13- Elfiii si alti supranaturali

893 74 26
                                    

1. Elfii& Zanele

Exista mai multe tipuri de elfi: mici, mari,iuti sau mai greoi. Insa cu totii au ceva in comun: muzica. Sunt cantareti innascuti.
Cel mai inalt elf e elful-zana, un elf cu aripi. Iar cel mai mic e cat o pastaie.

Deoarece aceasta e o carte deapre varcolaci, nu putem sa nu amintim de goana dupa zana si goana dupa cristal.
In fiecare an apare in padure o zana cat un graunte, ce zboara prin padure. Varcolacului care o prinde ii va indeplini o dorinta. Apoi se va intoarce in tinutul ei, pana in urmatorul an.
Tot o data pe an, varcolacii pornesc in cautarea unui cristal ce il va face pe gasitor mai puternic pentru 12 luni. Cristalul e apoi ingropat in alta parte de catre un elf-pazitor( ei apara bogatiile elfilor, pastreaza natura vie) ,pentru a fi gasit anul urmator.

2. Trolii

Troliii sunt destul de urati si moracanosi. Nu prea le convin multe si nu le place sa fie suparati sau deranjati.
Dar uneori, chiar sunt simpatici.

3. Vrajitorii

Toti stiu ce e un vrajitor. Ei pot fi buni , sau pot fi rai.
De obicei stau departe de tinuturile populate. Le place linistea, unde isi pot exersa magia nestingheriti .

Ei sunt cei care au puterea sa deschida portalul intre lumea supranaturalilor si cea a oamenilor. In caz de pericol, toate creaturile supranaturale vor putea fugi iute din lumea oamenilor, unde se afla cam 2/5 din toti supranaturalii existenti in ambele dimensiuni.

Vrajitorii pot readuce la viata supranaturalii omorati, insa e foarte costisitoare si grea aceasta vraja.

In ziua de azi, nu multi mai zboara pe maturi,poate doar la intrunirile lor vrajitoresti.

Undeva in mijlocul oceanului Pacific, este o insula ce adaposteste o scoala doar pentru supranaturali. Multi se duc acolo sa invete. Varcolaciii si vampiriii iubesc sportul, elfii si zanele muzica ,iar vrajitoriii cursurile de magie. De obicei, acolo troliii sunt profesori.

Insula se numeste Monstruously, insa nu incercati sa o cautati pe Google pentru ca nu o veti gasi. Vrajitoriii au facut o vraja pentru ca niciun om sa nu ajunga printre supranaturali. Insula e invizibila pentru oameni.

Sper ca v-am raspuns la intrebari multora din voi prin acest capitol. Astept intrebari cu drag!

Marea Carte a VarcolacilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum