Chrushet

53 4 0
                                    

Vi gikk opp trappa     alle tre, inn på rommet til Marcus siden det var det største rommet og det er der det er plass til en gjesteseng.

°Marcus pov°

vi gikk inn på rommet mitt siden det er plass til en gjesteseng der. Martinus gikk for å hente gjestesenga, mens jeg og Jeanette ble sittende i senga ved siden av hverandre. Jeg har lyst til å fortelle henne noe, men jeg vil at følelsen skal bli sterkere først. Og jeg vil vente litt for å se etter om dem er virkelige eller ikke. Det skader vel ikke å ta på hånden hennes for å sjekke? Ja vel, jeg gjør det! Jeg tok hånden min sakte mot hennes mens jeg merker at det kiler i magen for hver millimeter jeg nærmer meg. Jeg ser ned på hånda mi, og ser at jeg kun er en centimeter unna hånden hennes. Hånden min fortsetter å skli sakte mot hånden til Jeanette. Det føles ut som hendene våre var magneter. Jeg merker at hånden min treffer Jeanette sin hånd. Da jeg treffer Jeanette sin hånd er det som om det bruser over av kullsyre i magen min, som når man har ristet en brusflaske og åpner den. Jeanette ser på meg og sier at hun hører at Martinus kommer. Jeg lytter og kan høre det jeg også. Kanskje du skal gå å hjelpe han sier Jeanette og tar til seg hånden.
Jeg går ut i gangen for å hjelpe Martinus. Jeg ser at han står et stykke unna med senga og ikke greier å løfte den, så jeg går bort og hjelper han med åbære senga inn på rommet.

°Jeanettes pov°

jeg merket Marcus sin hånd treffe min, så jeg så opp på ham. det var som om jeg kunne høre alt han tenkte og følte, han var garantert forelsket i meg.., men jeg vil ikke ha noen kjæreste akkurat nå..., og jeg vil i såfall bli bedre kjent med han først. Men  utenom det at jeg kunne føle hans følelser, har jeg også mine, og det bobler i magen med engang han berører hånden min. jeg friker helt ut, siden jeg har ikke lyst til å bli forelsket nå.., jeg har lyst til å bli bedre kjent.., det har jeg selv bestemt meg for, det er bare om jeg greier å vente sålene, jeg har jo allerede klina med broren hans..., men Martinus ble jo veldig lei seg da jeg fortalte han at jeg ikke er klar for å få meg en kjæreste enda, og jeg har ikke tenkt til å glemme det. Jeg hører at de nærmer seg med gjestesenga. De går inn på rommet og setter senga midt på gulvet. Akkurat da de slipper senga ringer det på døra. Det kan hende at det er mamma som har kommet med tingene mine tenker jeg mens jeg blir med dem ned trappa for å se hvem det er. Martinus åpner døra og der står det ingen.., det er bare en pose med masse rart i.. Jeg så mamma gå hjem igjen.

Jeg tar posen, og sier til Martinus at det er posen min med ting som mamma har pakket fordi jeg skal overnatte. Så går vi opp, og in på rommet til Marcus igjen...

Det uventedeWhere stories live. Discover now