Capitolul32

206 23 3
                                    

*Alexandra*
   Ma trezesc cu doua nebune care sar peste mine.Imi deschid ochii si Gesica radea si Tarra este cazuta peste mine.
Eu:-Ce naibi...
Intreb eu cand ele incep sa rada.
Gesica:-Haide,afara!
Tipa Gesica.Ma ridic din par.Imi iau o bluza tricotata si niste blugi.Intru in baie.Dupa ce imi termin rutina,ies din camera.
Intru in bucatarie unde dau de baietii care se tot contraziceau cu Iza.
Eu:-Neata.
Spun eu si imi iau o punga de sange.Dupa ce il beau ne luam geciile pe noi si iesim la zapada.
Alergam pe deal.Ne dam cu saniile cand deodata cineva ma impinge si ma rastogolesc pe deal in jos.Corpul meu este oprit de un copac.
    Iza:-Printesa!
Tipa ea si toti vin la mine.Liam se apleaca spre mine si ma ridica usor.O durere in adomen ma face sa ma aplec in jos.
  Edward:-Esti bine?Ce sa intamplat?
Imi ridic repede privirea si pe deal era o persoana imbracata intr-o perelina neagra.Cand observa ca ma uit la el incepe sa fuga.Se vede ca nu este vampir.
Eu:-Baietii prindetil!
Tip eu si incep sa fug dupa el.Intra in padure si eu tot fug dupa el.Nici nu am observat ca nu mai sunt impreuna cu ceilalti.
Ma opresc atunci cand nu il mai vad.Cine dracu era?Ma uit in jur si nu vad pe nimeni.Imi scot telefonul si o apelez pe Gesica.
Eu:-Alo?
Gesica:-Unde esti?
Eu:-In padure.
Si dupa telefonul meu imi este smuls din masina si simt cum doua maini ma izbeste in spatele unui copac.
   Imi deschid ochii atunci cand ii simt o mana care imi este pusa la gura.In fata mea sta Edward ingrijorat.Imi face semn sa taci si sa privesc in partea stanga.
   Ochii mei mi se maresc atunci cand vad niste vrajitoare care formau un cerc si nu stiu ce tot spune-au acolo.
Deodata un zid se formeaza in partea in care eram eu cu Edward.In partea drepta se pute-au vedea niste copii care arunca un bugare pe zidul format de vrajitoare.
Automat bulgarele se sparge cand se tranteste de zid.Ma uit confuza la Edward.El ofteaza si imi ia usor mana de la gura.Ochii se opresc asupra ochii lor lui Edward.Dupa ce  vrajitoarele pleaca il imping pe Edward de pe mine.
Eu:-Ce a fost asta?
Intreb eu uitandu-ma in jur.
Edward:-Acea persoana care te-a impins a facuto pentru a te baga aici.
Eu:-Cum se face ca tu nu esti cu ceilalti?
Edward:-Pentru ca eu am alergat dupa tine.
  Il vad pe Edward cum tine telefonul.O apeleaza pe Gesica.
Edward:-E cu mine.
Spune el usor.
Edward:-Suntem in partea stanga.
Si dupa telefonul se inchide.Se intoarce la mine si ma tot priveste.
Eu:-Edward....
Spun eu cand vad persoana care ma impins de pe deal,in spatele lui.Edward se intoarce si ma trage in spatele lui.
Edward:-Cine esti?
Intreaba Edward.Persoana incepe sa rada.
Imi intorc privirea si ii vad pe ceilalti cum se uita peste tot.Persoana dispare din fata noastra.
Edward se intoarce spre ceilalti.
Fug repede si dau sa pun mana pe zidul facut de vrjitoare,dar sunt trasa de mana de Edward.
Edward:-Esti nebuna?
Eu:-Dar...
Edward:-Daca vei pune mana pe zidul invizibil poti sa mori.Este un zid vrajit.
Eu:-Ei nu ne vad?
Edward:-Nu.
Spune el oftand.Ii iau telefonul din buzunar si o apelez pe Gesica.
Gezica:-Printesa....
Eu:-Sunt chiar in fata voastra.
Spun eu si toti isi intorc privirile catre zid.
Gesica:-Cum..
Spune Gesica confuza.Liam ii ia telefonul din mana.
Liam:-Zidul ....iubito,cumva vrajitoarele...
Eu:-Da.Se pare ca ne-au prins.
Spun eu uitandu-ma la Edward.El doar se uita la mine.
Liam:-Asta e mana lui Clara.
  Cand il aud pe Liam raman blocata.Carla este printesa vrajitoarelor.Fata care se dadea mereu la Liam in academie.
Nu stiu cum a facut Liam,dar a inchis telefonul si a plecat.
Gesica:-Unde a plecat?
Intreaba Gesica.
*******
A trecut deja o ora de cand stau pe zapads si ma uit la ceilalti.Liam nu a mai aparut.Edward se aseaza langa mine.
  Edward:-Printesa esti bine?
Eu:-Da.De ce?
Intreb eu.El doar se uita adanc in ochii mei.
*Liam*
Am plecat direct la Carla.Nu e ca si cum nu stiu unde a locuit cand a fugit ultima data.
Bat la usa si imediat imi apare Carla cu un zambest siret.
Carla:-Stiam ca te vei intoarce.

Hei,ce facetu?Va multumesc pentru voturi si pentru ca imi cititi povestea.
    La multi ani celor care le este azi ziua de sfantul Andrei si Amdreea.

Printesa Vampiriilor volumul 3Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum