BÖLÜM _17

27 5 3
                                    

Ada nın ağzından

Odadan çıktım ve nereye gitceğimi bilmeden bahçede biraz düşündüm. Sessiz bir şekilde yanıma jimin geldi ve " ben sena ya inanamıyorum" dedi. Ben ona döndüm. Bende diyerek cevap verdim. Biz ne zaman sena ile küsüp bu hale gelmiştik. Jimin e dönüp " lütfen sena ile barış bunu benim için yap lütfen!!!!" dedim. Jimin bana anlamaz bakışları atıyorken ben ona yalvarmaya devam ettim. Myung soo yanımıza geldi. Sonra jimin e doğru dönüp " yaklaşık iki haftadır seninle konuşmuyoruz" dedi. Jimin kafasını salladı. Sonra o ikisi kardeşim diye sarılırken ben yanlarından uzaklaştım.......

2 hafta sonra
Sena ile tam iki haftadır konuşmuyoruz. Herkes neden küs olduğumuzu öğrendi. Dersteydik. Myung soo yanımda bana aigoo yapıyordu. Sena jimin ile konuşmuyordu. . Bir an sena ile göz göze geldik. İkimizinde gözlerinin dolduğunu görebilmiştim. Tenefüse çıktığımızda bir afiş gördük ebrarla. Afiş üniversiteler arası müzik yarışmasıydı. Bir an ebrarla gözlerimizde ışık yandı. Ben " bizim tayfanın hepsinin sesi çok güzel bence bu yarışmaya grupça katılmalıyız." dedim. Ebrar bana katıldığını söyledikten sonra bizimkilere fikrimizi açıkladık. Bizimkilerde olumlu bulunca hemen çalışcak bir yer aradık. Zaten yarışma bir hafta sonraydı. Biz yarısmaya çalışırken başka bir odadan müzik seslerinin geldiğini duydum. Myung soo ile ben bakmak için gittiğimizde minho namu ve sınıflarından mijoo ve birkaç kız erkek le şarkı söylüyorlardı. Minho beni görünce hemen müziği durdurdu ve yanıma geldi. Minho ve arkadaşlarıda yarışmaya katılıyormuş. Ben " hak eden kazansın" dedim ve minho " aynen " diyerek bana elini uzattı. Tam ben elimi uzatıyorken myung soo benim yerime minhonun elini sıktı. Kıskanç bebemmmm...

1 hafta sonra

Myung soo yüzünden kaç haftadır telefonum yok. Son model telefonumu daha yeni almıştım. Ama o telefonumu camdan attı. Bugün yarışma var. Myung soo bana gelerek "ben gidiyorum sonra seni arıyacağım hazırsan alırım". Dedi. Ben ona dönerek " aşkitolo mentommmmmm telefonum yokken beni ruhlar aleminden mi aramayı düşünüyorsun" dedim. İlk defa onunla bu kadar şımarık bir çocuk edasıyla konuşmuştum. O bana" aaaaaa senin telefonu kırmıştım dimi yaaaaa" dedi. Ben kafamı salladım. Elimden tutarak beni telefoncuya kadar sürükledi. Telefoncuya geldiğimizde bana " hadi istediğini al seç beğen" dedi. Ben bunu kabul edemiyeceğimi söyledim. Bana onun yüzünden telefonumun kırıldığını hatırlattı. Bir tane telefon seçtikten sonra myung soo parasını ödeyip çıktı. Ve telefonumu eline alarak kendi numarasını kaydetti. Sonra kamerasını açarak ikimizin fotosunu çekerek kapak resmi yaptı. Aaaaahhhhhh bu çocuk karizmaaaaaaaaaaaaaa................

Yarışma yerine geldiğimizde ortam tam heyecan yapacak yerdi. O kadar büyüktükü anlatamam. Myung soo ya gidip sarıldım. Onun kollarında rahat hissediyorum. O bana heyecanlanmamam gerektiğini söyleyerek beni sakinleştirdi. Sizce sarılmamız bittiğinde ne gördüm??????

Sena ve jimin barışmışlar ve sarılıyorlar. Jimin sena ya sarılırken bana göz kırptı. Bu olay beni çok mutlu etmişti. Ahhh artık ölsem gözüm arkada gitmiycem. Bir an gözüm bileğime takıldı artık orda bilekliğim yoktu. Aynı şekilde sena nında. Biz sıramızı beklerken minho namu ve takımı geldi. Minho kaslarını gösteren bir t _ short giymişti. Ohaaaaaa çok yakışıklı. Ama benim biricik aşkım bebişim kuzum sevgilim myung soo bebeğim var. O o kadar yakışıklıki anlatamam. Sıra bize yaklaşırken jinyoung ortaya çıkıp bize " bakın arkadaşlar heyecanlanmak yok! Herkes görevini biliyor. Dansımız herşeyimiz tamam. " dedi. Bizler kafamızı salladık. Ayşe jinyoung a hayran gözlerle bakıyordu. Bugün kendimizi ünlü bir grup gibi hissediyorum. Ahhh tanrım sıra bize geldi. Arkamı dönerek minho ya baktım. O bana yaklaşıyordu. Myung soo önden sahneye çıkmıştı. Minho bana gelerek sarılmasın mı. Ahhh bu çocuk kendini ve beni öldürmeye mi çalışıyor. Minho bana sarılırken myung soo gelip beni kolumdan çekti ve minho ya bakarak " seni bir daha bu kızın yanında görürsem seni yaşatmam! " diyip beni sahneye götürdü. Ovvv kalbim yerinden çıkıyor. Sena ya baktım. O heyecandan titriyordu. Biz yerlerimize geçtik. Şarkı başladı. Minhyuk ve ebrar rap yerlerini süper yapıyorlar. İçimden sürekli bir aksilik çıkmasın diye dua ediyorum. Dans oldukça zor. Sanki ünlü grupların dansı gibi. Sıra myung soo nun bölümüne geldiğinde o büyüleyici sesiyle beni öldürdü 😲. Aşkısı ya . sıra benim bölümüme geldiğinde tam söylerken  minho ile göz göze geldim. Minho bana fighting yapıyordu. Şarkı bittiğinde inanılmaz bir alkış aldık. Herkes ayağa kalkmış bizi alkışlıyor. Ünlü jüriler bile. Sahneden inip hepimiz birbirimize sarıldık. Ben ve sena yanlışlıkla birbirimize sarıldık. Sonra ayyyy diyerek ayrıldık. Buse ve jin gelerek " bu güzel günde küs olmamalısınız hadi barışın" diyerek beni sena ya doğru iteklediler. Sena ile biz bakıştıktan sonra gülerek birbirimize sarıldık. Gülmemiz ağlamaya dönmüştü. Myung soo bana geldi beni kenara çekti. Bana iyicene yaklaştı. Tam öpcek sanıp aradan kaçıcakken o bana " bak bebeğim seni bir kez uyarıcam. Eğer o minho malının yanında seni görürsem çok kötü olur. Yemin ederim onu öldürürüm. Nedeni ne olursa olsun onu öldürürüm. Şimdi bana bir cevap ver lütfen bir daha onunla konuşcanmı??" dedi. Ona baktım bana çok yakındı. Bende cevap olarak " tamam hayır görüşmüycem. Ama neden bu kadar katısın ona karşı?" dedim. O bana " sen gerçekten çok masumsun biliyo musun? O sana sarkıyo kızım hala anlamadın mı? Birde benim gözümün önünde. Sende onun sana sarılmasına falan izin veriyorsun. " dedi. Ohaaaa minho beni seviyo mu şimdi. Çushhhh inanmıyorum. Myung soo bana dahada yaklaşınca onu itekledim. Çünkü ne yapcağını anlamam zor olmadı. Beni öpecekti. Myung soo bana ölümcül bakışlar atarken bana " barıştığımızdan beri seni öpmeme hiç izin vermedin" dedi. Ben ona sırıtarak yanağımı uzattım. O bana ahhhh diyerek yanağımdan öptü. Sonra bana "bunu daha sonra görüşeceğiz" diyerek sahneye baktı. Sahnede minho ve takımı vardı. Oha çok güzel yapıyorlar. Bittiğinde bize yaptıkları gibi onlarıda ayakta alkışladılar. Yarışma bittiğinde karar anı geldi çattı. Myung soo nun elini  heyecandan sıktığımın farkında değildim. Sırayla sonuncudan başlayarak grupları elediler. Tek bizimle beraber iki grup kalmıştı. Diğer grup minho nun grubuydu. Bizi sahneye çıkarttılar.  Jüri üyeleri bize baktılar. Kameralar bizi çekiyordu. Minho ve bizim takımımızı. Bir an kadın" birinci yok iki takımda eşit oy aldı. " dedi. Yani iki takımda artık ünlü sayılırdık. Biz sevinçten nağapcağımızı şaşırmıştık. Myung soo çok sinirli gözüküyordu. Ama genede gülümsüyordu.

HIGH SCHOOL MADDLYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin