30

1.4K 147 22
                                    

Yeolshi : Bak.
Onun ne düşündüğü önemli değil.
Ben onu her zaman, hayatımın her döneminde yalnızca arkadaşım olarak gördüm.
Bu Kyungri meselesini artık burada kapatmamız gerekiyor. Sıkılmaya başladım çünkü.
O yüzden kaçma ve söylemek istediğin ne varsa şimdi söyle.

Yeona : Pekala. Sizi Kyungri'ye karşı uyarmıştım. Ama sen o zaman da sadece arkadaş olduğunuzu iddia etmiştin.

Yeolshi : Çünkü bana göre zaten öyleydik!

Yeona : Sana öyle söylemiştim. Bunun sebebi Kuungri'nin sana olan duygularını farketmiş olmamdı.
Ve ben bile bunu farketmişken sen görmezden gelmeyi seçtin.

Yeolshi : Kendi duygularımı çok zor farkeden biriyim. Bir başkasını hemen farketmemi nasıl bekliyorsun?

Yeona : Haklısın.

Yeolshi : Aklından geçenleri anlat bana.
Bu konuyu açtığımda kapıyı çekip gidemezsin.
Eğer şimdi bunu halletmezsek ilişkimiz boyunca aklında bir soru kalacak.
Geçen hafta Kyungri sizin soyunma odanıza gitmiş. Ne oldu?

Yeona : İstihbaratınız sağlammış devamını da o anlatsaydı ya

Yeolshi : Kat sekreterinden duydum. Ve inan devamını da biliyorum. Sadece senden dinlemek istiyorum.
Artık bana yaşadığın şeyleri anlatmaya alışmalısın.

Yeona : Sizi hakedemeyecek kadar çirkin ve özelliksiz olduğumu söyledi.
Sıradan basit bir hemşireymişim.
Park Chanyeol bir anlık boşluğa düşmüş ve bana ilgi göstermek gibi bir hata yapmış.
Sonradan gelip seni elinden alamazmışım.
Anlattım oldu mu?

Yeolshi : Evet, işte böyle.
Bu yüzden mi bana çirkin olup olmadığını sormuştun?

Yeona : Evet.

Yeolshi : Verdiğim cevabı hatırlıyor musun?

Yeona : Evet.

Yeolshi : O cevabım hala geçerli.
Boşluğa düşmedim ve isteyerek bilinçli bir şekilde ilgi duydum sana.
Ve asıl ben merak ediyorum
Bu kaprisli, egoist, soğuk halimle ben seni hakediyor muyum?

Yeona : Chanyeol-ah...

Yeolshi : Bu yüzden artık kendini küçümseme ve kim ne derse desin karşılarında dimdik dur.
Sen hepsinden güzelsin.
Sen Park Chanyeol'ün kalbini çalan kişisin.

Yeona : Sanırım şimdi gidip tüm o arkamdan konuşanların saçını çekebilirim.

Yeolshi : kkkk
Daha iyi misin şimdi?

Yeona : Evet, teşekkür ederim.

Yeolshi : O zaman buraya dön ve şu çarpmaya çalışırken açık bıraktığın kapıyı kapat.

Yeona : Ne?

Yeolshi : Kahvemi de al gel.

Yeona : Ne?

Yeolshi : Bir tane de kendine getirmeyi unutma.

Yeona : Çok fırsatçısın.

Yeolshi : Hala iyi bir kalbe sahibim değil mi?

Yeona : En iyisi belki de...

Yeolshi : Çabuk gel.
Daha sana sürpriz çıkma teklifi edeceğim.

Yeona : 😒 aman ne sürpriz...

Sonra işte chanyeol Kyungri ye demiş ki senin böyle olduğunu bilmezdim uzak dur benden. Kyungri demiş hayır olmaz. Sonra Chanyeol demiş git dedim sana benim kalbim bir başkası için atıyor. Kyungri ağlamış tamam senin mutluluğun için peşini bırakıyorum diye. Bida da Kyungri ye ulaşamamışlar sfafg the end. Neyse işte Kyungri meselesini de böylece kapatmış olduk.

DR.PARK • pcy ☑︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin