💖💖💖🎉🎉🎉🎁🎁
admin happy hari ni sbb our kg post hadiah yg mc fan bagi..jom peluk ramai2.Trharu sgt2..ni nk buat admin nk bagi lagi ni.😄😄😄..Haraplah dia sambut dgn gebu hari ni guna kek tu..trubat sikit rasa sedih ni tengok abam supporting giler.yg lagi best dia sedar kewujudn kite..tq all.. sgala kurang lebih story ni harap maaf lah ye..first time tulis ni!..Support me..Kite sama2 delulu ye.😂😂 01/11/2016******************************💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕
Jihyo sudah tiba di seoul setelah bebrapa hari berada di taiwan untuk melakukan pengambaran wgm di sana..Kini,dia sudah bebas!hnya menunggu wgm habis ditayangkan..Dia ingin menemui gary..Teringat dirinya akan video yg dihantar oleh gary melalui sns nya.Sedih hatinya melihat wajah lelaki itu.Malah dia turut menangis melihatny..Dia boleh rasai kelukaan yg dia berikan kpda lelaki itu..Jarang melihat lelaki itu mabuk kerna dia mmg alahan dgn minuman keras.Tapi,malam itu gary trlalu mabuk!.dia tahu itu adalah cara gary untuk melupakan semuanya..dia juga begitu..
"tunggu jihyo,oppa!"bisik hati jihyo..
"haha oppa,oppa mana?"tanya jihyo sebaik saja tiba di lokasi pengambaran rm.Dia sengaja dtg awal.Haha memandangnya.perbualan haha brsama jongkook juga trhenti.
"knapa nk cari gary hyung lagi?jihyo nak buat apa pulak kali ni?"kata haha sedikit kasar di situ..Dia tahu haha amat menyayangi gary.Kerna itu dia berkelakuan sebegitu.Jongkook memandang haha!.
"haha,jgan ckap mcm tu..Bnda boleh bawak bincang.Kenapa cari gary?"tanya jongkook perlahan.Jihyo hnya menayangkan wajah mong.mengapa dia tidak boleh mencari lelaki itu pula?
"tak boleh ke jihyo cari dia?.Jihyo nk jumpa dia"kata jihyo perlahan..terasa juga meliht tingkah haha..Haha mengeluh berat
"ok!oppa sorry.Oppa mmg tiada niat nk kecikkan hati jihyo..Tapi,jihyo ni buat oppa geram!setelah apa yg gary hyung buat untuk jihyo,jihyo masih benci dia jugak?"tanya haha tanpa selindung..Jihyo tidak pernah mmbenci!dia akui dia sedikit emosional semenjak kematian anak mereka..KErna itu dia ingin menjauh dri gary..Dia tidak mahu perasaan benci itu timbuL..Tapi,masa yg sama dia merindui lelaki itu..Detik ini,dia ingin mengembalikan keadaan seperti sedia kala.Dia akui silapnya..
"maafkan jihyo oppa!jihyo tahu jihyo silap..Jihyo slalu sakitkan hati gary oppa..Jihyo uji kesabaran dia..Jihyo buang dia!jihyo marah sbb dia nk buang mc..Dia tak tahu ke mc tu penting dlm hidup jihyo.Penting buat dia..masa tu juga,jihyo kehilangan anAk..Jihyo trtekan oppa!sampai jihyo ingat dia mmg nk bunuh anak kami..Lepas tu jdikan alasan tu nk tinggalkan jihyo..Jihyo cemburu bila keptusan mri tu keluar.. GAry oppa dh tak syg jihyo macm dulu..Masa tu jihyo tak nk lagi dlm permainan gary oppa!jihyo tak nk benci dia sbb tu jihyo ambik keputsan nk tinggalkan dia.Tapi,jihyo betul2 tak mmpu hidup tnpa dia..MAafkan jihyo oppa!maafkan jihyo..Jihyo selfish"kata jihyo..AIrmatanya laju mengalir..DIA benar2 menyesal kerna trlalu menurutKN egonya..Haha terus memeluk bahu jihyo.
"kenapa jihyo sanggup fikir macm tu?..Gary hyung yg paling trkesan selepas kematian ank korang..Dia salahkan diri sndri setiap haRi Sbb tak jaga jihyo..Dia marahkn diri sndri sebb tak peka dgn ksihatan jihyo..Dn lebih malang bnda tu trjadi slepas dia buang mc..Tapi,dia tak pernah nk buang title mc tu jihyo..Dia hnya nk declare kat media yg korang just kawan..Sesuai dgn prjanjian syarat wgm.Jihyo kena hentikn loveline dgn gary hyung..Dia buat smua ni demi kerjaya jihyo..dia tak nk sbb dia wgm tu nnti gagal Sdgkn dia tahu jihyo dh brusaha kras dlm tu.Dia sanggup buat apa je untuk jihyo!.di hati dia hnya jihyo je..Kalau dia nk tinggalkan jihyo,dah lama dh dia buat!tapi,dia tak sbb dia tak boleh hidup tanpa jihyo..DIa tetap tunggu jihyo walaupun jihyo dh buang dia.oppa kenal siapa gary hyung jihyo..Dia tulha yg menyedrkan oppa apa itu cinta sebenar!"kata haha.JIhyo mmandang haha!.BEtulkah apa yg telah didgrinya?.lututnya terasa lemah..Dia mmpersoalkan kestian lelaki itu..Mmpersoalkan cnta lelaki itu semta2 ingin memuaskan hati..org seperti ini yg dicintai oleh lelaki itu?benar2 tidak sesuai!.Kesabaran gary trhadapny benar2 membuat dirinya rasa brsalah.
YOU ARE READING
Halyang couple turn on!
RomanceMy pure fanfiction based on my imagination bout them..I hope u enjoy it.. always pray tht they will meant together...Love gaejihyo so much..Mc shipper!.. #basedonmaowntheory