BÖLÜM_11

47 5 5
                                    

Bu bölümü sevgili dostum ayşeme(zekicik'e) ithaf ediyorum.....

Ayşenin ağzından

Bu sabah güzel bir güne gözlerimi açtım. Kızlarla dışarda güzel bir kahvaltı yaptım. Kızlara" ben biraz dolaşacağım " dedim. Onlar gittikten sonra her zaman jinyoung ile buluştuğum parka gittim. Bir banka oturdum. Çocukları izliyordum. Arkamdan bir oğlanın ağlama sesini duymamla dönmem bir oldu. Bu ağlayan jinyoung du. Hemen gidip yanına oturdum. " senin neyin var?" dedim. Jinyoung yüzüme bakmıyordu. Ona biraz daha yakınlaştım. Tekrar sordum. Sonra bana bir anda sıkı sıkı sarıldı. İlk neye uğradığımı anlayamıyarak karşılık vermedim. Sonra bende kollarımı ona doladım. Kafasını omzuma gömerek ağlıyordu. Bense onu sakinleştirmeye çalışıyorum. Aradan biraz zaman geçtikten sonra bana baktı. Ben ellerimle onun gözyaşlarını sildim. Bana hayran gibi bakıyordu. Sonra bir an anlatmaya başladı. " annem bizi yani ağabeyim ve beni biz çok küçükken bırakıp gitti. Yıllarca arayıp sormadı. Çok zengin bir babam var. Ama o da annemden sonra başkasıyla evlendi. O yüzden ağabeyim ve ben çalışmak zorundayım. Annem bizi bırakıp gittiği için ona çok büyük kin tutuyordum. Taki bu olanları öğrenene kadar. Annem bizi yıllarca aramış sormuş. Ama babam dediğim o pislik herif anneme bizim bir trafik kazasında öldüğümüzü söylemiş. Annem bunu öğrendiğinde yani geçen hafta kendini asmış. O İNTİHAR ETMİŞ!!!!!!!" dedi. Ve ağlamaya devam etti. Bense bu duyduklarım karşısında ağlıyordum. Hayatta bundan daha kötü ne olabilir. Jinyoung a tekrar sarıldım. Başını okşamaya başladım. "Ağlama sakın" dedim. Jinyoung bana çok sıkı sarılıyordu. Onu daha önce hiç böyle görmemeştim. Sonra bana " hadi bu kadar duygusallık yeter" dedi. Gözyaşlarını silerek ayağa kalktı. Sonra bana elini uzatarak" hadi kalk"dedi. Ben " nereye gidiyoruz" dedim.jinyoung" beni arkadaşlarınla tanıştırmayı düşünmüyormusun?" dedi. Ben " aaaaa peki düşünüyorum. Hadi gel benimle onları çok seveceğine eminim" dedim. Jinyoung ile yurdun bahçesine girdik. Bizim tayfa orada oturuyordu. Ada ve myung soo hariç. Onların yanına doğru ilerledik. Sonra ilk jin arkasına dönerek bize baktı. Diğerlerine göz kırptı. Hepsi bize doğru döndü. Ben" selam millet naber?bu size bahsettiğim jinyoung" dedim. Jimin ayağa kalktı. " aman tanrım sen...." dedi. Jinyoung la sarıldılar.jimin" ne zamandır ortalarda yoksun nerelerdesin" dedi. Jinyoung ile ikisi konuşuyorlardı. Bizse öylece bakıyorduk. Benim tek anladığım jinyoung ve jimin in önceden tanmıştıkları. Biranda jinyoung benim şaşkın bakışlarımı farketti. Sonra gülerek bana baktı. " ya sen nasıl bakıyon öyle  biz jimin ile küçüklükten beri tanışıyoruz" dedi. Hepimiz gülüyorduk. Jimin jinyoung a" ya kardeşim seni bizim okula yazdıralım babama söyleyelim" dedi. Ve jinyoung un koluna bir yumruk atıp güldüler. Bi saniye biraz önce jinyoung ağlıyordu. Şimdiyse kahkaha atarak gülüyor.

                    
                  *************************

Jinyoung un kaydını jimin in babası bizim okula aldırdı. Tabiki yine burslu okuycak. Maddi şeylerinin birçoğunu ağabeyi sağolsun karşılıyormuş. Jinyoung bugün yurda kıyafetlerini falan getirdi. Bu çocuğun güzel giyindiğinden anlamalıydım. O kadar çok kıyafeti vardıki. Tam dört valiz bende buraya gelirken tam tamına dört tane getirmiştim. Ahahah bu çocukla çok benziyoruz. Tatlı şey. Valizleri jin jimin ve minhyuk ile beraber taşıdılar. Sonra biz sena ile odamıza geçtik. Odanın en baş köşesinde adamızın resmi var. Myung soo ile beraber. Myung soo fotoğraf çekmeyi çok sevdiği için ada ile birlikteliklerinde onun her kıyafeti ile her hareketi ile resmini çekmiş. Bu resim myung soo nun odasından almayı unuttuğu birlikte çekindikleri fotolardan bir tanesi. Sena ya baktığımda onun ağladığını farkettim. Ona sarıldığımda " hiç birimizi hatırlamayacak" dedi. Sonra telefonunu alarak adanın annesini aradı. Annesi ağlayarak telefonu açtı. Sena hopörlere aldı. Annesi konuşmuyordu. Tek duyduğumuz tabak çanak kırılması ve ada nın " HAYATIMDAN ÇıKIN" diye bağırması. Sonra telefon bir an kapandı. Sena ile tek kelime etmeden yataklarımıza yattık. Sonra telefonumun titremesi ile elime aldım. Jinyoung bana mesaj göndermişti." merhaba ayşe yarın birşeyler yapmak istermisin? Tabi boşsan. Eee bide iyi geceler" dedi. Sonra ben ona mesaj attım." evet yarın boşum. Naber?" dedim. Sonra biraz daha saçma sapan mesajlaştıktan sonra iyi geceler diyerek kapattık.

Ahh hala uyuyamadım. Ada nın sesi kulaklarımdan gitmiyor. Kalktım  elimi yüzümü yıkadım ve yurdun bahçesine indim. Sonra yere çimenlerin üzerine yattım. Akşamları burda yıldızlar çok güzel. Bir süre sonra yanıma jinyoung uzandı ilk  çok korktum. Sonra o da çimenlerin üzerine yatarak yıldızları seyretmeye başladı. Jinyoung" sende uyuyamadın?" dedi. Sonra ben ona bakarak güldüm çünkü benim üzerimde shortlu köpek desenli bir pyjama vardı. Aynı şekilde short u biraz daha uzun olanından jinyoung da giymişti. Ben gülmemi tutamadım. Sonra jinyoung dirseklerinin üzerinde durdu. Bana" benn seni ilk gördüğüm andan itibaren gülmeyi öğrendim " dedi. Sonra gülmeyi keserek onun suratına baktım. Gözlerimiz yine karşılaştı. Bu sefer gözlerimi ondan kaçırmadım. Bende ona baktım.   jinyoung bana doğru eğilmeye başladı. Biri beni ilk defa öpüyordu. . Jinyoung un gözleri dudaklarıma çevrildi ve sonra dudakları dudaklarıma değdi. .  öpmeye devam etti. Sonra yavaş yavaş dudaklarını çekerek yüzüme baktı. Sonra üzerimden çekildi. Bir pişmanlık ifadesi yüzünü sardı. Sonra" ayşe ben çok üzgünüm kendime hakim olamadım gerçekten bunu istemeyeceğini bilemedim. " dedi. Sonra off layarak çimenlere uzandı. Ben jinyoung un eline uzandım ve " ben hiç pişman değilim" dedim ve sırıttım. Bu çocuğu seviyordum. Sonra jinyoung da sırıtarak bana sarıldı. Sonra yurdumuza geçtik.

                  ******************************
Sabah uyandığımda yatağımın yanında bir demet çiçek vede bir not. Notda şöyle yazıyor" bana gülmeyi öğreten kıza

                                  şanslı erkek jinyoung"
Ahhhh çok romantik. Hemen üstümü giyerek jinyoung un yanına indim bir öpücük kondurdum. Minhyuk bunu gördü. Ve " ohaaaaaaa abi noluyor lannnnnnnnnn hemen iki günde yuhhhhhh' demesi bir oldu. Biz onu pek takmıyarak gittik. Önce bir cafeye sonra lunaparka orda çarpışan arabalara bindik. Sonra deniz kenarına sonrada yurda. Ahahhahaha. İlişkimizin ilk günü vede böyle geçiyor. Süper.....................

HIGH SCHOOL MADDLYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin