Seongmun tiba awal di rumah kakaknya pagi itu..Dia ingin mngajak kakaknya jalan2 hari ini memandangkan adiknya tidak mahu mengikutinya!.Dia meluru masuk ke rumah tnpa menyedari kasut gary ada di luar.
"tak bgun lagi ke noona ni?"bisik hati seongmun lalu memulas tombol pintu Bilik kakaknya.!
seongmun kaget melihat jihyo masih dipelukan gary sambil ketawa..Gary pula sedang melihat telefon kakaknya dan berbicara sesuatu.gaejihyo juga kaget.GAry terus menutup badan jihyo dgn badannya!.selimut juga ditarik tinggi.
"seongmun boleh keluar dulu tak?"kata gary.jihyo memeluk tubuh gary.Malunya sudah tiba di kemuncak.
"seongmun minta maaf hyung..Sorry!"terasa panas jiwa seongmun.pintu terus ditutup olehnya.melihat mereka brdua yg masing2 tidak berpakaian membuatnya tidak keruan.amat memalukan!.Seongmun mnuju ke dapur lalu meneguk air sejuk..bayangan tadi masih trgambar di matany.
Dgn pakaian brselerak di lantai.gary pula tidak berbaju dan kakaknya pula sedang tidur di dada lelaki itu sambil bergurau senda!.mereka benar2 sudah serius.PAtutlha kakaknya menyayangi lelaki itu.Gary pula seperi sudah menganggap kakaknya sbgai isteri..Rupa2nya mereka brdua sudah menjalani kehidupan sbgai suami isteri.Seongmun trsenyum sendri.
"kang heegun,malunya!.Nasb baik kite awal bgun..Seongmun ni pulak masuk main terjah je!."kata jihyo lalu tergopoh gapah mencari baju gary lalu memakainya.Gary hnya trsenyum lalu mencium bbir jihyo.
"oppa tahu tak skrang kite tengah kantoi dgn seongmun.Sempat lagi dia ni mcm kerang busuk!"omel jihyo lalu memakai branya.Dia memberi belakangnya kpda gary lalu menyuruh gary membetulnya.
"aigoo ma queen!.jgan lah kepoh sgt..seongmun faham lah tu!.Kite mandi ye.Selpas ni keluar sama2"gary tidak membantunya sebaliknya membuka kmbali bra jihyo lalu menarik gadis itu masuk ke bilik air!..Dia ingin mandi brsama.
"maldo andwae.lelaki mmg mcm Tu..Tak malu langsung!"kata jihyo masih mengomel.NAmun pinta gary masih diturutkaN.
Ahli rm sudah tiba di depan rumah jihyo.Mereka ingin melawat jihyo hari ini sekaligus menyambut kegembiraan jihyo bahwa kontraknya tamat hari ini.Jongkook menekan buzz dgn hrapan jihyo mmbukanya.pintu trkuak dan seongmun trpancul di depan pintu.
"seongmun-ah,bila balik?"kata haha lalu memeluk seongmun.semua ahli rm mmg rapat dgn adik jihyo.Seongmun mnjawabnya lalu mempelawa mereka msuk!.
"byaknya maknan ada apa hari ni?"seongmun gembira melihat mmbers rm berkumpul.
"hari ni kontrak jihyo tamat.Perkara ni dah pun declare kat media.SO,kitowg celebrate lha.Noona mana?"kata kwangsoo sambil matanya meliar mncari kelibat seongmun.Seongmun hnya ketawa.PEristiwa tadi kembli menerjah mindanya.
"knapa ketawa sorg2 ni?ada apa2 ke?"kata sukjin sambil mencapai remote tv.Semua mata trtumpu kepada seongmun..
"korang tengoklah siapa yg keluar nnti..And semua pertnyaan akan trjawab..nasib korang lebih baik dri seongmun tau..Sbb tak jumpa depan2!"kata seongmun memusykilkan members rm.Apa maksud lelaki itu?.NAmun dibiarkan saja.Biar mereka sndri mentafsir maksd sebenar lelaki itu.
Jihyo dan gary sudah selesai mandi.Mreka masih belum menyedari bahwa ahli rm masih diluar..fikirnya hnya seongmun diluar.GAry dan jihyo masih dlm baju gaun mandi mereka.mereka brdua ingin keluar bilik bersama dan brsarapan..Gary mengunakan seluar pendek dan tidak brbajU..rambutnya masih basah!.Jihyo pula memakai baju gary dgn shortpant nya.Gary menyakat gadis itu sambil keluar bilik.jihyo mengeringkan rmbutnya dgn mengunakan tuala..Gary memeluk pinggang jihyo sambil keluar.Jihyo hnya ketawa dn mlingkari tgannya di pinggang gary..tingkah mereka trhnti apabila suara riuh members rm..Kantoi lagi!
YOU ARE READING
Halyang couple turn on!
RomanceMy pure fanfiction based on my imagination bout them..I hope u enjoy it.. always pray tht they will meant together...Love gaejihyo so much..Mc shipper!.. #basedonmaowntheory