Genggaman gary langsung tidak dilepaskan.Dilihatnya ruangan bilik itu sudah mula dipenuh oleh pihak wartawan.Mereka sudah tidak sabar mendgr pengakuan mereka.Malah, press.Co ini akn dibuat secara live mmbuat jihyo mnjdi gugup.Gary memandang sang isteri.
"u can do it!"kata gary.Jihyo hnya trsnyum.semua staff2 dn pengawal sudah beratur menunggu mereka keluar dri kereta.jihyo trkejut apabila flash cmera terus menyapa mata sebaik saja dia keluar dri kereta.Bunyi sorakan peminat jua kedgran.Mujurlha semuanya trkawal sehingga mereka masuk ke bilik yg sebenar.lagu yg trdapat dlm album gary sudah berkumandang..
"hello im kang gary!"kata gary.
"hello,im song jihyo!"kata jihyo pula.jemari jihyo sudah digenggam erat.Tidak pula menyangka org didepan sebanyak ini.
"tujuan saya mmbuat press.Co ini adalah untuk mmbuat pengakuan ttg saya juga ttg wanita di sebelah saya ini. Song jihyo cs"-GARY
"ouh,betullh ni monday couple real.N semua yg diharapkn oleh peminat sbelum ni adalah benar"--😊
"ye!.Semua adalah benar.Song jihyo cs adalah org teristimewa buat saya.Saya harap korang sntisa merestui hubungn kmi!"-GARY (Suara riuh dewan kedgran smbil bertepukan tgan)
"kami dikejutkn dgn gambr korang brdua brada di klinik sebulan yg lepas.Adakah ianya benar?dn mngapa korang kesana?"-😊
"semuanya adalah benAr..saya menemani songjihyo cs mmbuat pmeriksaan kehamilan.Dan tq god.Song jihyo cs mngandung sekrang dn kandungn sudah berusia 2 bulan"-GARY.
sorakn terus berkumandang sebaik saja gary mngaku semuanya.Inilah yg akan mnjadi spot light mereka hari ini.
"tahniah mr.Kang!.Kami bergembira untuk itu.Jadi,ada perancangan untuk bernikah!"-😊.
"sebenarnya,saya dn gary oppa...Dh kahwin bulan july tahun lepas secara sembunyi. PerkahWinan kami hnya dihadiri oleh org2 trdekat sahaja!"-JIHYO.
lagi n lagi mereka seperti trkunci mulut.Banyak sekali belum terungkap dn tidak menyangka ianya trungkap sndri pd hari lahir lelaki itu sndri.
"daebak..."
"speechless.."
"dh kahwin?.WOw!tahniah mrs.Kang"usik salah seorang wartawan mmbuat jihyo senyum malu.Gary hnya ketwa kecil.
"tq semua sbb sokong hubungan kami.Maafkn kmi juga sbb lama merahsiakan semua ni..Ada byak hal yg pertimbangkn"kata gary lagi.
"jadi gary cs sndri tak nk balik semula ke rm ke?.for last time?."-😊
"erwm,tu rahsia.kalau nk tahu tengok rm ahad ni..TQ for 7 tahun ni menyokong rm dn kami byak mnerima cinta dari peminat dari dlm negara mahupun oversea.TQ a lot!.walaupun saya bukan lagi seorang runner,tapi runningman sentiasa family bgi saya.Tempat di mana saya n jihyo berjumpa buat pertama kali and receive a lot love from fan.Monday couple sentiasa jadi kenangan yg terindah buat saya n jihyo .Hari ni album saya kluar.saya harap saya dpat lunaskn rindu peminat saya dgn album ni"-GARY.
"ouh..apa perasaan songjihyo cs ketika brada di awal kehamilan. adakah gary cs menjaga sepenuhnya!"-😊
Jihyo hnya ketawa kecil.Gary di sisi dipandangnya.Gary hnya memuncungkn mulut.Jihyo terus memegang pipi suaminya.
"erwmm mula tu rasa takut2 jugak.ni buat kali pertama kaN.Tapi,semuanya mnjadi baik2 je sbb ada oppa.Oppa mmg slalu jaga saya dgn baik..Dia layan je krenah saya!.pernah satu hari tu oppa trpaksa pergi jejudo scara mengejut sbb saya mengidam nk makan kimchi stew kat sana.Tq jagiya! i love u!"kat jihyo mmbuat semua ketawa mndgr pengakuannya.
"dia boleh bgunkn saya tengah malm sbb nk g superstore.belikan buah mangga dia!i love u too yeobo."kata gary lagi.Langsung mmbuat dewan heboh.Ada2 saja pasangan ini..gaejihyo juga ketawa.GEli hati bila mengenang hal itu..jihyo sempat mengalirkn airmata jika gary lambat menuruti permintaannya.
YOU ARE READING
Halyang couple turn on!
RomanceMy pure fanfiction based on my imagination bout them..I hope u enjoy it.. always pray tht they will meant together...Love gaejihyo so much..Mc shipper!.. #basedonmaowntheory