12- Sarcinile la varcolaci

933 83 17
                                    

La oameni, in mod obisnuit, o sarcina dureaza 9 luni. La varcolaci difera in functie de rangul pe care acestia il au:

1. Sarcina unei Luna-5 luni

E cea mai grea, caci un pui de Alpha are multa putere inca de cand e in stadiul de celula.
Luna va fi foarte obosita tot timpul.
Datorita greutatii sarcinii, numai o Luna adevarata ( perechea daruita de Zeita Lunii unui Alpha) va reusi sa duca sarcina pana la capat.

2. Sarcina unei femele Beta-6 luni

E dificila si obositoare, insa mai usoara decat a unei femele Alpha.

3. Sarcina unui varcolac obisnuit\Omega\Rougue-7 luni

E aproape la fel ca o sarcina umana.

In timpul sarcini, femelele nu au voie sa se transforme, nici macar la luna plina, caci ar putea pierde sarcina.

Parintii sunt foarte atasati de puiii lor,mamele suferind insa cel mai mult la pierderea acestora. Insa asta e foarte rar, caci vorbim de varcolaci. Parintiii si puiii sunt foarte strans legati intre ei. Deci nu suporta sa fie despartiti.
In cazul in care puiii se pierd, mamele sunt cele care ii pot gasi intotdeauna.
Masculul, capul familiei, are grija de perechea sa pe timpul sarcinii si de pui dupa aceea, ajutand mama la cresterea copiilor (cumva logic).

Nasterea unor gemeni e foarte rara, aproape imposibila mai ales in cazul perechiii Alpha. Luna,oricat de puternica,nu va putea duce in mod obisnuit sarcina la capat cu bine, ori ea ori unul dintre pui (sau chiar ambii) putand sa moara. Dar si cazul asta e rar intalnit.

 Dar si cazul asta e rar intalnit

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Cartea se apropie de final. Astept intrebari, cat mai multe despre supranaturali :varcolaci, elfi,vampiri, troli....
Sper ca va plac aceste informatii pe care probabil nu le cunosteati.
Va multumesc pentru ca imi cititi si votati cartea:*

Marea Carte a VarcolacilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum