Aceasta e fiinta unica pe care varcolacul o va iubi toata viata lui.
In mod obisnuit, sufletul pereche ti-l gasesti in jurul varstei de 16-20 de ani. Insa mereu exista exceptii.
Cand iti gasesti perechea si o privesti in ochi, niste fiori placuti iti strabat corpul, iar ochiii amandurora vi se fac mov.
Varcolacii sunt foarte posesivi cand vine vorba de perechile lor, indiferent ca e vorba de un mascul sau de o femela. Oricum, cine ar vrea sa vada pe altii in preajma fiintei iubite?
Sufletele pereche nu pot sta departe unul de celalalt.I. Marcarea
E modul in care ceilalti varcolaci stiu ca persoana din fata lor e " propietate privata" . In plus, aceasta creaza o legatura mult mai stransa intre cele doua perechi.
Marcarea se face muscand pana la os clavicula partenerului. Ritualul schimba energiile dintre cei doi , dandu-le putere pentru cateva clipe.
Marcarea e urmata de obicei de o "noapte alba" pentru cei doi.II. Respingerea
Cand nu vrei sa iti accepti sufletul pereche( cazuri extrem de rare) , trebuie sa o respingi folosind cuvintele:
"Eu,(numele tau complet), te resping pe tine , (numele complet al perechii tale), ca sufletul meu pereche".
Aceste cuvinte vor provoca durere ambilor varcolaci, cat si moartea lupului interior al celui respins.
Dupa respingere, majoritatea varcolacilor respinsi mor la scurta vreme dupa aceea, din cauza durerii insuportabile provocate de acele cuvinte ucigatoare. Dupa moartea lor, de obicei si varcolacii care au respins vor muri, din cauza absentei perechii lor, a parerii de rau apasatoare si a durerii lupului lor interior.
LUPUL INTERIOR INTOTDEAUNA ISI VA IUBI SUFLETUL PERECHE, RESPINGEREA FIIND FACUTA DE PARTEA UMANA A VARCOLACULUI.Insa, exista si cazuri in care cel respins va lupta cu durerea atat fizica( coma,paralizie, hemoragii ,etc) cat si cea sufleteasca (se va simti singur,abandonat, lipsit de dragostea perechii sale si de lupul sau interior). Atunci, dupa mult chin si durere profunda, Respinsul va deveni un varcolac nepasator, nebun si crud . Lupul lui se va intoarce, insa cei doi nu vor mai putea comunica niciodata. Ochiii acestor varcolaci vor fi albi,fantomatici ,iar corpurile lor vor fi pline de cicatrici facute de ei insisi , ce nu se vor mai vindeca niciodata.
Se spune ca Respinsii sunt mai puternici decat chiar un Alpha, insa nu se stie cu adevarat, caci respingerea e un lucru rar, iar nimeni nu i-a supravietuit pana acum.Traditii si obiceiuri pentru sufletele pereche:
1. Odata pe an, e ales un cuplu de varcolaci si pus sa se sarute sub un Copac Magic, pentru ca cei doi sa nu se desparta niciodata.
2. Tot o data pe an, sunt alese 20 de cupluri care sunt ajutate de toti Alpha Supremi sa isi faca nunta visurilor lor.
Intrebari? Pareri?
CITEȘTI
Marea Carte a Varcolacilor
Hombres LoboAici se afla totul despre adevaratii varcolaci (si despre alti supranaturali) ce traiesc printre noi. Traditii, obiceiuri,curiozitati, toate doar aici! PS: puteti folosi informatiile in cartile voastre cu creaturi supranaturaly.