*Alice*
Il vad pe Anonim cum o ia in brate pe frumoasa mea fica si adoarme cu ea
Adam:-Ce frumosi.
Eu:-Da.
Observ cum telefonul imi suna.
Eu:-Alo?
Tess:-Alice,ati salvato?
Eu:-Da,asteptati-ne acolo.Venim acum.
*Anonimul*
Sunt trezit de Alice care ma toti zbiceste.Imi spune ca am ajuns.Ne dam jos din masina,eu o iau pe frumoasa mea printesa in brate.Intru cu ea in casa si urc cu ea scariile,intru in camera ei si o asez pe pat.O acopar cu patura ei si o pup usor pe frunte.Plec in living unde dau de Tess si fiul ei Body.
Body:-Anonimule,de ce ti se spune asa?
Ii zambesc si nu ii dau un raspuns.Normal ca am avut si eu o familie.O sora pe care am pierduto.Mi-am schimbat numele ca sa nu o bag pe ea in pericol.
Eu:-Pustiule,uneori secretele nu se spun.Dar va veni momentul cand adevarul va iesi la iveala.
Tess imi zambeste.In camera intra Alice cu Adam.
Eu:-Tess,Stefan ce mai face?
Tess:-Are o firma si nu a putut veni.
*Body*
Ma ridic de pe canapea si urc la etaj,unde intru in camera ei.O vad pe patul ei dormind.E asa frumoasa.
*Alexandra*
Imi deschid ochii,o durere de cap ma cuprinde.Ma ridic usor in sezut.Observ un baiat care sta si ma priveste
Eu:-Tu cine esti?
-Eu sunt Body,fiul lui Tess.Ma duc sa ii chiem.
Spune el iesind din camera.Dupa doua minute in camera intra mama si Tess.Mama are in mana o punga de sange.
Mama:-Scumpa mea.
Spune si imi da punga.In timp ce beau Tess imi zambeste.
Tess:-Semeni asa de mult cu Alice.
Eu:-Multumesc.
Mama:-Scumpo,dupa ce iti revi cobori jos.Trebuie sa vorbim.
Spune mama iesind pe usa impreuna cu Tess.
Dupa ce imi termin de baut sangele,ma ridic si intru in baie.Imi fac un dus.Dupa imi peri dinti,ma imbrac in niste pantaloni scurti si o bluza cu buricul gol.
Dupa ce termin cobor in living unde dau de Body care se uita la TV.
Body:-Ai terminat?
Eu:-Da.Vi in bucatarie?
El doar afirma si ma urmeaza.Cand intru in bucatarie dau de toti.Privirea imi cade pe Anonim.Inima incepe sa imi bata puternic fapt care ma surprinde.
Mama:-Asezati-va.
Ne spune mama.Ne asezam la masa.Toti isi intorc privirea spre mine.
CITEȘTI
Printesa Vampiriilor volumul 3
VampiriBuna,Am început și volumul 3. După ce Alice si Adam s-au căsătorit,au plecat în Belgia împreună cu Anonimul.Ceilalți au plecat în alte țări. Alice a rămas insarcinata.Adam foarte bucuros a hotărât sa le protejeze pe amândouă,Dar ce se va întâmpla câ...