Reguli de supraviețuire

301 17 27
                                    

Pentru aventurierii suficient de nebuni cât să pornească în căutare de supranaturali.

1. Ia-ți doar strictul necesar în ruxacul pe care îl iei cu tine: sfoară, apă, conserve, fructe, lanternă și o mică trusă de prim ajutor.

2. Busola e bună, însă se poate să nu mai funcționeze la un moment dat.

3. Învață să faci noduri, s-ar putea să îți salveze viața.

4. Nu fă foc și nici nu vâna pe teritoriul lor.

5. Dacă te simți urmărit, poți fi sigur că ești. Vor să îți testeze curajul și tăria.

6. Dacă răsare ceață de nicăieri, suie-te în cel mai apropiat copac și leagă-te bine de trunchi până la venirea dimineții.

7. Sunt mai rapizi decât tine, fuga îți poate fi letală.

8. Dacă vezi desene pe copaci sau pietre poți campa acolo. E un loc binecuvântat.

9. Arată-le supunere când îi întâlnești. Ești totuși pe teritoriul lor.

10. Ei te urmăresc de când intri în pădure, fi cu băgare de seamă.

11. Unele locuri sunt interzise oamenilor, nu încerca să înaintezi când simți că pădurea îți interzice.

12. Dacă auzi muzică, urmează-o. Sunt elfi care îți arată calea.

13. Niciodată nu intra pe teritoriul lor cu gânduri rele. Ei știu.

14. Caută râuri. Mereu sunt tabere în amonte.

15. Cere permisiune să bei și mulțumește pentru protecție. E mai bine să ai copacii de partea ta, decât împotrivă.

16. Noaptea e momentul perfect pentru a te ruga zeilor. Uită-te după fum.

17. Ciorile prevestesc prezența lupilor, bufnițele strigă a moarte. Liliecii sunt spioni. Respectă-i pe toți.

18. Dacă simți că te învârți în cerc, stabilește-ți tabăra în acel loc. Eventual te vor lăsa să mergi mai departe.

19. Evită zonele cu ciuperci. Nu vrei să intri în vreun cerc al zânelor.

20. După ploaie o să vezi curcubeul. Nu te apropia sub nicio formă de capătul său.

21. Degeaba faci fotografii, nu vor rămâne acolo.

22. Hărțile sunt inutile, majoritatea locurilor nu sunt marcate pe hartă.

23. Dacă dai de cascadă, în spatele ei se ascund desenele spre o altă lume. Nu te apropia, căci sunt blestemate.

24. Roagă-te să nu te ucidă înainte de vreme.

25. Dacă nu le știi dialectul, vorbește în engleză. Sunt șanse să te înțeleagă.

26. Acel copil nu se află acolo, nu îl ajuta.

27. Sfaturile bătrânilor sunt bune, ascultă-le.

28. Dacă ajungi în tabără, salută-i pe toți și mulțumește-le pentru îndrumare.

29. Nu te vor mai lăsa să pleci dacă le inspiri neîncredere, așa că va trebui să evadezi. Majoritatea fugarilor au fost uciși.

30. Câștigă-le încrederea, s-ar putea să te lase să spui povești în lumea din care vii.

31. Te vei trezi în afara pădurii și ți se va părea că a fost un vis. Nu a fost.

Succes! Orice încălcare a regulilor îți poate aduce o moarte nasoală, de care nu sunt responsabilă.

Marea Carte a VarcolacilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum