her blessing body

368 6 0
                                    

actually masih byak lagi chapter hold..N baru admin perasan yg brlaku skrang ada sedikit persamaan dgn yg admin tulis dlu.takdir brmain dgn admin jugak rupanya..tak tahu apa yg difikirkn skrang.Nk buang ke tak chapter2 yg admin dh tulis n percepatkan masa for tamatkn cerita ni..Actually nk je buat lama2,tapi skrang ni dh habis idea..So,admin dlm proses tamatkn cerita ni..Tq sbb sudi baca story entah apa2 ni..Jgn fikir buruk ye.Admin slalu sokong gaejihyo.N cuba buat story bru nnti..KAlau ada masa lah..

****************************
JIhyos udah tiba di beijing..Dia hnya dtg brsama stylistnya saja..lagipun,dia hnya pergi selma 1 hari dn gary juga ada di sana..tidak sabar rasanya brjumpa dgn lelaki itu..Rajuknya masih belum hilang..Perbualan mereka mlm tdi diingatinya kmbali.

#flashback

"oppa,kalau jihyo ikut oppa pergi kat changsha boleh tak?..Janji guna ninja!"kata jihyo smbil mengigit epal..gary menelefonnya mlm itu..Katanya rindu dn tidak sbar untuk brjumpa esok.JIhyo hnya ketawa.bila memikirkan dia hnya pergi buat 1 hari mmbuatnya sedih tiba2..

"takboleh yeobo..Oppa taknk nnti org detect!..Lagipun,jihyo ada photoshoot."kata gary.jihyo mengetap bibir..Gary hafal semua aktivtinya..Sedgkn dia sndri tidak mengetahuinya.

"sehari tu mna cukup..PAstu balik lagi!."kata jihyo dgn nada sedihnya..Berhrap gary menukar fikiran.

"no yeobo!oppa nk jihyo rehat...Oppa tak lama pun!.Ye?"gary cuba memujuk.Belum smpat jihyo brbicara tiba2 seseorg memanggil gary..Gary trdiam!

wajah jihyo panas tiba2 apabila lelaki itu mengajak gary untuk pergi ke club!..Dh berani ye skrang?..Gary hnya mendiamkan diri Lama!..Jihyo cuba menahan rasa cmburunya

"ah,nk g mana??club?oppa?."tanya jihyo.gary masih mmbisu seblum menjawab soalan jihyo.

"diorg ajak oppa g mlm esok!.Tapikn,esok ada fliming so diorg ajk malm ni!.boleh kan?"kata gary lembut..Cuba meminta belas..jihyo tahu,dia tidak seharusnya mngwal gary..apakan daya hatinya bena2 tidak merelakannya.Jihyo mengeluh berat..Dia harus mngalah kali ini.

"erwmm pegilah..Jihyo tiada hak nk halang!..Jihyo nk tdo..Gud night..Love u"kata jihyo lalu mematikan panggilan.SAKit pula rasa hatinya Bila mmbayangkan gary dn wanita2 cantik..jhyo mengelengkan kepalanya..Gary bukan seperti itu!..lelaki itu sudah berubah!dia yakin soal itu.YE ke?.

#ENDFLASHBACK

"unnie,hyemin pergi dulU.Rehatlah!"kata hyemin lalu menyerahkan kunci bilik kepda jihyo..Dia pula menuju ke bilik berasingan..tnpa sedar,dia sudah brada di depan bilik hotel..Jihyo hnya trsenyum!kelibat gary masih belum ada.Mungkin kepenatan!dnmungkin juga dia balik lewat semalam!.Jihyo terus masuk ke biliknya dn ingin merehatkan diri..Dia benar2 penaT..Hingga akhirnya dia trtidur!.

jihyo terjaga apabila merasakan ada sesuatu yg melingkari pinggangnya!..Terasa sukar untuk brgerak..Dia ingin mengalih tgan itu namun ianya lebih erat..Dia tahu lelaki itu pastinya sudah bgun juga!..

Halyang couple turn on!Where stories live. Discover now