10-Pe jumatate oameni

1.1K 89 149
                                    

Desi nu pare, varcolacii seamana foarte mult cu oameniii. Unii sunt tacaniti, altii cu capul pe umar, moracanosi....

Multi oameni cand vorbesc de varcolaci sau de vampiri se gandesc la niste monstrii insetati de sange si asa mai departe.
Nu e adevarat. Ok...nu intru -totul. Exista si vampiri si varcolaci rai. Dar sunt foarte putini si majoritatea sunt inchisi.
Si niciunul din ei nu ataca oameni. Ok, poate ca vampirii mai fura sange din spitale, dar asta e o alta poveste.

Iata cateva lucruri interesante despre vampiri( caci de "fratii lor" am mai vorbit si vom mai vorbi)

1. Vampirii sunt creaturi nocturne, insa ziua, in jur de ora 12,se trezesc sa isi bea ceaiul (de obicei de fructe de padure).

2. Contrar asteptarilor multora si a povestilor inventate de oameni, vampirii nu dorm in sicrie si nu se tem de lumina. Nu le place lumina, dar asta nu inseamna ca se transforma in praf la vederea soarelui.

3. Palatul in care locuiesc Regele vampirilor , familia sa si slujitorii lor se afla in Romania.

4. In castelul Regelui vampirilor e inchis un monstru gigantic, crud si rau, folosit in razboaiele cu varcolacii. Din cate stiu il cheama Richard.

5. Vampirii nu se transforma in lilieci, insa pot comunica cu acestia si se pot folosi de abilitatile lor ( spre exemplu, ecolocatia)

6. Vampirii sunt mult mai rapizi decat varcolacii. Insa nu sunt palizi ca niste fantome.

7. Sufletele pereche la vampiri poarta denumirea de "alesi".

8. Vampirii traiesc foarte mult, uneori si o mie de ani. Si traiesc in grupuri sau triburi, ori impartiti in familii.

Cam atat despre fratii varcolacilor. Acum, in incheiere am sa va spun ca pe 3 octombrie varcolacii devin oameni pentru o zi. Si asta e destul de nasol. Tu,ca varcolac , esti obisnuit sa ii auzi pe ceilalti din haita ta la tine in minte, cat si voce lupului tau. Insa, in aceasta zi,mintea lor e goala. Si e frustrant.

Pareri? Aveti intrebari? Aici astept intrebari despre fratii varcolacilor in special.
Sper ca niciunul din voi nu considera vampirii sau varcolacii niste monstrii.

El e batranul intelept al unei haite

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

El e batranul intelept al unei haite. Are 169 de ani.🔝

Marea Carte a VarcolacilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum