Lumea noastra

453 32 28
                                    

Uitati o istorisire ce mi s-a parut interesanta:

Raziel, primul înger, și fratele lui Hades, primul demon creat, nu erau atât de diferiți unul de celălalt. Primul, avea aripi mari, argintii, iar celuilalt niște aripi întunecate ca noaptea îi acopereau umerii. Aparent, între îngeri și demoni nu a existat niciun conflict la începuturi.

Împreunarea noii rase umane cu îngerii au dus la crearea fiilor luminii, numiți și zei, pe când demonii și oamenii au format creaturile nopții: fii nopții (vârcolacii), pe frații lor, copii sângelui (vampirii), himerele, oamenii-păsări și oamenii-jaguari.

Apariția lor a dus la dispariția bruscă a oamenilor, până la apariția lui Selin, care bagă ură și gelozie între Hades și Raziel, amândoi îndrăgostiți de ea. Dispariția ei îi lasa cu inimile frânte pe amândoi.

Între timp, oamenii, ascunși, încep să bage râcă între îngeri și demoni, 100 de ani mai târziu începând un război între cele două rase născute din aceeași sămânță.
Cei doi frați, cu situația scăpată de sub control, ajută la crearea nefilimilor, ce aveau rol de menținători de pace între lumi.
Cu timpul, apar Lilith și spiritele naturii, printre care și misterioasele Banshee, Lanshee, surori gemene cu ele, crearea druizilor și vrăjitoarelor.

În ziua de azi oamenii plănuiesc un al doilea război, ce va duce la distrugerea lumilor, punând în pericol echilibrul lumilor.

Aparent noi traim in a cincea lume, care e un amestec intre cele patru de lumina si cele 4 de intuneric.
Se pare ca oamenii lup nu se transforma in lupi. Doar le apar gheare si li se schimba ochii.
De asemenea, tot ce stiam noi, cum ca se schimba in diferite animalute e gresit. Nu pot face asta decat "corciturile" cu demonii.
De asemenea ei au cumva doua suflete: unul de om, ca noi toti si unul care traieste independent aproape de primul, acesta putandu-se deplasa pe distante lungi, preschimba si chestii.
Sufletele pereche sunt un mit. Sunt rare, folosite doar ca sa scapi de blesteme. Un suflet pereche te poate distruge, cum ar fi un divort chiar daca ai 5 copii si un sot pe care il adori, vei pleca si vei uita tot.
De asemenea veninul. E lucrul pe care ii face pe supranaturali cruzi in legende. Veninul e produs de mostenitorii lui Raziel si Hades si poate distruge mintea unui supranatural, facandu-l crud si nepasator. De aceea au nevoie de sange sau vin, in cazul in care nu pot ucide vreun animal.
De asemenea, sunt o groaza de creaturi interesante cu puteri nebanuite.

Si da, daca ai citit pana aici,  eu sunt una din ele. Dar restul e secret.

 Dar restul e secret

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Marea Carte a VarcolacilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum