Dr. Park : Hey az kalsın unutuyordum.
Neden artık bu hastanedesin?Kahve Kadın : Sizin için.
Dr. Park : Gerçekten mi?
Kahve Kadın : Hayır.
Burası evime daha yakın.Dr. Park : Sen de haklısın tabi.
Yadigar da bugün var yarın yok.Kahve Kadın : Sahi sizin arabanız yok mu?
Dr. Park : Var.
Klimalı.Kahve Kadın : Aman ne güzel
2 ay önce neredeydi?Dr. Park : Satın aldığım galeride.
Kahve Kadın : Güzel günlerde kullanın o zaman. >.<
Dr. Park : Teşekkür ederim.
Güzel günlerde klimayı da açmalıyım değil mi? Aman kimse üşütmesin.Kahve Kadın : Bunu atlatacağınızı söylemiştiniz.
Dr. Park : Tamam tamam.
Sadece biraz eğleniyordum.Kahve Kadın : Mutlu olmanızı isterim elbette ama benim üzerimden eğlenmeniz hakkında ne düşüneceğime emin olamadım.
Dr. Park : İyi düşünelim iyi olsun.
Eee hemşireler arasında hakkımda yeni dedikodular var mı?Kahve kadın : En son hangisinden haberiniz vardı ki?
Dr. Park : Immm... Bir düşünelim.
Sanırım en son gece hayatımın çok hareketli olduğunu duymuştum. Hatta tanıştığım bir bayana yıldırım aşkıyla tutulmuşum.Kahve Kadın : Oh, çok geri kalmışsınız.
Siz o bayandan ayrılalı çok oldu. Sizi terk etmiş. Üzüldüğünüz için hastanenin yakınındaki bir pub'ta akşama kadar içmişsiniz.
Böyle yakışıklı, başarılı, saygın bir adamı hangi akılla terk edebilirmiş?Dr. Park : ㅋㅋ bunları duymak eğlenceli.
Kahve Kadın : Gerçekten sizi yanlış tanımaları ve bu şekilde lanse etmeleri sizi eğlendiriyor mu?
Dr. Park : Oldukça.
Hem sen de bunlara inanmıyor musun? Diğerleri gibi...Kahve Kadın : Hayır.
Sizin bu kadar kolay birisi olduğunuzu hiç düşünmedim.
Her neyse...
Babanızla tartışma sebebiniz, hemşireler ve kat sekreterleri arasında hala bir sır.Dr. Park : Ne zaman tartışmışım?
Hem ben bile babamı çok zor görüyorum, onlar nasıl görmüşler?Kahve Kadın : İki gün önce, akşam 8 sularında, telefonda.
Dr. Park : Bu istihbaratı yapan şahsın adını verir misin? Randevu defterimi değiştirmenin zamanı gelmişti.
Kahve Kadın : ㅋㅋㅋㅋ bilgi sisteminden bulabilirsin. Alışmışsındır oradan birilerini bulmaya
Dr. Park : Şu sondaki ekleri kaldırman daha rahat hissettiriyor beni.
Ayrıca babamın kulakları fazla iyi duymuyor bu yüzden onunla konuşurken sesimi yükseltmek zorunda kalıyorum. Bunu onlara söyle lütfen kkkKahve Kadın : Pekala söylerim kkk
Buna üzülecekler çünkü yeni bir dedikodu bulmak zorundalar.Dr. Park : hiç işleri yok gerçekten...
Kahve Kadın : Ama benim var.
Bazı serumları değiştirmem gerekiyor. Daha sonra görüşmek üzere Dr. Park.Dr. Park : Görüşmek üzere Hemşire Yoo.