Capitolul6

283 29 6
                                    

*Alexandra*
  Ne asezam la masa.Ne uitam uni la ulti.
Mama:-Deci Alex, tu nu mai esti vampir incepator.De acum o sa iti fie mai greu sa te abti de la sange.Asa ca m-am gandit sa te trimit impreuna cu Body la o academie.Am vorbit  si cu parinti lui Gesica si o sa vina si ea cu voi.
Stau si ma gandesc la tot ce ne spuse-se mama.
Mama:-Si Anonimul va veni vu voi.El oricum va lucra ca paznic.
Stau si ma uit cum mama ne povesteste.
Eu:-Ce vom face la o academie cu oameni normali?
Tata:-Stiti,academia nu este pentru oameni normali,ci pentru vampiri,varvoalci,vrajitorii...
Body:-Si cand mergem?
  Tess:-Pai de luni.Pana atunci,pregatiti-va.
Spune Tess ridicandu-se de la masa.
Tess:-Hai,Body.
Spune Tess.Mama se ridica
Mama:-Nu vreti sa statia aici pana pleaca copii?
Tess:-Bine.Sa il sun pe Stefan.
Ma ridic de la masa si ies afara in gradina.Ma asez pe leaganul meu si ma uit in telefon.Ii trimit lui Gesica un medaj.
"Ce faci?Esti bine?"
Dupa cateva minute primesc mesaj.
"Da,maine ma intorc acasa"
Dupa ce il citesc,simt cum cineva se aseaza pe iarba.Imi ridic privirea si il vad pe Anonim.
Anonimul:-Esti bine?
Eu:-Da.
Ii raspund uitandu-ma in ochii lui.Este asa frumos.Ce mi se intampla?Anonimul se uita la mine fara sa clipeasca.
Inima incepe sa imi bata nebuneste.Se ridica si vine in fata mea.
Apuca leaganul si il ridica usor la nivelul lui.Se apleaca putin si ii da drumul cu forta,eu speriata scap un tip.Cand sa sar din leagan, el ma prinde in bratele lui.Imi zambeste punandu-ma usor jos.
Anonimul:-Esti asa adrgauta cand rosesti.
Imi spune el,eu lasandu-mi capul in jos.Suntem intrerupti de Body care se
aseaza pe leagan.
Body:-Deci voi doi sunteti impreuna.
Cand il aud ma intorc brusc la el.
Eu:-Nu.
Body:-A ok.
Se ridica si vine in fata mea.Isi pune o pana pe obrazul meu.Se apropie la mine,dau sa ma feresc,dar se uita la Anonimul care se uita insistemt la noi.
Body se ridica razand.
Body:-Aha,sigur nu o placi.
Spune punandu-i mana pe umarul lui Anonim.Anonimul doar isi da ochii peste cap.
Eu rasuflu usurata.Nu pentru ca a pus asta ci pentru ca daca ma saruta era primul meu sarut.
Anonimul se intoarce si intra in casa.Asta a fost ciudat.
   Intru si eu in casa si urc la mine in camera.Cand sa ma pun pe pat,ma pomenesc cu o perna in cap.Imi intorc privirea nevoasa si il vad pe Body razand.
Body:-Simturiile de vampiri unde sunt?
Iau perna de jos si o arunc sper el,dar se fereste si perna loveste fata lui Anonimul care trecea pe hol.
Body incepe sa rada si mai tare.Anonimul se uita la mine si imi aruca perna,cand sa ma feresc Body ma arunca pe pat si incepe sa dea cu perna peste  fata mea.
Incepem sa radem cand il imping si el cade pe jos.Anonimul incepe sa rada si pleaca.

Printesa Vampiriilor volumul 3Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum