*Alexandra*
Imi deschid ochii atunci cand masina sa oprit.Ma ridic de pe Liam si ma uit pe geam.
Liam:-Iubito,cobori?
Tresar la vocea lui Liam.Cobor din masina si mergem toti in fata usii.
Ma uit la ei si ma indeamna sa bat la usa.Imediat usa se deschide si pe ea iese tata.
Cand ma vede ramane uimit.Langa el vine si mama impreuna cu Tess si Body.
Mama:-Ale?
Lacrimile ma cuprind si le sar in brate.
Tata:-Fica mea.Esti bine?
Mama ma ia in bratele ei.Ce dor mi-a fost de ei.Intram in casa si o vad pe Gesica pe canapea.
Isi ridica privirea si cand ma vede incepe sa planga si sa tipa.
Gesica:-Alexandra!!Chiar tu esti?
Vine la mine si ma ia in brate.Plang odata cu ei toti.
Mama:-Dar cum?
Eu:-Off.Unde e Iza?
Mama:-La ea in camera.Iza!
Imediat Iza apare la capatul scariilor.Cand ma vede incepe sa planga.
Iza:-Tu....semeni cu....
Liam:-Iza,ea este Ale.
Cand imi aude numele vine la mine si ma imbratiseaza.
Iza:-Dar cum?Nu erai moarta?Si ce sa intamplat cu parul tau?
Eu le fac semn la toti sa se aseaze.Ma pun langa mama si tata.
Eu:-Dupa ce ati loato pe Iza,eu nu am ramas acolo.Edward unul dintre oameni lui ma bagat intr-o masina si am stat acolo si am privit tot.Pana cand a urcat Anghel.Dupa m-au dus in Londra.De acolo am purtat numai rochii lungi si Edward mereu era langa mine.
Tata:-Si acum?
Intreaba tata uitandu-se la mine.
Eu:-Pai,l-am omorat pe Anghel.L-am lasat pe Edward sa prea afacerea lui Anghel.
Am explicat eu.Ma uit la ei si privirea imi cade pe Gesica care o cam vad palida.
Eu:-Gesica ce sa intamplat?
Intreb eu.
Gesica:-Dupa ce ai plecat Darck a plecat.Ma lasat.Tarra a fost transferata la un internat.
Eu:-Pai?
Iza:-Pai,daca printesa a murit mama ta a dat ordinul ca fiecare sa isi traiasca viata cum vrea.
Ma uit la mama si ii pot vedea durerea.Ma ridic si le spun.
Eu:-Mama,vreau sa devin o adevarata regina.
Spun eu serioasa.Ea afirma si se ridica.
Mama:-Crede-ma ca nu imi vine sa cred.Te-ai schimbat.
Eu:-Am stat aproate o luna intr-un bloc fara sa ies afara.Am stat nemancata.Am stat si am suferit.
Spun eu incepamd sa plang.Vreau ca afacerile sa fie pune pe mana mea.Nu voi mai permite nici o criza ca asta.Nu voi mai lasa vampiri sa transforme oameni.
Eu:-Ma duc la mine in camera.
Spun si urc scarile in camera mea.Nimic nu sa schimbat.Imi iau niste pantaloni scurti si o bluza.Intru in baie,imi fac un dus si ma schimb de rochia pe care am purtato.
Ies din baie,ma pun pe pat si adorm.
*Edward*
De cand a plecat printesa,totul sa schimbat.Eu am preluat afaceriile lui Anghel.Am preloat decat pista de masinai nu si droguriile.
Pe Anghel l-am ingropat.Mihai ma ajutat foarte mult.Problema este ca ma inebunit cu sora lui Liam.O place mult.
Am de gand sa ma duc in vizita la ei.
*Autorul*
Dupa ce apele s-au mai linistit,Alexandra sa schimbat intr-o persoana mai matura.
Crede-ti ca asta este tot?Pai nu!Ce se va intampla atunci cand ea va prelua afaceriile familiei?Cum se va descurca cu inima ei?
Va ramane cu Liam sau are o atractie fata de Edward?
Va multumesc pentru ca mi-ati citit povestea.Va multumesc pentru voturi.Sper ca va placut pana acum pentru ca de acum o sa inceapta distractia!!:)
CITEȘTI
Printesa Vampiriilor volumul 3
VampirosBuna,Am început și volumul 3. După ce Alice si Adam s-au căsătorit,au plecat în Belgia împreună cu Anonimul.Ceilalți au plecat în alte țări. Alice a rămas insarcinata.Adam foarte bucuros a hotărât sa le protejeze pe amândouă,Dar ce se va întâmpla câ...