Senanın ağzından
Üniversiteye geçtik..............
Telefonum çaldı.Arayan Myung soo'ydu. Bana kafede buluşmamız gerektiğini söylüyordu. Ada kim arıyor diye sorduğunda ona yalan söylemek zorunda kaldım.Çünkü ada ile dün konuştuğumuzda myung soo ile biz barışana kadar görüşmemeni istiyorum demişti. Şimdi söylersem aramızın açılacağını biliyorum. Kafeye doğru giderken minho ve namuyu gördüm. Woohyun bana gelip sarıldı. Onu itekledim,jimin varken bunu yapamazdım. Ona acilen gitmem gerektiğini söylerken arkamı dönüp yürümeye başladım. Arkamdan minho seslenerek kolumdaki alçıyı sordu. Ben ona ufak bi açıklama yaptıktan sonra tekrar yürümeye başladım. Kafeye gittiğimde myung soo gelmişti. Ve bana el sallayarak masaya gelmemi söyledi. Myung soo bana çok ciddi şeyler söyledi. Tabi bunların hepsi Ada'yla ilgiliydi...
Myung soo bana " ada artık kalbimi çok kırıyor. Onu çok sevdiğim halde bu davranışlarından nefret ediyorum. Zaten bunu onada dedim. " ben myung soo ya " bence siz birbirinizi çok sevdiğiniz için böyle davranıyorsunuz."dedim. Myung soo bana gülümsedi. Ve bir anda gülmeye başladı. Biz kahkaha ile gülüyorduk.........
Ada'nın ağzından
Okuldan çıkıp biraz dolaşmak için dışarı çıktım. Sonra myung soo ile her zaman gittiğimiz kafenin önüne geldim. Kafenin önünde durup kafenin içine bakarak daldım. Veeeeeeeeeee
gördüğüm şey karşısında küçük dilimi yuttum. Myung soo ve sena bizim myung soo ile her zaman gittiğimiz kafede birlikte oturmuş ve kahkaha ile gülüyor. Hemen telefonumu elime alarak sena yı aradım ve " alo senacım nerdesin tatlım " dedim. Sena bana yalan söyledi." ben şeyyyy okuldayım nolduki" dedi. İnanamıyorum. Myung soo dan bunu beklemezdim. Hele yıllardır dostum olan sena dan hiç. Sena bana yalan söylediğine göre kesin myung soo ve sena nın arasında bir şey var. Bunu görmemle üniversitenin yurduna gittim.Kafamı yastığın altına alarak ağlamaya başladım............Akşam sena odamıza geldi ve bana gözlerimin neden şiş olduğunu sordu. Bense ona sert bir cevap olarak " sevgilisinden ayrılmış bir kızın nasıl olabileceğini bilmiyomuş gibi davranma sena ben yatıyorum ve lütfen ses yapma. " dedim ve arkamı dönerek ağlamaya devam ettim. Bunu yaparken çok zorlandım. Ve sesimi duymaması için elimden geleni yaptım.
Ertesi gün
Bahçeye oturdum ve düşünmeye başladım. Yanıma oturan kişi ile bir an kendime geldim. Gelen kişi jimin idi. Hiç bir şeyden haberi olmayan masum bir çocuk. Sevgilisi onu aldatırken o hala bana " senayı gördün mü??" diye sordu. Ben bir an dayanamadım ve ağlamaya başladım. Jimin neden ağladığımı sorduğunda tabiki söylemedim. Benim gibi acı çekmesini istemiyordum. Aklıma süper bir fikir gelmişti. Jimin e dönüp " seninle bir kafeye mi gitsek" dedim. Etrafına baktı sonra bana " pekala " diyerek kalktık. Ben yalan uydurarak üstümü deyiştircem bahanesiyle odaya gidip okulda olan sena yı aradım ve sena ya " kanka ben kafeye gidiyorum. Sende gelsene biraz sohbet ederiz. " dedim. Ve yüzümde iğrençlik yapmanın verdiği bir hüzün vardı. Jimin ile kafeye giderek bir masaya oturduk. Jimin e komik şeylerden bahsederek onu kahkaha atarak gülmesini başardım........Sena'nın ağzından
Kafeye doğru ilerledim ve bu kafeye ada ile daha önce de geldiğim aklıma geldi. Kafeye girdim. Etrafıma baktım ve ada yı aradım. Arkamdaki masadan gelen kahkaha sesleri ile arkama döndüm ve ada yı gördüm. Ama o yalnız değildi. Yanındaaaaaaaaaa jimin vardı. Ve gayet samimi gözüküyorlardı. Ada beni kafeye çağırdı ve demek bunu göstermek içindi. Daha fazla bu iğrençliğe dayanamadım ve ağlayarak kafeden çıktım. Bir anda yağmur yağmaya başladı. Koştum. Hem ağlayıp hem koştum. Yolda myung soo ile karşılaştım. Bana doğru yürüdü ve " senin neyin var!!!!" dedi. Ben ona olanları her şeyi anlattım. O bir anlık şoktan sonra kendine geldi ve " inanmıyorum" diyerek beni kolumdan tutup yurda götürdü ve beni odama bıraktıktan sonra kendi odasına geçti...........
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HIGH SCHOOL MADDLY
RandomSENLİ BENLi AŞKLAR KOREDE BAŞLAR Korede geçen hayatlarının zorluklarla dolu olması ve bu hayata birde aşkı ekleyen tam beş kızın hikayesi. Bazı aşklar mutlu sonla bitmeyebilir. Bazılarıysa hiç beklemediğimiz bir anda mutlu sonla bitebilir........