Jihyo terus menuju ke bilik persalinannya sebaik saja pengambaran tamat..Dia masih malu bersemuka dgn gary sendirian..Peristiwa pagi tdi..Mengapa dia boleh bersikap begitu?..Memulakan segalanya dn mmbiarkan saja?.Apa yg dia mahu?.Bahkan dgn chang joo dul tidak pula dia berbuat begitu..SEtiap kali changjoo mengodanya pasti dia mengelak..Alasannya sama,belum bersedia!.adakah dia benar2 cinta?.
LAmunan jihyo trhnti apabila gary mengetuk pintu biliknya..Jihyo trkedu namun dia terus menyibukkan diri mengemas brgnya..Gary duduk di sisinya sambil memandang tepat ke arah jihyo..
"jihyo,oppa minta maaf pasal tdi!..Oppa tak patut biar semua tu.Oppa tahu oppa salah!.Jgn bnci oppa!"lembut gary berbicara..dia terus menundukkan kepalanya..Jihyo mengigit bibiRnya..Jika difikirkan dia yg salah!dia yg menyimbah minyak di api yg sudah marak.Jihyo melepaskan hmmbusannya
"jihyo yg mulakan..sama2 salah!.dahlah,anggap je tak ada apa!..Jihyo tak pernah benci oppa tau..it's ok..No problem!"kata jihyo sambl trsenyuM..Padahal,hatinya tidak setenang itu..MElihat senyuman gary makin menyesakkan hatinya..u drive me crazy oppa!
"jihyo,tahun bru nnti kite celebrate sama2 e..Oppa nk sambut dgn jihyo untuk thun 2014!"pinta gary.Minuman di sisinya teruS dicapai.
"oppa ada konsert leesang kan malam tu..takpelah,oppa celebrate dgn staff2 oppa!"jihyo memahaminya..Dia tidak mahu gara2 ingin menyenangkan hatinya gary sanggup membelakangi kawan2nyA..
"takpelha..Setiap tahun oppa sambut dgn diorang..Tahun ni n sambut dgn jihyo..Dgn member rm kite..diorg dh setuju..Tunggu jihyo je!kite sambut kat rumah jaesuk hyung!"kata gary bersungguh2.Berharap jihyo bersetuju..Jihyo mendiamkan diri sambil membuat laga seperti org berFikir..Mmbiarkan gary menunggu jawapannya.
"erwmm,kalau jihyo tak nak!oppa nk buat apa?!"usik jihyo setelah gary mengutarakan rasa tdak puas hati kerna terlalu lama menunggu.
"nk tahu oppa buat apa!.Org takde dlm ni..Jihyo.."gary mwnghampiri bdan jihyo sehingga menybabkan jihyo berbaring di atas sofa.Gary sudah berada di atasnya..Jihyo gugup..
"nnti org nampaklah..Tak malunya oppa ni!"kata jihyo trsekat2..GAry hnya tersenyum..Belum sempat gary mnghampiri wajahnya tiba2 pintu terkuak.Kacau daun betul!
"hyung buat apa tu?"kata haha sambil menunjuk ke arah gary dan jihyo..jongkook di sisinya turut trkejut.GAry menyedari posisinya yg agak pelik terus berdiri..Jihyo juga turut berdiri..Mengemas rambutnya.
"korang ada apa2 ke ni??jgn nk tipulah!"kata jongkook..Haha menganggukkan kepalanya..gary mengaru kepalanya yg tidak gatal..Jihyo hnya mndiamkan diri..Apa nk cakap?..Diorg mmg tidak apa2.Tapi,kelakuan pula mcm org bercinta.
"gary cuma nk usik jihyo je..Kiteorg bergurau!.Kan jihyo?"gary menyiku jihyo mmbuat jihyo mengiakannya..
"apa2 jelah.budak kecik pun tahu korang ni dh mabuk cinta..HAha jom,jgn kacau diorg ni..masih nk mengadu asmara tu..Ahahaha!"usik jongkook sambil ketawa..HAHa juga ketawa..mereka berdua benar2 menyokong perhubungan gary jihyo..
"hyung,cepat sikit taU melunaskan rindu tU..haha tunggu kat depan!..haha tumpang balik sekali..!"kata haha dgn tawa yg masih bersisa..GAry menayangkan buku limanya..dia tahu jihyo tak selesa di usik begitu..Jihyo memuncungkan mulut..sebaik saja haha n jongkook hilang dri pandangan,jihyo terus memukul bahu gary..
"kan dah kena!..Gatal sangat!malu lha!"kata jihyo masih belum berpuas hati.gary hnya mengaduh sambil tersenyum kambingnyA.jemari jihyo dipegangnya.MEmbuat matanya membesar.
"oppa setiap hari berdoa spaya jihyo terima oppa..Tapi,oppa tahu jihyo belum sedia lagi..OPpa dh jnji nk tunggu!.oppa cintakan jihyo!"kata gary lalu mencium tgan jihyo sebelum melepaskan..Jihyo hnya diam membatu.Hanya memandang gary yg sudah hilang kelibatnya..HAtinya gugup!.
YOU ARE READING
Halyang couple turn on!
RomanceMy pure fanfiction based on my imagination bout them..I hope u enjoy it.. always pray tht they will meant together...Love gaejihyo so much..Mc shipper!.. #basedonmaowntheory