Capitolul7

259 27 6
                                    

*Alexandra*
Azi este luni,ma ridic din pat si intru in baie.Imi fac rutina si ma schimb de pijamale in niste blugi rupti si o bluza.Imi las parul pe spate si ies.Imi iau geanta mea,unde imi pun telefonul.Imi iau geamantanul si ies din camera.Cobor jos unde il vad pe Body pe canapea.Ma asez langa el.
Body:-Neata printesa.
Ma saluta si ma pupa pe obraz.
Eu:-Neata.
O vad pe mama cum coboara impreuna cu Anonimul si parinti  nostri.
Mama:-Haideti sa mancati.
Intram in bucatarie unde imi iau un mar.Imi iau o punga de sange.Ma asez la masa si incep za beau.
Body:-Mama,cred ca m-am indragostit.
Spune Body prefacandu-se ranit.
Tess:-De cine?
Body:-De ea!
Spune si arata sper usa.Pe ea intra Gesica vesela.Noi incepem sa radem
Tata:-Gesica....
Spune tata.Tess incepe sa rada.
Gesica:-Neata.
Vine la mine imbratisandu-ma.Se aseaza langa mine.
Gesica:-Mama mea e nebuna.Nu ma lasat sa plec fara sosete de lana.
Incep sa rad cand il vad pe Body cum se aseaza langa Gesica.
Body:-Ce faci?Nu ai vrea sa facem cunostinta?
Gesica:-Nu!Iac!
Spune Gesica uitandu-se la mine.Body imi scoate limba.Anonimul se ridica si ne face semn sa mergem.
Iesim din casa.In fata casei ne asteapta un audiA4,pe coloarea neagra.
Eu:-Stai,unde mergem acum?
Anonimul:-Mergem la academie.Este aproapte.
Ma intorc la parinti mei care imi zambesc.
Mama:-Scumpo,sa ai grija.
O imbratisez.
Tata:-Sa fi cuminte!
Il imbratisez si pe el si urc in fata.Pentru ca in spate se aseaza Body si Gesica.
Anonimul:-O sa vedeti ca o sa va placa.
Eu:-Nu stiu ce sa zic.
Spun eu uitandu-ma pe geam.Dupa 50 de minute ajungem in fata unei porti mari.La poarta un om deschide portile.Intram cu masina inautru.O gramada de vrajitori cu maturi si varcolaci si vampiri stau si se uita la masina noastra.
Anonimul parcheaza masina.In fata intrati ne asteapta o femeie in varsta,langa ea o multime de elevi.
Ne luam bagajele din porbagaj si merge la ei.
Anonimul:-Doamna,am adus elevi.
-Ma bucur sa va cunosc.Eu sunt Doamna Mara.
Adam:-Ei sunt Printesa vampirilor Alexandra.Printesa varcolacilor Gesica si Body fiul unui bun prieten.
Mara:-Deci voi sunteti printesele.
Ea se intoarce sper elevi ei si spune.
Mara:-Ele doua vor deveni regine.Va rog sa va cumportati ca atare
-Ce?Si noi ce suntem?
Intreaba o fata cu mult machoazi pe fata.
Mara:-Tu esti printesa vrajitoarelor.Asa ca te rog taci.Acum haideti inautru.
Intram inautru.O multime de tablouri pr pereti.O sala mare si frumoasa.
Mara:-Anonimule,te rog sa le arati camerele lor.
Dupa ce pleaca doamna Mara,Anonimul se pune in fata noastra.
Anonimul:-La parter se vor face ore,la etajul unu aveti camerele.
Anonimul imi ia bagajul si urca cu el pe scari.Asa face si Body lui Gesica.Cand ajungem la etajul o blonda ne apare in fata.
-Ce faci frumosule?
Il intreaba pe Anonim punadu-i mana pe obraz.El ofeaza.
 

Printesa Vampiriilor volumul 3Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum