Capitolul 4

296 32 1
                                    

×Anonimul×
Nu mai suport.A trecut trei zile și noi nu am dat de ea.Eu nu am dormit deloc.Părinții ei sunt distrusi,se învinovățesc.
Sunt întrerupt din gânduri de o bătaie în ușă.
Alice deschide usa si rămâne blocată când o vede pe Tess cu fiul ei Body.
Alice:-Tess?
Se îmbrățișează si ii baga in casa.Pe canapea sta părinți lui Gesica si cu Adam.
Body:-Avem o problema.
Eu:-Zi.
Tess:-În Franța este o echipă de vânători care au rapito pe Alexandra.
×Alexandra×
A trecut două zile de când am fugit de la vanatori.Stăm la un hotel in apropierea padurii.
Sunt intrerupta din gânduri de Alecsia care intră în camera.
Alecsia:-Avem o problema.
Eu:-Ce este?
-Fugiti!!!!!
Aud cum tipa o fata pe hol
Alecsia:-Au venit după noi.
Îmi iau repede geanta unde am un pistol.Pistolul l-am furat de la vânători.
Ieșim din camera si o grămadă de oameni aleargă spre scări.
Alecsia:-Urmeaza-ma.
Alecsia mă trage in camera lui Catalin.
Alecsia:-Haideți!
Catalin arunca o frânghie pe geam.După o leagă de pat.
Eu:-Crezi ca ne va tine?
Gesica:-Trebuie să încercăm.
Primul coboară Catalin după el Gesica si Alecsia.
Mă urc pe geam și prind funia în mâini.Ma las în jos și îmi dau drumul,mai aveam puțin și coboram dacă funia nu sa-r fi rupt.Acum sunt în cădere liberă.
Îmi închid ochii și aștept să mă fac praf,dar la un moment doua brațe puternice mă prind.
×Anonimul×
Suntem in Franta la hotelul în care sunt cazate fetele.În momentul în care aud țipete pe hol,ies afara din masina unde îi găsim pe vanatori. O luăm prin spatele hotelului unde îi găsim pe Catalin,Gesica si Alecsia?,Dar unde este Alex?
Catalin:-Fi atentă!
Tipa Catalin,uitandu-se în sus.Îmi îndrept privirea la un geam si o văd pe Alex cum da drumul la frânghie si cade,fug repede si o prind in brațe.
×Alexandra×.
Îmi deschid ochii și dau de ochii frumosi a lui Anonimul.
Anonimul mă lasă în jos și îl imbratisez.
Anonimul:-Ești bine?
Eu:-Buna si tie.
-Scumpo!
Îmi întorc privirea spre părinți mei.
Eu:-Mama,tata.
Spun eu imbratisindu-i.
Alecsia:-Si eu mă bucur să vă văd.
Gesica fuge la părinți ei.Mama când o zărește pe Alecsia rămâne nemișcată.
Eu:-Mama,am fost răpiți de ei....
Spun eu arătând cu degetul la oameni care vin spre noi.
Tata se întoarce spre ei si sare la bataie.Anonimul sta si se uita la mine.Tatăl lui Gesica îl ajută pe tatăl meu.
-Opriti-va!
Tipa femeia care veni-se atunci la mine.Părinții se opresc si se uita la ea.
Alecsia se îndepărtează ușor de noi.
Tata:-De ce mi-ați răpit fica?
-Pentru ca vrem sângele ei.Iar ele două au sânge pur.
Eu:-Ba nu!
Fata își intorc privirea spre mine.
Eu:-Îmi vrei sângele meu pentru că sunt începătoare nu?
-Da,printeso.
Eu îi zâmbesc.Mă intorc si fug până în fata hotelului.Iau o fata si ma întorc in apoi.
Eu:-Gesica nu îți este foame?
Gesica:-Mai întrebi?
Vine lângă mine si o muscam pe fata.O Doamne ce senzație.Ce bun.Nu mă pot opri.Simt cum sunt trasa in spate de Anonimul.
Vânători nu mai stau pe gânduri și iau fata pe care am muscato si fug cu ea.
Anonimul:-Ești nebuna!
Eu cad la pământ din cauza foamei care mi-a provocat sanagele feti.
Mama:-Scumpo, acum ai devenit vampir complet.
După ce spune asta leșin.
×Anonimul×
O văd cum leșină si ea si Gesica.
Alecsia:-Ok,mi-a făcut plăcere să vă revăd.Eu am să plec.
Adam:-Stai,îți mulțumesc că ai avut grijă de ea.
Alecsia:-Stai calm.....
După pleaca. O iau în brațe pe frumoasa mea vampirita si o bag in masina.
-Noi o să rămânem aici
Spun părinții Gesicai.Alice si Adam intra si ei în mașină.Adam se pun la volan și Alice in dreapta lui.
Alice:-Cred ca ia fost foarte foame.
Adam:-Acum o să îi fie greu de a se aptine să nu bea sânge.
O iau la mine in brațe și adorm si eu infarsit.

Printesa Vampiriilor volumul 3Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum