×Alexandra×
Buna,mă numesc Alexandra,dar prieteni îmi spun Alex.Azi fac 17 ani.Ar trebui să mă simt norocoasa.Sunt un vampir incepator.Adică eu încă nu am băut sânge uman.Mama mea este Alice si pe tata îl cheamă Adam.Noi locuim in Belgia.Este un orasi frumos,dar cu multe sarbatori. Stăm intr-o casă în apropierea unei paduri. În pădure mai avem o casa unde stă prietenul nostru de familie.Numele lui e foarte ciudat.Anonim,ori își ascunde identitatea,ori îi lipseste o doaga.Azi e ziua mea,ieeeei.Azi e prima dată când am voie în orasi,eu nu mă duc la școală ca oameni obișnuiți,eu mă ascund nu stiu de cine.Am înțeles că mama e regina vampirilor.Mi-au povestit de prieteni lor și cum a gasit-o pe Alecsia,clona mamei.O cunosc pe Tess doar din poze.Părinți mei zic ca s-au despărțit de ceilalți prieteni ca să mă protejeze.Mă rog daca asta e alegerea lor.Am menționat că prieteni mei îmi spun Alex.La cuvântul 'prieteni' mă refer la Gesica,o fata din vecini.Mama o cunoaște și a acceptat să fie prietena mea,dar nu îmi știe secretul.
×××××××××
Sunt trezita din somnul meu dulce,din cauza telefonului.Îl iau în mână și observ că Anonimul mi-a dat mesaj.
"La multi ani!Să fi fericita si mereu sănătoasă.Eu cu părinții tăi te așteptăm jos"
Îmi pun telefonul pe birou si intru în baie.Am uitat să vă menționez că talentul eu este de a picta.Nu am moștenit de la nimeni acest talent.Pictez doar ce visez.Mereu am visat o fata care seamănă cu mama,dar nu am crezut că este Alecsia până intr-o zi când mama a văzut portretul.Dacă chiar o să o întâlnesc pe aceea fata.Mama mereu îmi spunea că este moartă,dar stiu un lucru,vampirii inviaza numai dacă i se scoate un pumnal din inima.
După ce îmi termin treaba la baie,intru în camera, mă îmbrac dintr-o rochie de vara si îmi las parul pe spate.
După ce mă mai uit o dată la chipul meu alb ies din cameră.Cobor scările de parcă m-ar urmari lupii.Nu înțeleg de ce vampirii nu se înțeleg cu lupii,adică si ei sunt ființe anormale ca noi.Ma rog,las gândul ăsta la oparte si intru în bucătărie unde mama îmi sare cu un tort în fața si după ea,tată,Anonimul si Gesica.Zicandu-mi la multi ani printeso.
Eu:-Va mulțumesc.
Anonimul:-Sper ca ti-a plăcut mesajul
Eu:-Da,un mod dragut de a ma trezi.
Mama:-Asezati-va.
Ne așezăm la masa.Mama începe să ne pună cate o felie de tort pe cate o farfurie la fiecare.
Gesica:-Alex,ți-am luat ceva.La multi ani!
Gesica îmi dă un cadou. Eu îi mulțumesc și o imbratisez.
După ce terminăm de mancat. O iau pe Gesica în camera mea.
Gesica:-Deci mergem în parc?
Eu:-Da,vreau.
Îmi așez cadoul pe pat si cobor în living.
Mama:-Scumpo,stiu ce vrei să îmi spui,dar ....
Eu:-Haide mă mama.Am 17 ani.Sunt destul de mare ca să îmi port de grijă.
Tata:-Bine,Poti pleca.
Eu:-Mulțumesc!Le s-ar în brațe amândurora.
Mama:-Sa nu vi târziu !
Eu:-Da!
O trag pe Gesica după mine afara
×Alice×
Eu:-Nu prea sunt așa sigură pe Alex.
Adam:-Iubito,e mare.Oricum e bună la a-si folosi puteriile
Anonimul:-Alice,dacă vrei pot pleca să o urmăresc.
Eu:-Nu,mai bine o lăsăm libera
×Anonimul×
În atatia ani mi-a apărut sentimentul de îngrijorare.Sunt aproape,îmi simt sufletul pereche.Inaite chiar o iubeam pe Alice.
Alex,a crescut mare si nu stiu ce sa spun,dar la nașterea ei,am simțit sentimentul de a o proteja.
CITEȘTI
Printesa Vampiriilor volumul 3
VampireBuna,Am început și volumul 3. După ce Alice si Adam s-au căsătorit,au plecat în Belgia împreună cu Anonimul.Ceilalți au plecat în alte țări. Alice a rămas insarcinata.Adam foarte bucuros a hotărât sa le protejeze pe amândouă,Dar ce se va întâmpla câ...