14

1.8K 160 26
                                    

Kahve Kadın : Şimdi düşündüm de
                     Çocuk olmayan bi şeyi öyle sandığı için bunu söylemişti. Siz bana bir gönderme mi yaptınız?

Dr. Park : Evet, ayrıca saçlarına da gönderme yapmak istediğim için ikisini bir aradan çıkardım

.
.

Dr. Park : Hassas olduğun bi konuya değindim galiba. Hiç bu kadar süre cevap vermemezlik yapmazdın

Kahve Kadın : İnsanlarla dış görünüşü yüzünden dalga geçilmesi konusunda dikkatli olduğunuzu düşünmüştüm?

Dr. Park : Şaka yapıyordum sadece.

Kahve Kadın : Gülmedim.

Dr. Park : Özür dilemeli miyim?

Kahve Kadın : Dalga geçtiğiniz için mi?

Dr. Park : Gülmediğin için.
              Tamam, kısa kesiyorum.
              Yaptığım şey hiç doktorca bir davranış değildi. Bu yüzden özür dilerim. Gerçekten senin de doğru anladığın gibi bu konuda dikkatliyim. Senin çok üstelemeyeceğini düşünerek şaka yapmak istemiştim.
               Hiç kısa olmadı.

Kahve Kadın : O halde iyi niyetinize veriyorum.

Dr. Park : Ayrıca saçlarının sana çok yakıştığını düşünmüştüm ilk gördüğümde. Yüz ve omuz hatların ortaya çıkıyor.

Kahve Kadın : İnsanları hep böyle inceler misiniz?

Dr. Park : İster istemez evet.
              Anneme fiziki özellikleri hakkında bir şeyler söylüyordum. Sonra kafama yastık atıp ' Eve iş getirme.' dedi.
              Belki de söylediklerimden hoşlanmadı emin değilim.

Kahve Kadın :ㅋㅋ ㅋㅋ ikinci seçenek bana daha yakın gibi geldi.

Dr. Park : Güldün.

Kahve Kadın : Sadece klavyede bir tuşa dört kez tıkladım. Gerçekten güldüğümü göstermez bu.

Dr. Park : Kırgınlığının kalmadığını düşünmüştüm. O zaman komik anılarımı yeniden kurcalamalıyım.

Kahve Kadın : Beni önemsiyor musunuz yani?

Dr. Park : Hatalı olduğumu biliyorum, diyelim şuna.

Kahve Kadın : Kırdığınız kişileri hep güldürmeye mi çalışırsınız?

Dr. Park : Değişiyor bu. Mesela Kyungri biraz pahalıya patlıyor. Kırgınlığının geçmesi için yemek ısmarlamam gerekiyor.

Kahve Kadın : Baş başa yemeklere mi gidiyorsunuz?

Dr. Park : Hayır. Kyungri, ben ve ikinci midesi yemeğe çıkarız genelde.
              Nasıl hala formunu koruyabiliyor anlamıyorum.

Kahve Kadın : Her neyse...

Dr. Park : Kıskandın sen sanki?

Kahve Kadın i : Elbette hayır.

Dr. Park : Tamam, öyle olsun kkk

Hemşire Yoo :

Bu nasıl fotoğraf? Siz doktorsunuz kendinize gelin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu nasıl fotoğraf? Siz doktorsunuz kendinize gelin. kkk

Dr. Park : haha Bunu nereden buldun?
Bu arada konuyu değiştirdiğini farketmedim sanma. 😌

Hemşire Yoo : Bizim servisteki Yoonmi bana attı. Yoonmi'ye danışmadaki kız atmış. O kıza yemekhanedeki Taehee, Taehee'ye de başhekim yardımcısının sekreteri atmış. Ondan öncesini bilmiyorum.

Dr. Park : :O bu çok korkutucu...
Bu fotoğrafı intörnken çekinmiştim. Hatta nöbet günlerimden biri olduğu için bu kadar dağınıktım

Hemşire Yoo : Yine de...
Fotoğraf yakıyor kk

Dr. Park : O zaman.. Su dök.

Hemşire Yoo : 🙈🙉🙊

DR.PARK • pcy ☑︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin