         — Paisprezece, murmură.

         — Poftim? tresar surprinsă și mă uit la el ca și cum l-aș fi privit pentru prima oară.

        — Paisprezece, repetă.În pachet sunt paisprezece țigări.

      Nici un comentariu legat de faptul că m-am holbat la el?Nimic, nimic? Mă ridic, îndreptându-mi privirea spre el așteptând un comentariu în legătură cu tot ceea ce s-a întâmplat înainte.Dar, în schimb, el ia o țigară și îmi întinde și mie pachetul.

         — Adam, rostește expirând fumul ușor.

         — Sonia, răspund și îți urmez exemplul.

          — Prima țigară o dau eu, a doua o dai tu, spune și îmi aruncă mie pachetul cu promisiunea că ne vom mai vedea.Și la cum pare, se va întâmpla curând.

    
n/a: îmi pare rău că nu am răspuns la comentarii.Am văzut că vă place vechea variantă așa că sper și că această vă va plăcea la fel de mult.

Șapte țigăriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum