Rozglądałam się po pokoju, ale nikogo nie widziałam. Postanowiłam wyjrzeć przez okno, czy tam nikogo nie ma. Podeszłam do okna i zauważyłam duży biały dom, którego tutaj wcześniej nie widziałam. Moją uwagę przykuł bordowy pokój z czarnymi żaluzjami, chwilę później ktoś odsłonił żaluzję, a po drugiej stronie stał kto nie inny jak Leo! Nie dosyć, że muszę go znosić w szkole to jeszcze będzie mieszkał naprzeciwko mnie! Szybko zasłoniłam żaluzję i zeszłam na dół, musiałam iść na spacer z Nesi. Szybko się przebrałam i wzięłam fioletową smycz dla Nesi. Dzisiaj ubrałam się w luźną, beżową bluzkę na ramiączkach z drzewem narysowanym na środku, krótkie spodenki z wysokim stanem i czarne vansy. Mimo, że jestem dobrze wychowana lubię się tak ubierać oraz lubię się mocno malować.
Wzięłam Nesi na ręce, wcześniej zapinając jej smycz do obroży. Gdy wyszłam już na chodnik wypuściłam Nesi. Szłam sobie, szłam aż nie spotkałam szanownego pana Leondre! Wyczujcie sarkazm.
- Cześć, Piękna - Powiedział ze swoim uśmieszkiem, który nawet jest ładny. Jezu Mia o czym ty myślisz, jest obrzydliwy!
- Hej - Odpowiedziałam oschle.
- Co taka piękna dziewczyna robi wieczorem, sama w parku?
- Na pewno nie chce gadać z takim głąbem jak ty - Powiedziałam i chciałam iść do domu, ale coś a raczej ktoś mi to przeszkodził. Leo złapał mnie za nadgarstek i odwrócił do siebie przodem.
- Czemu taka jesteś?
- Czyli jaka?
- Niedostępna. Cały czas mnie unikasz, a jak mnie spotkasz to stajesz się strasznie oschła.
- Może dlatego, że nie lubię takich chłopaków jak ty, czyli bad boy'ów! I proszę zostaw mnie wreszcie w spokoju. - Złe wspomnienia z Max'em powracają.
*Leo POV*
Czemu ona taka jest?! Gdyby to była inna dziewczyna od razu bym ją zostawił, ale Mia jest inna... Taka niedostępna, inna niż te wszystkie, z którymi chodziłem, a bardziej przeleciałem. Co się ze mną dzieje?!
********************************************************************************************
*306 słów bez notki*
A więc jest kolejny rozdział. Rozdziały nie będą się pokazywać regularnie, więc nie wiem kiedy wstawię następny rozdział. Zaraz wstawię jeszcze parę faktów o mnie, więc myślę, że trochę się o mnie dowiecie.
Przepraszam za błędy ;)
CZYTASZ
Bad Boy//L.D.
FanfictionZobacz jak potoczą się losy bad boy'a i good girl. Czy Leo się zmieni dla Mii, a może to Mia się zmieni dla Leo? *wolno pisane* #443 w fanfiction.