Seden
Sabah saat 5:00 gibi uyandığımda mutfaktan sesler geliyordu. Pikeyi üstümden atarak ayağa kalktım. Evrim ile Devrim hayatta sofra hazırlamazdı. Yataktan gerinerek kalktım. Üstüme pijamalarımı geçirerek odamın kapısının kolunu çevirdim. Ancak açılmadı. Doğru ya, dün kapıyı kilitlemiştim. Anahtarı yastığımın altından alarak kapıyı açtım. Paytak adımlarla ilerledim mutfağa. Mutfak kapısından içeri girdiğimde Siren kahvaltı hazırlıyordu.
"Niye zahmet ediyorsun Siren." desemde işime gelmişti. Üşengeçlik başa bela. Yemeklerin içinde fare zehri yoktur, değil mi? Siren gülümseyerek cevap verdi.
"Dün beni ağırladığınız için teşekkür etmek istedim." Samimi bir gülüşle karşılık verdim ve mutfaktan çıkarak Devrim ve Evrim'in kapılarına vurdum. Kapının ardından gelen mırıltılar ile kapıyı kırarcasına çaldım.
"Siren kahvaltı hazırlamış, kalkmazsanız hepsini yeriz!" diye bağırdıktan sonra mutfağa geçtim. Ayağa fırladıklarından emindim. Mutfağa geçerek sofrayı hazırlamak için Siren'e yardım ettim. Devrim ve Evrim de gelerek masaya oturdular. Bizde Siren ile sofraya oturduk ve sessizce kahvaltımızı ettik. Daha sonra Siren sofrayı toplamaya kalktı.
"Dur bakalım sen. Kahvaltıyı hazırlayarak sofrayı sen kurdun zaten. Ben toplarım." İtiraz etsede onu oturma odasına götürdüm ve koltuğa oturttum. Ardından mutfağa giderek Evrim ve Devrim'i içeri yolladım ve sofrayı toparladım.
Ardından ellerimi yıkayarak, havluyla kuruladım ve içeriye geçtim. Ben geldiğimde Siren ayağıya kalktı."Size önemli bir şey anlatmalıyım." dedi. Kaşlarım çatılmıştı. Evren ve Devrim ile birbirimize baktık. Siren'e döndüm.
"Anlat bakalım." Dedim koltuğa oturarak. Devrim ve Evrim oturduğunda Siren de oturdu koltuğa.
"Bakın benim gördüğüm rüyalar sürekli gerçek olur. Ve sizinle ilgili bir rüya gördüm. Daha çok Seden ile alakalı."
"Bak Seden. Ormanda bulduğun şu kız, ona fazla yaklaşmamalısın.."
"Niçin?" diye sordum kaşlarım istemsiz çatılırken.
"Fazla açıklanabilecek bir şey değil. Yalnızca, dikkatli olun." Dedi ve ayağa kalktı.
"Beni ağırladığınız için teşekkür ederim tekrardan."
Dış kapıyı açtı ve dışarı çıktı. Ardından kapıyı kapattı. O gittikten sonra, her yeri kontrol ettim. Yerinden oynayan veya giden bir şey var mı diye."Ne yapıyorsun?" dedi Evrim. Devrim beni hiç uğraştırmayarak yerime cevapladı Evrim'i.
"Siren bir şeyleri çalmış mı diye bakıyor. Yeter bu kadar bence Seden hiç bir şey gitmemiş işte." Bende etrafa bakınmayı bıraktım.
"Siz yayları ve okları alın, dün gittiğim yerin arka tarafına gidin. Şu göktaşı için hala birileri ormanda olabilir dikkat edin." Beni dinledikten sonra odalarına gittiler. Bende odama giderek Siren'in anlattıklarını düşündüm biraz. Kafamı kurcalamıştı söyledikleri. Daha sonra düşünmeyi bırakıp, hazırlandım.
Evrim
"Evrim, sence şurası iyi midir?" Evden çıkmıştık ve ormanın arka taraflarında bir yer arıyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dünya'ya Düşen Yıldız
Bilim Kurgu4 Haziran 2016 Bilim Kurgu #40 ~ 15 Eylül 16 #45 ~ 13 Kasım 16 #50 ~ 22 Ağustos 16 Kapak Tasarım; elcinkc