YAZARDAN NOTE

19 5 0
                                    

Selammmmmmm!!!!!!!!!

Hikaye nasıl??????

Sizler nasılsınız???

Ahhh çok mutlu gibiyim. Allah bu mutluluğumu bozmasın. Neyse myung soo ile hikayede hemen barıştık. Onla hikayedede olsa küs kalmaya dayanamıyorum. Sena ile küsüz. Sena beni affet. Ahahhah. Neyse asıl konumuz sizlerin en çok hangi grupları sevdiğiniz. Medyadakiler benim ilk sıramdaki gruplar. Sizlerinde hangi grupları en çok sevdiğinizi merak ediyorum. Lütfen yorum yapınnnnnn!!!!!!!!!!!!
Ahhhh gene saçmalamaya başladım. Oruç yüzünden galiba. Ahahahahha.
Ya biliyomusunuz? Yeni bir kitabı okumaya başladım korkulu bişi vede bunu korktuğum halde okuyorum. Vede korkudan altıma yaptığım halde devam ediyorum. Siz siz olun benim yaptığımı yapmayın canlarım. Biliyomusunuz hikayenin sonunda size sürprizlerim var..........

Hikayenin sonunu merakla bekleyin.
Bide şey diycem.......   Vote çok az. Bu benim hevesimi kırıyor. Size illa vote leyin demiyorum. Ahahah. Sadece beğeniyosanız lütfennnnnnn.......
Eğer diğer bölümde vote gerçekten az olursa şöyle düşüncem, hikayemi beğenen sadece bir kaç kişi var diye. Zaten öyle olduğunu biliyorum Ama neyse canlarım. Okuyan gözlerinizden öper ben kaçarım. Kendinize vede özellikle gözlerinize iyi bakın. Sizleri seviyorum..................

Muck😘😘😘😘😘😘😘
Kiss me😗😗😗😗😗😗

Vote 'lemeyi unutmayalım. Sol alt köşedeki yıldız................. Ahahhahahahhahahhhaahha.
Saranghae..........
I love you..............

HIGH SCHOOL MADDLYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin