2.Bölüm : Gizli Kutu
Ve zil çaldı,beklenen süpriz işte ama hoca bizi geç bıraktı duyuru yapacakmış...Beni de mutlu etmedi değil.
- Arkadaşlar geziye gideceğiz. Pikniğe yani daha doğrusu kahvaltı yapıp,Bowling oynamaya gideceğiz. Herkesin gelmesini istiyorum hem yıl sonu da yaklaşıyor. Biraz eğlenceli birşeyler yapalım. Yemek ücreti otuz para,Bowling ücreti on para.Gelmek isteyenler ailelerinden imza alıp yarın bana teslim etsinler görüşürüz.
Aslında, hiç de fena bir fikir sayılmazdı annem izin verir hem oda böyle şeyleri severdi eve gitmeme az kalmıştı. Yağmur diniyordu yavaş yavaş.
Ben şemsiye almamış,sırılsıklam olmuştum eve zaten varmıştım... Annem bana öyle böyle bakmıyordu,kızgın bir ifade vardı yüzünde, acaba ne olmuştu. Bu merakım uzun sürmedi annem beni apar topar salona alıp konuşmaya başladı- Kızım okulda sana biri bişi mi yaptı ? Söyle yavrum.
- Anne bişi olmadı neden ki ?.Anne gezi varmış Kahvaltı ondan sonrada Bowling oynamaya gideceğiz. Hemde ücreti toplam kırk anne nolur gidelim. Bütün herkes gidiyor. Anne lütfen.
- Tamam tamam.,gidersin bende gelirim.
Uzun zamandır hiçbir geziye gitmiyorum acaba bu nasıl olcak dı. Heyecanla bekliyordum o günü. Hoca annemi arayıp, sorular sordu ama en ufak bir bilgim yok. Ertesi gün hazırlık yaptık annem ütü yapıp pizza hazırladı çocuklar bunu severdi. O yüzden kuşkusuz yaptı pizza ve börekleri. Ben üstümü giydim ama sürekli gözüm Telefonda,çünkü birinden mesaj bekliyordum. Sonra da annemle birlikte çıktık evden. Annem anahtarı bana verip kapıyı kitlememi söyledi benle apar topar kitledim. Palace Hello Kafe'e gittik çok kişi yoktu sadece 1 kisi vardı herhalde daha gelmediler. Emir annesi ile oturuyordu meraklı bakışla onlara doğru yürüdük Emir'i sevmediğim den dolayı onla oturucam diye kuşku ettim, ama meğerse herkes istediği bir yere oturacak idi. Ben tedirginlikten mahfoldum bir an Ece gelmiyecek diye çünkü, sınıfta 3 kız olarak Rekorlar Kitabına adımızı yazdırmak istiyoruz. Böylelikle telaş yapmam normal. Saat ilerledikçe,kişiler çoğalıyor idi. Ama ben hala korkuyordumçünkü Ece gelmedi...Gerçekten gelmedi şaşkınlık beni başka yaratığa çeviriyordu ne yapacağımı bilmez oldum tek çare tablete sarılmak ondan kopmamak gezi bitene kadar. Tam o sırada kalbim yerinden fırlar casına, küt küt atmaya başladı birşeyler oluyordu arkama döndüm Ece ve Annesi geliyordu sevinçten ağlayacak oldum. Sonra telefon geldi anneme Irmak gelmiyecek dedi. Biraz kızdım ama olsun gene de kahvaltıya devam ettim.
- Kızım yumurta yer misin ? Bak çok güzel. Enerji al biraz haydi.- Istemiyorum anne hem ne alâka enerjim fazlasıyla var.
Evet böylelikle yemeğimi bitirdim. Erkekler aşağıya indi Bowling oynamaya. Biz ise tablette ne kadar oyun varsa oynamaya başladık ama bir aradan sonra canımız sıkıldı. Ne yapalım bizde aşağıya indik, ama emin olun ki tabletle oynamaktan ise burayı tercih ederim. Biz Bowling oynarken anneleryukarıda birbirileri ile konuşuyor dedikodu yapıyorlardı (her zamanki kadınlar ne yapalım)ben bir süre sonra yoruldum epeydir oynuyor daha da sıkıcı olmaya başladı. Bowling oynadıktan sonra evlere gittik dağıldık. Yolda yürürken bir kutu buldum eski püskü birşeye benziyordu annem telefona dalarken bende aldım gizlice üzerinde "Aldığın yere koy." yazıyordu tedirgin oldum. Eve yaklaşık dört dakika kalmıştı zaten merakım daha da artı. Eve gidince odama kapandım,kitledim kapıyı. Besmele çekip açtım kapağı içinde Almanca yazıyordu ama tuhaflık vardı...Dışında Türkçe içinde Almanca ben çözüp kelimeleri kâğıda yazdım ve. Şaşırmıştım böyle birşey olamazdı.
3. Bölüm çok yakında wattpad de 😇😇
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SESSIZ KADIN
MaceraBu benim ilk hikayem olduğu için kızmak yerine oku ! Eğlenceli olacağına bahse girerim! Kucak Dolu Sevgilerle...Merve