Capitolul36

188 22 4
                                    

*Alexandra*
  A trecut deja 3 luni de cand ne-am intors din vacanta.Mama mea a devenit din ce in ce mai obosita.Nu mai poate face prea mult efort fapt care ma face ingrinorata.
Liam e mereu langa mine si ne intelegem foarte bine.Mihai si Iza sunt foarte apropiati si din cauza bebelui care are 3 luni in burtica ei si pentru ca se iubesc mult.Tarra e aceasi.Gesica si Darck sunt asa copilarosi.Body inca se intalneste cu mai multe fete.De Edward nu am mai auzit de mult timp.
    Cu o seara dupa ce am venit din vacanta am fost toti la club si nu stiu cum dar cand m-am trezit m-am trzit in pat cu Liam si dezbracati.Nu stim daca am facut ceva sau nu.Nu am avut greturi ca sa spun ca sunt insarcinata.
    Acum stau intinsa in pat si astept ca Liam sa isi termine dusul sa mergem la firma.Cu firma merge de minune.Nu mi-am imaginat pana acum ca voi avea grija de o firma.
  -Gata,pui.
Il aud pe iubitul meu vorbind.Ma ridic din pat si mergem in living unde dau de ceilalti.
Gesica:-Gogosica sa mergem.
Cand o aud pe Gesica cum il alinta pe Darck ma pufneste rasul.Ies din casa impreuna cu Liam si urcam in masina lui.Cand ajungem in fata firmei o durere foarte mica mi se pune in zona burtii.Nu bag in seama si intru in firma.
Deodata primesc un mesaj.Ma uit si imediat o poza cu Edward legat de lanturi si chinuit ma face sa tresar.
"Daca il mai vreti pe puisorul vostru,vino singura la fabrica de bere"
Citesc mesajul si imediat inchid telefonul.Stiu ca nu e bine ce fac,dar ma voi duce.
Eu:-Mia,intarzi cateva ore.
Spun si ies afara din firma.Intru in masina lui Liam si pornesc spre fosta fabrica de bere.
    Cand ajung il vad pe Body si pe Liam in fata usii.Cobor din masina si ei raman suprinsi.
Eu:-Ati primit mesajul?
Liam:-Da,pui.De ce nu mi-ai spus?
Eu:-Scuze.
Deodata ii bad pe Tarra cu Gesica si Darck.
Eu:-Clar,am incurcato.
Stam si ne privim.
Gesica:-Sa intram.
Intram inautru si observ ca incaperea  plina de lanturi.
Eu:-Cred ca sunt capcane.
Spun eu holbandu-ma la pereti.Liam ma ia de mana.
Liam:-Iubito,mai bine pleci.
Eu:-Nu,nu voi pleca.
Toti isi intorc privirea spre mine,deodata usa de la intrare se deschide si pe ea intra Carla.Ea ce face aici?
Carla:-Nu intrebati
Ne spune ea si merge in mijlocul camerei si incepe sa tipe.
Carla:-Simon!Stiu ca ma auzi!
Spune Crala.Imediat un ras se aude in toata camera.Ne uitam peste tot,dar nu vedem nimic.
-Stiu draga mea sora.
Carla:-Uite,nu imi pasa ce motiv ai de le faci rau...
-Motiv?Neh!Mai bine zis plictiseala.
Spune el si incepe iar sa rada.
Carla:-Stiu ca ma vrei pe mine.Lasal pe el si voi veni eu.
-Ce?Nici gand.Fiti atenti.Daca vreti trece cu bine de capcanele puse il voi lasa in pace,dar daca unul activeaza vreo capcana puisorul vostru va muri chinuit.
Dupa se lasa o tacere.Imi pun mana la burta din cauza dureri pe care incepe sa doara foarte tare.
Liam:-Esti bine?
Eu:-Da,doar ca ....
Dau sa spun,dar ma las usor in jos.Imi simt burta cat mai grea.Carla se pune usor in fata mea si isi intinde mainile spre mine.
Carla:-O Doamne.Fetito,cand ai fost ultima data la un control?Sti ca copilul poate muri?
Cand o aud raman nemiscata.
Eu si Liam:-Copil?
Carla:-Stai,voi nu stiti ca veti avea un copil?

Printesa Vampiriilor volumul 3Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum