Yeolshi : Jungyeon...
Benden kaçmana gerek yok.YooYeon : Sizden mi kaçıyormuşum?
Hayır. Yapmadım öyle bir şeyYeolshi : Yani diyorsun ki
Koridorda sizi görünce hemen yanımdaki odaya girmedim?YooYeon : Yoo. Sizi görmedim ve o odaya girdim.
Yeolshi : Beni görmedin?
YooYeon : Evet Doktor Park. Koridorun başındaki büyük cam yüzünden karanlık göründüyseniz tanımamışımdır.
Yeolshi : Pekala. Apar topar yanındaki odaya girmene ne diyorsun?YooYeon : Neden girmeyim ki?
Yeolshi : Kaçıyorsun demek oluyor bu.
YooYeon : Yanlış anlamış olmalısınız.
O odadaki hastanın serumunu değiştirdim.Yeolshi : Hemşire dinlenme odasına girdin Jungyeon.
YooYeon : Haaa o şey.
Boş yatak kalmadığı için hastayı bizim odaya almışlar. Durumu çok da ciddi değilmiş hem.Yeolshi : Bu hastanede böyle bir muamelede bulunulamayacağını ikimiz de çok iyi biliyoruz Jungyeon :) ayrıca hangi koridor olduğunu ya da hangi odaya girdiğini söylemedim. Hemen bahanelerin hazır.
Şimdi bana neden kaçtığını söyle.YooYeon : Siz neden o koridorda geziyordunuz?
Yeolshi : Senin yanına gelecektim.
Neden kaçıyorsun?YooYeon : Neden benim yanıma gelecektiniz?
Yeolshi : Çünkü dünkü konuşmadan sonra benden kaçacağını biliyordum.
YooYeon : E cevabı biliyormuşsunuz.
Niye beni geriyorsunuz?Yeolshi : Gerçekten çok farklı birisin.
YooYeon : İyi farklı mı kötü farklı mı?
Yeolshi : Garip farklı.
YooYeon : İyi garip mi kötü garip mi?
Yeolshi : Narkoz mu çektin? Ne yapıyorsun Jungyeon?
YooYeon : Konu dağıtıyorum.
Annem hep küçükken çok dağınık olduğumu söyler
Alışkanlık olmuş bende.Yeolshi: Tamam sakinim.
Madem kaçıyorsun buradan konuşalım?YooYeon : Ama her an başhemşire beni çağırabilir ona göre konu seçin.
Yeolshi : Yani dünkü konuyu açarsam başhemşire seni çağırır.
YooYeon : Ay sanki uzaktan bi ismimi duydum ben.
Yeolshi : Tamam buraya gel.
Havanın ne kadar güneşli olduğundan bahsedelim.YooYeon : Yok kalsın tamam. Nereye kadar kaçabilirim ki
Ben üzgünüm.Yeolshi : Ne için?
YooYeon : Bilmiyorum.
Siz benim için o kadar uğraşmışsınız. Kendimi kötü hissediyorum bunun hakkındaYeolshi : Senin kötü hissedebileceğin bir şey yok burada.
Hatta ben özür dilerim.
Sana mesaj atacak kadar cesaretli olamadım.YooYeon : Cidden ya....
O engin deniz özgüveniniz nereye kaçmış da mesaj atamadınız bana?
Hem de bana yani
Sıradan bir Hemşire Yoo JungYeon'a.Yeolshi: Sen sıradan olduğunu mu düşünüyorsun?
YooYeon : Evet?
Yeolshi : Hah!
Kendini tanımıyorsun anlaşılan.
Senin kalbin sıradan olamayacak kadar güzel.YooYeon : Sonra da vay efendim Jungyeon niye kaçıyorsun
Yeolshi : kkkk Baekhyun ve hastanedeki haber ağı sayesinde seninle ilgili bir şeyler öğrendim.
Ziyaret ettiğin çocuk esirgeme kurumlarını ve hayvan barınaklarını
Oralara yaptığın bağışları öğrendim.
Bana sorarsan bir insan çocukları seviyorsa sabırlı, hayvanları seviyorsa masumdur.
Ben her zaman sabırla ve masumca sevilmek istedim.YooYeon : O zaman bir köpek ya da kedi yavrusu değilseniz sizi o şekilde sevemem
Fil de olur.Yeolshi : ....
Sana hiçbir şey demiyorum.YooYeon : kkk
Sinirlenmeyin
Ben sizi daha çok sevebilirim.
Daha saf ve daha fazla.Yeolshi : İşte ihtiyacım olan cevap.