25

1.5K 163 17
                                    

YooYeon : Seminer başlamak üzere gelecek misiniz?
               Bu sefer sizin sıranız.

Yeolshi : Sanırım bu tarz şeylerin ikinci ayağını kaçırmak gibi bir huy edindim.
            Sayende...

YooYeon : Gelin lütfen. Hala vaktiniz var.
  
Yeolshi : Tabiki de geleceğim.
             Sinirlendim diye koskoca semineri terkedecek değilim.

YooYeon : Sizi sinirlendiren benim galiba
               Bunun için üzgünüm.

Yeolshi : Biraz kafamı dinleyince kendime daha çok sinirlendiğimi farkettim
             Bu yüzden sorun değil.

YooYeon : Neden?

Yeolshi: Bu konuda bir şey söylemek istemiyorum ama
            Benden daha cesaretlisin bunu bilsen yeterli.

YooYeon : Pekala.
               Şimdi gelecek misiniz?
               Herkes sizi bekliyor.

Yeolshi : Tamam söylediklerimi iyi dinle. Daha sonra soru soracağım.

YooYeon : Dinlesem de çok bir şey değişmez
               Ama konuşmanızı neredeyse ezberlemiştim

Yeolshi : Wow!
             İyi öğrenci... Kkk
             Gerçekten az uyumuş olmalısın

YooYeon : Sabah makyaj yapacak zamanı bana tanımadığınız için gözaltılarımdan anlamış olmalıydınız.

Yeolshi : Gerçekten makyaj yapmamış mıydın? Farketmemişim @.@

YooYeon : Kkk bunu farkettiğinizi biliyorum. Yapmayın lütfen

Yeolshi : Pekala... İltifat edecektim
             Sen kaybettin.

YooYeon : Seminer.

Yeolshi : Tamaaam...

***

YooYeon : O kadar eşyayı taşıttınız bana
               Ama bakın şimdi evimdeyim
               Geceyarısı olmadı bile

Yeolshi : Arabayla gittik arabayla...
            Kilometrelerce sırtında taşımadın ya...

YooYeon : Olsun. Onları eve çıkarmak bile bir işkenceydi.

Yeolshi : Sana da iyilik yaramıyor tch...
             Gece kalsaydık ve eşyaların olmasaydı o zaman görürdüm ben seni.

YooYeon : Tamam sanırım siz haklısınız.

Yeolshi : Sanırım'ı at oradan.
            Nasıldı seminer? Bir şeyler öğrenebildin mi?

YooYeon : Evet!
              Dr. Park, kürsüde gerçekten çok karizmatiktiniz!
              Tek eliniz cebinizde İngilizce konuşurken platformu ağır adımlarla gezmek.... Çok özendim gerçekten.

Yeolshi : Yani şimdi omuzlarımdan öperdim ama ben de yorulmuşum biraz.

YooYeon : kkkk güzelce dinlenin!

Yeolshi : Sen de dinlen. Dün de pek uyumadığını göz önüne alırsak benden daha zor durumda olmalısın.

YooYeon : Size bir şey sormak istiyorum
               Sonra gidip uyuyacağım

Yeolshi : Tabii ki.

YooYeon : Numaram hakkkında söyledikleriniz...
                Bu sefer yanlış anlamıyorum değil mi?

Yeolshi : Hayır, yanlış anlamıyorsunuz.
            Yani anlamıyorsun.
            Beni de iyice kendine benzettin.

YooYeon : :')
             Bana açıklar mısınız?

Yeolshi : Tamam... Bunu ilk ve son kez anlatacağım.
            Arabana bindiğimde aslında göründüğüm kadar ilgisiz değildim sana karşı.
            Adını bilmiyordum. O panik anıyla sormayı unutmuştum. Sadece konuşma arasında hastaneni öğrenmiştim.
           Eski çalıştığın hastaneye gidip oradaki yakın bir arkadaşımla konuştum.
           Tanıyorsundur. Doktor Byun Baekhyun.
           Adını bilmediğim için tüm personel profillerine tek tek baktım. Hatta bir keresinde arabanı otoparkta gördüm ve birkaç saat boyunca yanında gelmeni bekledim. Tabi gelmedin ve önemli bir ameliyatım olduğu için gitmek zorunda kaldım.

YooYeon : Ben ne söyleyeceğimi bilemiyorum.

Yeolshi : Bir şey söylemene gerek yok.
            İyi ki ayrılmışsın o hastaneden. Ne kadar kalabalık o öyle? Her neyse.
            Seni o profillerin içinde bulmak birkaç günümü aldı. Sadece Baekhyun'un yardımıyla sisteminize girebiliyordum ve eski hastanenize sürekli gidemiyordum.
            Bir haftanın sonunda telefon numarana ulaştım. Ama ne diye mesaj atacağımı bilemedim. Sonra numaranı sildim.
            Sen bana ilk mesaj attığında numaran zihnime kazınmış gibi çok tanıdıktı ve sen olduğundan emin olmak istedim. Bana adını söylemediğin sürece sana yakın davranamazdım. Bu dikkat çekerdi.
            Ve sen bu konuda çok ısrarcı çıktın. Ben de küçük bir oyun oynayarak adını itiraf etmeni sağladım.
            Ben her gelen mesaja cevap veren biri değilim. Ama sana cevap verdim. Seni engelleyebilirdim. bunu da yapmadım. Kısa saçlı olduğunu söylemem şanslı bir tahmin değildi. Zaten biliyordum.
            Ah, yazmaktan ellerim yoruldu.
            İşte bu kadar. Şuan utandığını biliyorum. Bir şeyler söylemene gerek yok. O yüzden git ve güzelce dinlen.
           Daha sonra yine konuşabiliriz.
     
YooYeon : Sizi bu kadar süre beklettiğim için üzgünüm. İyi geceler Dr. Park.
              

Yeolshi : İyi uykular Hemşire Yoo.

Yaaani öyleymiş işte. Meğersem bizim doktor civanımızın her şeyden haberi varmış... 🤔
Bir günde dört bölüm... Var mı arttıran? Yok sfdf bu sondu. Gidiyorum.

DR.PARK • pcy ☑︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin