Misterioși, răi și sălbatici prin fire, dar loiali, dragonul e prietenul pe care vrei să îl ai lângă tine când dai de belele.
Trăiesc mult, de ordinul sutelor de ani, iar acest lucru îi face aproape de neoprit.
Cel mai mare cuib se află pe Multele Dragonului, în al cincilea tărâm al supranaturalului.
Pentru fanii Game of Thrones, gigantul înfiorător deținut de Daenerys era imposibil să existe. Dragonii se maturizează greu (până la 150 de ani sunt încă adolescenți) și nu toți ajung la acea mărime impresionantă. Majoritatea rămân la 7-14 metrii cap-coadă, suficient cât să care în spate un om. Trist, nu?
Femela depune câte 2-5 ouă odată la câțiva zeci de ani, pe care le ține fierbinți împreună cu perechea sa cam 6-8 luni până să eclozeze.
Puiii stau în cuib primii 3 ani, părinții fiind cei care le asigură hrana (aproximativ 10 kg de carne la o masă), până când învață să zboare și să se descurce singuri (5-7 ani). Tinerii dragoni stau în „creșe", unde sunt supravegheați de un adult din cuib (care poate avea și 20 de familii de dragoni).
Tot în creșe învață să își folosească flăcările, armă impresionantă și letală, dar și ghearele ascuțite și coada puternică (lovitura uneia ar putea doborî un om cu ușurință).
Îmblânzirea dragonilor.
Dacă ai tupeul și nebunia de a porni în căutarea unui dragon pe care să îl ți-l faci aliat, trebuie să știi câteva lucruri:
El te alege pe tine. De cele mai multe ori o să încerce să te ucidă, iar tu trebuie să îl convingi că merită să aibă încredere în tine.
Primul zbor pecetluiește legătura. Dacă ai trecut de primul test, urmează zborul, ce va fi haotic și dificil din cauza greutății în plus din spatele dragonului. Trebuie să învățați să fiți doi ca unul.
Se spune că legătura primului zbor e așa de puternică încât îți vei înțelege dragonul ca și cum ar vorbi. De asemenea, dacă ai noroc, o să îți spună și numele lui real. Ca „stăpân" îi vei putea spune oricum, însă acel nume îți va garanta protecție printre alți dragoni și de focul prietenului tău.
Da, ai auzit bine. Flăcările dragonului tău nu te pot răni. E util în situații de urgență, de viață și de moarte.
Conexiunea om-dragon e atât de puternică încât veți putea să vă simțiți unul altuia emoțiile cele mai intense, chiar și de la distanță mare. Tot această legătură vă ajută să vă regăsiți.
Secțiunea de întrebări e deschisă.
CITEȘTI
Marea Carte a Varcolacilor
Manusia SerigalaAici se afla totul despre adevaratii varcolaci (si despre alti supranaturali) ce traiesc printre noi. Traditii, obiceiuri,curiozitati, toate doar aici! PS: puteti folosi informatiile in cartile voastre cu creaturi supranaturaly.