Cześć, jestem Mia . Dzisiaj opowiem wam trochę o sobie. A więc tak, mam na imię Mia White, mam 15 lat i mieszkam w Port Talbot, w Walii. Mam przyjaciółkę Amandę, z którą jestem nierozłączna. Jestem niską brunetką. Dlaczego niską? Bo mam 165 cm wzrostu, a mam 15 lat. Oczy mam koloru piwnego. Mieszkam z mamą Elizabeth i starszą od siebie o dwa lata siostrą Claudią. Jak możecie się domyśleć mieszkam tylko z mamą, ponieważ mój tata zostawił nas jak miałam 5 lat, a Claudia 7 lat. Zapomniałam wam jeszcze kogoś przedstawić. Mam również psa Nesi, jest to samiczka o rasie maltańczyk. Zawsze chciałam mieć maltańczyka. Obecnie nie mam chłopaka i nie chcę mieć. Dlaczego? Chodziłam kiedyś z takim Maxem. Wszystko było dobrze dopóki nie zaczął pić. Codziennie wieczorem chodził na imprezy, to jeszcze dało się znieść, ale pewnego dnia przyszedł do mnie piany, zaczął mnie przezywać, popychać, aż wreszcie mnie uderzył...Przewróciłam się i zemdlałam. Trafiłam do szpitala, niby wszystko było okej, ale zaczęła mnie boleć głowa. Kolejny raz pojechałam do szpitala. Okazało się, że miałam wstrząśnienie mózgu, więc musiałam jeszcze tydzień leżeć w szpitalu. Ale nie chcę wracać do tych złych chwil...najważniejsze, że teraz jest wszystko dobrze i,że mam najlepszą przyjaciółkę, której mogę zaufać.
A więc tak mamy już prolog!
*205 słów bez notki*
CZYTASZ
Bad Boy//L.D.
FanficZobacz jak potoczą się losy bad boy'a i good girl. Czy Leo się zmieni dla Mii, a może to Mia się zmieni dla Leo? *wolno pisane* #443 w fanfiction.