Banshee

420 32 14
                                    

Sau Zânele morții, sunt urmase ale lui Lilith.
Lilith se presupune a fi fost prima femeie a lui Adam in Rai, inaintea Evei. Lilith și Adam se iubeau foarte mult, dar când făceau dragoste, Lilith nu dorea să stea pe jos, cerând egalitate între sexe, intrând în conflict cu Adam. În urma conflictului, Lilith pleacă; o altă versiune spune că pronunțând în mod nepermis numele lui Dumnezeu YHWH(cu pronunție azi nesigură), este izgonită din Eden. Îl ia pe Șarpe (Diavolul) ca soț, răzbunându-se mai târziu pe Adam, făcându-l să ia fructul interzis.

Lilith este un demon feminin al nopții, prințesă a Iadului, care se presupune că zbura în căutarea pruncilor pentru a-i răpi sau strangula. În mitologia evreilor, se spune că Lillith a fost prima soție a lui Adam.

O altă variantă ar fi că Dumnezeu i-a creat pe Adam și pe Lilith ca frați gemeni. Lilith a cerut să fie egală cu Adam, însă încercările sale au eșuat, ea părăsindu-l în final pe Adam. În mitologia musulmană se spune că după ce l-a părăsit pe Adam, Lilith s-a împerecheat cu Satan.

În orice caz, Zanele mortii sunt inrudite undeva cu aceasta, luand de la ea unele caracteristici, precum independenta.
Banishe-ele sunt singuratice, si sunt cunoscute mai ales pentru tipatul lor aducator de moarte.
D

ar asta e o caracteristica rar intalnita. Majoritatea au doar capacitatea de a prezice diferite lucruri nasoale, au viziuni si uneori pot vorbi cu spiritele celor morti.

Se crede ca ele isi amintesc de vietile lor anterioare, desi in mica parte si doar sub forma de flashback-uri.

Pot gasi o persoana cu mintea, oriunde s-ar afla ea.
Fii si ficele lui Lilith nu au veninul celorlalte creaturi, ele nu au nevoie de sange si nici nu pot sa isi piarda jumatatea supranaturala in urma producerii de prea mult venin.

Pot vedea viitorul in viziuni sau prin diferite simptome (dureri de cap, de brate,picioare bruste, palpitatii, ameteli, frisoane, etc), stiind aproape mereu despre cine e vorba.

Isi pot da seama de diferite chestii, cum ar fi de blesteme antice transcrise gresit.

Uneori aud vocile mortilor care le ghideaza, aratandu-le drumul. De obicei instinctele lor nu dau gres. Daca spun ca e de rau, nu iesiti din casa.

Sunt foarte singuratice, nu pentru ca vor, ci pentru ca au nevoie. Uneori pot auzi oamenii murind, primele lor clipe de dupa moarte. Totusi, niciuna nu va vorbi vreodata despre asta.

Astept intrebari, cum v-ati obisnuit deja:)

Marea Carte a VarcolacilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum