Dr. Park : Hala o külüstürü kullandığına inanmıyorum
Motorunun dişlilerini protez yaptırdın mı bari?Hr. Yoo : O bir aile yadigarı, böyle söyleme lütfen.
Dr. Park : klimanın bozuk olduğunu sanıyordum ama aslında klima hiç yoktu bile değil mi?
Hr. Yoo : Şey... Evet.
Dr. Park : Yazın o bunaltıcı sıcakta ne yapıyorsun senin şu yadigarla?
Hr. Yoo : CAS sistemi var.
Dr. Park : O da ne?
Daha önce hiç duymamıştımHr. Yoo : Camı Aç Serinle.
Dr. Park : Tanrım... Bu gerçekten komikti! ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
Hr. Yoo : İlk üretilen arabada da bu sistem varmış. Orijinal yani.
Şimdikiler gibi entel dantel değil.Dr. Park : ㅋㅋ tamam tamam
Beni hasta edip ikinci tura katılamadığım için kızgındım ama sanırım bu kötü anıyı atlatabilirimHr. Yoo : Sempatik ve karşı konulamaz bir arabam olduğunu biliyordum!
Şarap bile yıllandıkça...Dr. Park : Haklısın ㅋㅋ
Arabadayken fazla konuşmadığımızı hatırlıyorum. Ama başka bir hastanede hemşire olduğunu söylemiştin.Hr. Yoo : Evet, konuşmadık çünkü çok telaş yapmıştınız.
Ayrıca telefonunuz pek susmuyordu
O zamanki çalıştığım hastanede ilgilendiğim bir hastayı buraya nakletmiştik.
Nasıl olduğunu öğrenmek için gelmiştim.Dr. Park : Aigo... Tüm hastalarına karşı böyle vefalı mısın?
Hr. Yoo : O biraz özeldi benim için. Çocuklar kolayca bağlanıyor bilirsiniz.
Dr. Park : Özel-di?
Hr. Yoo : Hm. O ziyaretimden iki gün sonra kalbinin daha fazla dayanamadığını öğrendim.
Dr. Park : Bu çok üzücü.
Alanıma dair sevdiğim şeylerden biri de bu sanırım. Acil nöbetlerim dışında fazla ölenle karşılaşmıyorum.
Göz kenarını kestiğim hiçbir hasta masada kalmıyor en azından.Hr. Yoo : Oh, doğru.
Acaba sizin alanınızın hemşiresi olabilir miyim?Dr. Park : Hayır.
Hr. Yoo : Neden?
Dr. Park : 80 bedenin altındaki hemşireleri kabul etmiyoruz.
Hr. Yoo : Ne bedeni?
Dr. Park : :)
Hr. Yoo : 😳 neden böylesiniz?
Dr. Park : Çünkü kafein eksikliği yaşıyorum.
Hr. Yoo : Ne ?
Dr. Park : Kahvem, diyorum.
Nerede kaldı?Hr. Yoo : Sınıfta.
Dr. Park : Mesaj atma.
Hoşça kal.
Ya da kalma.