Bab 10

2.2K 92 4
                                    

Hari yang amat aku tunggu. Cuti. Pulau. Tenang fikiran mungkin.

" Aziq lets go"
" Yeah memang aku spent sehabis baik cuti ni Paan "
" Haha me too "

Sampai je kat jeti aku dah rasa macam macam. Happy. Takut. Excited. Taksedap hati. Semua ada tapi aku gagahkan hati untuk tinggalkan semua. Tapi kenapa aku rasa macam diperhatikan. Erghh aku nak cuti tolonglah jangan kacau aku. Ok let it go Paan let it go. Alright Paan lets holiday.

Akhirnya sampai...
Aku terus check in chalet. Memang feel holiday betul aku dengan si Aziq ni. Dia awal awal dah pergi ronda pulau katanya dia tunggu aku kat kedai depan tu. Aku menganggukkan aje. First aku mandi dulu, jalan jauhkan. Lepastu aku keluar. Tiba tiba aku nampak seorang wanita berjaket hitam tu lagi. Apa dia buat kat sini? Siapa dia? Aku pun cuba dekati dia...

"Hello miss? Am i know you? Why you selalu ikut i & you ke yang letak note tu? "

" Ya aku yang letak.. Aku nak kau tahu kau orang seterusnya. Jangan ingat aku akan lepaskan kau Paan.."

" Kau siapa? Tyra? Kau nak apa ? Apa salah aku kat kau? Aku tahu motif kau Tyra kenapa kau buat macamtu? Untuk apa Tyra"

" Kau taktahu Paan tapi kau kene mati HAHAHAHAHA "

Tiba tiba...
" Woi paan kau cakap dengan siapa? Aku tunggu kau lama ni "

" Huh Aziq eh aku cakap dengan hm abaikan imaginasi aku je kot"

" Ha okay jom makan dulu "

Aku kena cari jalan macam mana nak hapuskan dia. Kena & kena.

JanjiWhere stories live. Discover now