Exista mai multe legende, insa doar una este cea adevarata:
Primul varcolac si primul vampir erau fii de imparat, fiind frati. Totusi, se spune ca erau oameni obisnuiti.
Primul tragea foarte bine cu arcul, iar al doilea era neintrecut in manuirea sabiei.
Intr-o zi, primul varcolac a intalnit o fata de care s-a indragostit. Insa si fratele sau a facut acelasi lucru.
Cum niciunul din ei nu vroia sa renunte la fata aceea, tatal lor le-a propus un turnir.Cei doi fii aveau sa se lupte pentru mana fetei. Tatal lor le-a interzis sa foloseasca arme in arena, asa ca au luptat corp la corp.
Nu se stie de ce sau cum au devenit cei doi fii unul varcolac si celalalt vampir. Cel putin eu nu stiu. E secretul lor la urma urmei.
Tot ce stiu este ca s-au muscat reciproc, otravindu-se unul pe altul si devenind primul varcolac , respectiv primul vampir. Si mai stiu ca primul varcolac a castigat turnirul.Din cauza asta, cei 2 frati se urasc. Si odata cu ei si restul vampirilor si varcolacilor.
Dupa transformarea celor doi frati, tatal lor le-a dat dreptul sa transforme oameni obisnuiti. Asa au aparut primii Alpha, apoi primele haite si primii vampiri din lume.
Cele doua specii se urasc in continuare,chiar daca uneori mai fac si aliante ce insa nu dureaza prea mult.
In amintirea aparitiei primilor varcolaci si primilor vampiri, in fiecare an se organizeaza un turnir, numit " Turnirul Marii Confruntari" in care un varcolac si un vampir sunt pusi sa se lupte.
Cel care castiga primeste de la univers protectia speciei sale pana la urnatoarea confruntare din anul urmator.
Cel care pierde devine"Cavaler al Onoarei".Sunt deschisa intrebarilor. Daca doriti informatii suplimentare, puneti intr-un comm intrebarea voastra si eu voi incerca sa raspund .
CITEȘTI
Marea Carte a Varcolacilor
WerewolfAici se afla totul despre adevaratii varcolaci (si despre alti supranaturali) ce traiesc printre noi. Traditii, obiceiuri,curiozitati, toate doar aici! PS: puteti folosi informatiile in cartile voastre cu creaturi supranaturaly.