Capitolul34

216 23 5
                                    

  *Alexandra*
     Stau si ma uit cum invitati pleaca.Raman eu impreuna cu Liam.Ma ia de mana si merge la un hotel.Intram intr-o camera.Pe jos este numai petale de trandafiri.Ma ia de mana si mergem in dormitor unde patul sta in mijocul camerei.Pe el este o inima facuta din petale de trandafiri.
  Imi da un pahar de sapanie.Iau o gura din pahar si o pun pe masa.Liam se pune in fata mea.Se apleaca usior si buzele lui mi le ating pe ale mele.
   Imi pun ambele maini dupa gatul lui si ma lasa usor pe spate in pat.Saruturile pe care mi le da imi fac pielea sa arda.Atingeriile lui ma fac sa ma cutremul.
   In timp ce ne sarutam si il trag usor de par,facandu-l sa maraie.Ajunge cu mainile la fermoarul rochiiei.Mi-o da usor jos si incepe sa imi sarute gatul.
Ii dau si eu bluza de pe el si el isi da pantaloni,ramanem amandoi in lenjerie.
   ********************
   Imi deschid ochii atunci cand simt mici saruturi pe obrazul meu.
Liam:-Neata iubito.
Eu:-Neata.
Ii raspund eu somnoroasa.Deosata toatea amintirile imi revin in minte cu tot ce am facut noaptea.
Liam se ridica si intra in baie.In timp ce el isi face dus eu stau in pat si ma uit pe ferestra.Ma simt asa ciudat.Nu are cum sa fiu gravida pentru ca ne-am protejat.Ma simt ciudat pentru ca a fost prima oara cand am facuto.
  Liam iese din baie si imi face semn sa intru si eu.Imi infasor patura in jurul corpului si intru in baie.Imi fac un dus.Dupa imi infasor un prosop in jurul corpului si ies din baie.
Pe pat gasesc o perche de blugi si o bluza scurta si o lenjerie de culoare alba.
Dupa ce ma schimb pe usa intra Liam care tine in mana doua pungi de samge.Mi-o da si incep sa beau.
Liam:-Iubito,azi ne vom intoarce acasa.
Eu:-Bine.Trebuie sa mergem sa ne facem bagajele.
Liam:-Am rezolvat asta.
Spune si imi da un sarut.Ma imbratiseaza si ma pune pe pat.
Liam:-Hai sa mai stam putin.Am vorbim eu cu ei si ne vom intalnim in aeroport.
Spune si ma saruta.Chiar imi este dor de Belgia.
Liam:-Cand ne vom intorcem,vei relua firma.
Eu:-Stiu
Stam inca 2 ore in pat,dupa ne imbracam si plecam la aeroport unde ne vedem cu ceilalti.
Intram in avion unde ne asezam pe scaune.Eu stau langa fete si baietii in spatele nostru.
   Gesica:-Cum a fost?
Intreaba Gesica in soapta.
Eu:-Aa..
Spun eu rusinoasa si fetele incep sa rada
Eu:-Nu stiu sa ma exprim.
Iza:-E bine.Ma duc pana la baie.
Eu:-Vin cu tine.
Ne ridicam si intram in bai.In timp ce ma uitam in oglida o aud pe Iza vomitand.
Eu:-Iza esti bine?
Iza:-Da,nu stiu ce ma apucat.
Spune ea si iesim din baie.Dupa ce avionul aterizeaza.Noi iesim din el.
  La iesirea din aeroport ne intoarcem la Mhiai si Edward.
Edward:-Aici ne despartim.
Mihai o ia in brate pe Iza.Cand se desprind Iza lesina.
Liam:-Iza!
Tipa el si se apleaca sore ea.Tarra se apleaca usor si ii pune mana la fata.
  Tarra isi intoarce privirea la Mihai.Ma pun langa Liam care o ia in brate pe Iza.
Tarra:-Haideti la spital.E insarcinata.
Cand o aud toti ne intoarcem spre Mihai.Mihai se albeste la fata.Liam ofteaza si chiama un taxi.
Liam:-Iubito vino cu mine si tu Mihai.Ne vedem la spital.
Taxiul ne lasa in fata spitalului din centru.Aici sunt doctori care sunt vampiri.
   Liam o da unui doctor unde o baga la urgente.
  Simt cum telefonul imi vibreaza.
Eu:-Da?
Mama:-Ce faceti?
Eu:-Vom itatzia.Suntem la spital.
Mama:-Pai?Ce ai facut?
Eu:-Iza a lesinat.
Spun si inchid telefonul cand ajung si ceilalti.Doctorul iese din salon.
Doctorul:-Care e iubitul ei?
Mihai:-Eu.
Doctorul:-E insarcinata in doua luni.A lesinat din cauza lipsei de sange.Nu e nimic grav.
Liam se intoarce la Mihai si ii trage un pumn in gura.
Liam:-Sti cati ani are?Are 17 ani.De ce ai fost asa de idiot?
Mihai isi pune mana la gura pentru a se sterge de sange.
Edward:-Gata!
Tipa Edward la Liam.
Liam:-Tu ce te bagi?
Imi pun mana pe bratul lui Liam si il simt cum se calmeaza.
Doctorul se intoarce.
Doctoru:-Sa trezit.Cine vrea sa intre.
Eu:-Mihai dute.
Mihai aproba si intra in salon.Liam se aseaza pe scaun si isi pune mainile in cap.Ma asez langa el.
El:-Cum am putut fi asa orb?
Eu:-Hei,esti un frate pe care toti si l-au dorit.Nu e vina ta,pana la urma e viata ei.Si crede-ma astia doi sunt sortiti sa fie impreuna ca si noi.
Am spun si il imbrarisez.
*Iza*
  Imi deschid ochii si ma vad intr-un salon de spital.Deodata pe usa intra Mihai.
Mihai:-Iubito.....
Eu:-Ce am?
Mihai:-Esti insarcinata in doua luni.
Spune si se aseaza langa mine.Il imbratisez.
Eu:-Nu vrei copilul?
Intreb eu fara nicio expresie.
Mihai:-Cum?Cum sa nu imi doresc un copil care e facut de persoana pe care o iubesc?
Spune el si imi zambeste.Se apleaca si ma saruta.
Eu:-Liam....
Soptesc eu usor.
Mihai:-Am cam luato de la el.
Spune el razand.Imi rotesc ochii si imi pun capul pe umarul lui.Imi pun usor mana la burta.
Eu:-Vom avea un vampirasi.
Spun eu zambind.Imi inchid ochii si adorm.

Printesa Vampiriilor volumul 3Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum