Demoni& Vampiri

255 21 42
                                    

La cererea lui DarkWolf_Blood. Sper să te ajute informațiile!

Demonii/ Îngeri căzuți

Pot începe prin a spune că nu au o formă exactă. Sunt îngeri, deci unii au aripi, alții sunt doar niște umbre, un fel de dementori în Harry Potter.

Fiecare demon are un statut precis, în funcție de răutatea pe care o face, ori de păcatul pe care „îl reprezintă". Așa încât cei mai mari reprezintă spre exemplu crima, iar cei mai mici care îi sunt subordonați sunt „modele" de cum ai putea ucide și tortura pe cineva. Înțelegeți voi.

Sunt frumoși, cel puțin unii dintre ei. Nu au figuri monstruoase, însă în caz de pericol, ori emoții intense, se transformă în ceva ce seamănă cu niște țapi bipezi cu foarte mulți mușchi și picioare subțiri, cu gheare în loc de copite, ce sunt foarte agresivi și distrugători.

Pot fi invocați sau evocați, sunt o mulțime de metode pentru asta, însă nu le recomand. E nevoie de o minte tare, greu de vrăjit sau de supus. Puteți încerca, însă dacă o faceți, nu îmi asum responsabilitatea. Pentru prețul potrivit te pot ajuta în o multitudine de situații, deși asta nu înseamnă că nu le pot și agrava.

Nu știu, nu am întâlnit vreodată vreun demon, nu direct, iar Albert nu vrea să îmi mai dea detalii, deci mă opresc aici.

Vampirii

Sunt rapizi, dar nu neapărat puternici. Nu precum un vârcolac. Totuși sunt mult mai agili, ceea ce le oferă forțe egale în luptă.

Pot să se vadă în oglindă, pentru că astea moderne nu mai sunt placate cu argint pe spate ca să țină la distanță „pricolicii", deci Dracula are în sfârșit chip.

Nu au un simț al comunității prea puternic, astfel că de obicei sunt independenți ori formează mici alianțe conduse de câte unul mai puternic. Nici măcar în haite (acestea sunt grupuri mai mari de supranaturalii de orice fel ce au un lider comun și un teritoriu fixat) nu sunt atât de loiali, preferând să alerge liberi, dincolo de granițe.

Sunt foarte libertini, aproape nomazi, le place să călătorească și au o capacitate incredibilă de a învăța rapid limbile țărilor în care se duc.

Fac multe aluzii la morți crude și sângeroase, însă sunt prieteni pe care te poți baza după ce treci de faza cu „te ucid la fiecare 5 minute".

Cam atât, pe moment, însă revin în cazul în care mai găsesc ceva interesant prin „cărțile bătrânului Samuel". Ola!

Marea Carte a VarcolacilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum