BÖLÜM_20

15 3 0
                                    

Bu satırları yazarken içim kan ağlıyor. O kadar kötüyüm duygusal anlamda anlatamam. Hikaye ile bir ilgisi yok ama bu duygusallığım belki hikayeye yansımış olabilir beni affedin. Belki size derdimi söylesem sizce pek komik gelebilir. Ama ben çok büyük bir derdim varmışcasına ağlıyorum. Hatta bu satırları yazarken yine göz yaşlarımı tutamadım. Bu duygusallık nerden geliyooooo anlamıyorum..........
Ne zaman bir mutlu olsam iki katı üzülüyorum.  Saranghaeeeee😘😘😘😘😘😘😵😵😵😵😵😯😯😯😯😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢

Sena' nın ağzından

Ada hastaneden taburcu oldu. Myung soo ve jin onun koluna girmiş arabaya bindiriyorduk ki bir çok kamera bizi soru yağmuruna tutarak gitmemizi engelledi. Buse sorulara cevap verirken ada ayakta durmaktan yorulmuştu. Buse kameralara" arkadaşlar lütfen açılın arabaya geçmemiz lazım" diyerel yol açtırttı. Eve geldiğimizde kapıyı çaldık. Ebrar ve ayşe minhyuk ve jinyoung evdelerdi. Kapıyı açan jinyoung oldu. Ada içeri girdiğinde tebessüm etti. Çünkü onlar biz ada yı almaya gittiğimizde ona sürpriz hazırlamıslar. Eve kocaman hoşgeldin tatlı kız yazısı asmışlar. Sonra bide süslemişler. Ada yı fazla yormadan salona bir yatak açtık. O yatağa uzanınca bende jimin ile bahçeye çıktım. Jimin " ada ve myung soo .......
Onlar hep böyle mi olacaklar" dedi. Ben dudağımı bilmem anlamında büktüm. Jimin kolunu bana atarak git gide iyicene yaklaştı ve yanağımdan öptü. Bende onu öptüm.

Bugün bir konserimiz daha var ama konsere ada katılamayacak. Zaten biliyosunuz nedenini. Onun yerlerini bizler paylaştık. Onsuz biraz zorlanacağız galiba. Ada yatağında yatarken bizde her zamanki gibi dans pratiğimizi yaptık. Sonra konsere gittik. Bu sefer üstümüzü karavanda giydik. Konser başladığında yine sloganlar ve bağırışlar. Bir anda tüm ses aaada aaaada aaaada aaaaada oldu. Bizler duygulandık. Sonra birisi bir pankart açtı. Pankartta' seni seviyoruz güzel unni çabucak iyileş unni" diye yazmışlar. Bu bizi bu kadar duygulandırdıysa ada görse nağapardı acaba. Bir anda müziğin çalmasıyla dansa odaklandık. O kadar güzel bir kareografi içinde dans ediyorduk ki kendimize hayran kaldım. Konser bittiğinde bir fanım yanıma gelerek " unni bir resim çekinsek ben senin çok büyük hayranınım. " dedi. Benden biraz küçük olan kızı kıramadım ve bir resim çekinip telefon kabını imzaladım. Sonra kız giderek bana el salladı. Tüm yorgunluğum bir fan sayesinde uçup gitmişti.

Eve girdiğimizde ada ve myung soo kanepede uyuya kalmışlardı. Hemde yan yana bizde uyandırmadık. Üstlerine bir battaniye örterek odalarımıza geçtik. Sonra jimin beni arayarak myung soo nun bizde olup olmadığını sordu. Bende bugün burda uyuyakaldığını bir gecelik bizde kalsa bir şey olmaz diyerek onu ikna ettim.

Buse' nin ağzından
Bugün hava çok güzel gözüküyordu. Bende gardrobumdan bir dar paça siyah yırtık pantolon giydim. paçalarını biraz bükerek bileklerimi açıkta bıraktım. üstüme ise sade bir kısa kollu beyaz tişört giydim. Sonra bahçeye çıktım. Gülleri kokladım. Ve çimenlere uzandım. Hayat sanki bana gülümsüyordu. Ben bulutların kayarmışçasına haraket ettiğini izlerken cebimin titreşimiyle korkuyla ayağa fırladım. Telefonum çalıyordu. Arayan özel numaraydı. Açtım alo dedim. Karşımdaki adam " alo biz buse hanımla görüşmek istiyorduk. " dedi. Ben " buyrun ben buse " dedim. Adam " biz sizi çok yakından takip ediyoruz. Siz bbf(5) grubundan olan üyesiniz. Lafı fazla dolandırmıyacağım, benim size çok güzel bir teklifim var...." dedi. Bir an sessizleşti. Sonra ben
" teklifinizi merak ettim doğrusu o kadar heyecanlı söylediniz ki" dedim. Adam sesini temizleyerek " şimdi hanımefendi biliyorsunuz ki ülkemizde bir çok bayan oyuncu var. Ama biz bu bayan oyuncuların hiçbirini yeni başlıyacak olan dizi mize uygun görmedik. Sizin hem fiziğiniz olsun hem karakteriniz olsun tam bizim diziye göre anlıyacağınız sizi dizi için uygun bulduk. Eğer sizde teklifimi uygun bulursanız hemen dizi ye başlayabiliriz" dedi. Ben şasırdım. Beni onca bayan oyuncu arasında oyuncu olmayan beni uygun görmüşler. Kendi kendime havalara girdim. Bide adam fiziğiniz karakteriniz güzel dedi yaa ayy çok mutlu oldum yaa. .😊😊😇😄😄😄
Adam' a " şey size bir kaç sorum olacak" dedim..
Adam" tabi buyrun bu sizinn doğal hakkıniz" dedi.
Ben " dizide kimler oynuyor öğrenebilir miyim?"
Adam" elbette. Dizimizde suga,kei,taemin,joongkook..........." dedi. Ben bir an çıldırdım. Bunlar benim hayranı olduğum kişilerdi.
Adam' a " benim rolüm ne olacak peki?" diye sordum. Adam " sizin rolünüz imkansız bir aşkı imkanlı bir âşka çevirmeye çalışan kasabada yaşayan güzel ailesini kendi çalışarak geçindirmeye çalışan bir kız olarak geçecek" dedi. Imm çok beğendim. Adam'a " peki kabul ediyorum" dedim. Veeeeeee mutlulukla haberi sevgilime vermek için bizim oğlanların evine zıplayarak gittim. Kapıyı açan minhyuk oldu. Bana  niye geldiğimi hiç sormadan direk " jin televizyon izliyor salonda" dedi. Ben hemen jin in yanına giderek ona bir öpücük kondurdum. O bana " aaa hoşgeldin gel dizi izliyordum" diyerek beni yanına doğru çekti.
Sonra bana patlatmış olduğu mısırdan uzattı. Sonra bana " beni mi özledin ha sen hiç gelmezdin" diyerek beni koluyla kendine yaklaştırdı ve diziyi izlemeye devam etti. Bir yandan kucağındaki mısırdan yiyor bir yandan da benim ağzıma veriyordu. Sonra ben " şeyyyy sevgilim aslında benn sana bişiiiiii demekkk için geldimmm" dedim. Sonunda bombayı ortaya atabilmiştim. Jin bir anda bana doğru döndü ve " anlat busecim dinliyorum" dedi. Ahhh bu tip gözlerimin önünden asla gitmiycek. Bir parça saçı gözünün önüne gelmiş onuda üfleyerek gözünden çekiyor. Ayshhh çok yakışıklı bir sevgilim var yaaa. Neyse bu kadar sevgilimi övmek yeter. Jin e doğru baktım. Onunla göz teması kurarak hızlı bir şekilde sanki rap yaparmışçasına " sevgilim bana bugün dizinteklifi geldi" diyip arkama yaslanıp bir ohh çektim. Jin tekrar aynı pozisyonunu alarak bir mısırdan alıp bir benim ağzıma vermeye devam etti. Bir yandanda tv yi izliyordu. Sonra bana " iyi peki sen nağaptın? Kabul ettin mi bari?" dedi. Bunu derken o kadar sakindiki anlatamam. Ben " yani iyi bir teklifti. Hem adam nededi biliyo musun jin? " diyerek gülümsedim. Jin" nededi buse?" dedi. Beni kaile almıyomuş gibi davranıyordu. Ben konuşmaya devam ettim" onca oyuncu arasında beni uygun bulmuşlar. Bide beni adam yakından takip ediyormuş. Dediki fiziğiniz ve karakterinizin bu role uycağını düşündük dedi. Yani beni takip ediyolarmış jin ne kadar güzel dimi ahahah" diye hafif çaplı güldüm. Jin bir an kumandayla tv yi kapatarak ağzındakini bitirip bana " bi saniye buse sen iyimisin " dedu. Ben başımı salladım. Jin" adam sana fiziğiniz güzel demiş ve sen sadece güldün bana yaptığın gibi galiba " dedi. Bu tepkiyi hiç hayal etmemiştim. Jin devam etti" ben bilene 3 yıldır seni sevmeme rağmen hiç bir kere sana ahlakımı bozup yok şuran güzel yok burana hayran kaldım demedim. O adama noluyomuşta 3 günlük tanıdığı bir bayana böyle şeyler diyebiliyomuş" dedi. Gözlerimin sulandığını hissediyordum. Gözlerim yanıyordu. Jin" adamın teklifini kabul ettin iyi peki eeeee nasıl bir rolmüş peki. + 18 lik falan mıymış kimler oynuyormuş. Haaa bunları sordun mu bari?" dedi. Ben konuştum konuşurken sesim titriyordu. Her an ağlıycakmış gibi. Ben " bennnn bazı oyuncuları biliyorum. Suga, kei, joongkook, taemin............" dedim. Jin" peki +18lik miymiş onu sordun mu bari" dedi. Ben kafamı hayır anlamında salladım. Jin " iyi oynamana bişiy demiyorum buse ama eğer sınırları zorluycak bir sahne olursa ben karışmam " dedi. Jin i ilk defa böyle görüyordum. O hiç böyle bir insan değildi. Galiba myung soo ya baka baka kıslançlık duygusu gelişmişti. Ama bir yandan beni kıskandığına sevindim. Kıskanan adam seviyodur demektir. Ahahhah. O beni çok seviyo demekki.

HIGH SCHOOL MADDLYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin