*Alexandra*
-Ce faci frumoasule?
Intreaba blonda pe Anonim.El ofteaza si isi roteste ochii.Lasa bagajele jos si o impinge.
Anonimul:-Clara,de cate ori sa iti spun sa nu te dai la mine?Inceteaza!
Toti elevi isi intorc capetele spre noi.Niciodata nu l-am vazut asa nervos pe Anonim.Ma duc la el imi pun mana pe umarul lui si il vad cum se calmeaza.
Eu:-Nu iti irosi timpul.Nu trebuie sa te enervezi.
El se intoace spre mine si spre surprinderea mea,imi da cea mai dulce imbratiseaza.
*Anonimul*
Cand ii simt manuta,printestei toti nervi mei se calmeaza.Vorbele pe care le vorbeste sunt asa de frumoase.Ma intorc la ea si o imbratisez.
*Alexandra*
Dupa ce tot circul se termina,Anonimul ne arata camerele.Stau impreuna cu Gesica si inca o fata.Ma asez pe pat si imi pun bagajul langa pat.Gesica deja vorbeste cu acea fata.
Gesica:-Eu sunt Gesica.
-Tarra.Tu cine esti?
Ma imtreaba pe mine.
Eu:-Alexandra.
Tarra:-Esti printesa vapirilor.Am auzit de tine.
Ii zambesc.
Gesica:-Deci,cand incepem orele?
Tarra:-Maine dimineata.
Gesica:-Haideti sa mergem la Body.
Tarra:-E prieten cu voi?
Eu:-Da.
Ne ridicam din paturi si iesim pe hol.Cand sa intram in camera lui Body,el iese pe hol cazand peste Gesica.
Gesica:-Ridica-te!
Body se ridica repede si o ridica si pe el.
Body:-Ce faceti aici?
Eu:-Vream sa venim la tine.
Body:-Mai bine nu!In camera unul dintre baieti pute!
Cand il auzim incepem toate sa ramdem.
Body:-Tu esti?
Tarra:-Tarra.
Gesica:- vreau sa vad. Spune Gesica intrand in camera.Eu dupa ea.Un baiat sta la birou si unul doarme.Ala care doarme pute.Cel de la birou se ridica si ne scoate pe hol.
-Scuze,dar nu puteti intra,deoarece ne facem de ras.
Cand il aud incep sa rad.Imi imtind mana si ma prezint.
Eu:-Alexandra.
El:-Monty.Hei,tu esti printesa vampirilor.
Eu:-Da,si tu esti vampir.
Monty:-Da,numai cel care pute este varcolac.
Gesica:-Mi-am dat seama.E neam cu mine.Astia traiesc in paduri.Noi traim in triburi prin orase.
Tarra:-Hei,ar trebui sa mergem.E tarziu si maine avem curusuri.
Body:-Pot dormi cu voi?
Gesica:-Nici gand.Pa.
Body:-Bine.Noapte buna.
Spune Body si ma imbratiseaza.Cand o ia si pe Gesica o si pupa pe obraz.Chiar sunt draguti impreuna.Mergem in camera noastra.Imi aleg o pijama si intru in baie.Dupa ce ma schimb ma bag in pat,unde si adorm.
*Anonimul*
Sunt de garda.Stau in fata internatului.Colegul meu ma anunta ca toti au adormit.Ingerasul meu poate doarme.O iubesc asa de mult,dar nu pot sa spun asta.Imi este frica ca o voi pierde.
CITEȘTI
Printesa Vampiriilor volumul 3
VampirBuna,Am început și volumul 3. După ce Alice si Adam s-au căsătorit,au plecat în Belgia împreună cu Anonimul.Ceilalți au plecat în alte țări. Alice a rămas insarcinata.Adam foarte bucuros a hotărât sa le protejeze pe amândouă,Dar ce se va întâmpla câ...